Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
Elkjøp ringte meg for ca en time siden og sa det samme. At de sender varene neste uke. Det ender vel med at vi får varen tirsdag eller onsdag i uke 36. (Håper jeg:))

thamule

Medlem
23 Jan 2005
1.292
0
0
Dustin home tilbyr studentrabatt og fri frakt til studentar registrert ved høgskular og universitet i Norge.

Der får eg opp Onkyo TX-NR807 i svart til 6993 når eg er innlogga som student. Med fri frakt er vel dette billigaste plassen å få tak i 807'en i svart som eg veit om i alle fall... Standard pris er 7464 + frakt.

Dreamer

Medlem
18 Des 2004
69
0
0
Tips

Snakket akkurat med Elkjøp kundesenter, og TX-SR707 sendes meg senest torsdag i neste uke (35) :D Får bekreftelse/sporingsnummer med det samme den blir sendt på sms/e-post :D

Har i dag "Audio Pro Blue Diamond" som front/center høytalere, men trenger noen tips til høytalere bak og evt.opp under taket ;)

Kan f.eks "Audio Pro Image 12" egne seg til dette?

Prisgunstig...og ikke noe megadyrt - anyone?

På forhånd takk for innspill.

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
Bør vel gå an å kjøpe den, for så å bytte farge i din lokale butikk?

Uansett sinnsykt billig.

bakke78

Medlem
6 Aug 2009
6
0
0
onkyo 807

da har jeg fått mail at forsterkeren min har kommet på komplett,skal dra å hente den nå:lol:

thamule

Medlem
23 Jan 2005
1.292
0
0
bad_ip skrev:
Bør vel gå an å kjøpe den, for så å bytte farge i din lokale butikk?

Uansett sinnsykt billig.
Tja kanskje det? Tvilsomt, men eg skal sende ein mail og høyre...

EDIT:
Fekk dette svaret frå elkjøp:
Hei og takk for din henvendelse

Det blir opp til butikken å avgjøre, men utgangspunktet er nok nei. Sjekk med butikken før du gjør det.

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Vennlig hilsen
Gaute
Kundesenteret

Ser ikkje ut til at det er butikkar i nærheita her som har denne forsterkaren på lager så då blir det nok ikkje mulig å få til for meg i alle fall.

JoFa1960

Medlem
21 Jan 2009
93
0
0
bakke78 skrev:
da har jeg fått mail at forsterkeren min har kommet på komplett,skal dra å hente den nå:lol:
Husk på at de Onkyo'er som Komplett/NetShop selger er paralell import og dekker ikke garanti fra Mono A/S som er offesiell importør av Onkyo. :neutral:

Thomash

Medlem
22 Jul 2006
120
0
16
Til 5995 kan den ha akkurat den fargen selger ønsker!!!

:mrgreen: Den prisen greide jeg ikke å motstå. Er ikke så farlig med fargen. Det er stort sett helt mørkt i kinoen når jeg er der. Nå har jeg startet en ny adventstid, og det er 25 dager igjen... Satser på at det ikke blir forsinket levering. Pleier jo ikke å bli det med elkjøp ;)

CNK

Medlem
27 Mar 2005
5.166
0
0
Komplett står uansett ansvarlig, så dette har jo ingenting å si for kunden.

zealow

Medlem
20 Des 2006
27
0
0
Høytalere

Noen som har noen tips til gode høytalere til en 807? Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en, men skulle likt å ha noen anelse om hvor mye jeg kommer til å måtte ut med for en pakke med høytalere også.

tlang

Medlem
7 Sep 2004
69
0
0
bakke78 skrev:

gratis, du får skrive noen ord når du har fått den ut av eksa si.
Vi andre må vente spent på Elkjøp, kjenner at jeg begynner virkelig å glede meg nå..

Mojo Pin

Medlem
18 Des 2009
324
0
0
Jeg tenker også å kjøpe 807. Bestiller fra Lefdal, får de har visst litt billigere frakt. Jeg kunne også trengte høyttalertips :) Tenkte å bare gå for gulvhøyttalere i første omgang. Ser mange skryter av Dynavoice F-6 EX til prisen. Er det noe å satse på?

freddyper

Medlem
23 Feb 2003
436
0
0
Som mange andre her på AVForum så bestilte jeg også en Onkyo TX-NR807 den 8.8.2009 hos elkjøp, fikk da opplyst at denne skulle komme ca 18 aug.
Fikk melding fra elkjøp 21.8.09 at forsterkeren skulle komme i uke 35.

I dag ringte jeg kundesenter for å få en dato på når forsterkeren ville bli levert, svaret jeg fikk da var at dette var uvist pga leveringsproblemer hos leverandør. Fikk opplyst at det var 37 personer som hadde bestilt forsterker under superweekend og ingen har fått levert forsterkeren enda.

Får bare ikke håpe at dette drar ut i det uendelige. :???:

thamule

Medlem
23 Jan 2005
1.292
0
0
syvergarden skrev:
nå er det gunstige internettpriser på onkyo på elkjøp.
Ja, og på lefdal. Lefdal var 10 kroner billigare på frakt for 707 som eg bestilte nettopp. 807 blir levert inn igjen.

thamule

Medlem
23 Jan 2005
1.292
0
0
Eg skal uansett ha effektforsterkar på frontrekka og då har den lille effektauken frå 160 til 180 watt så lite å sei.

Synst og at internettradioen og streaminga av lyd var for knotete i bruk. Har htpc som gjer den jobben mykje bedre. Og når prisforskjellen mellom 707 og 807 er heile 2000 kroner klarte ikkje 807'en å gjere seg prisen fortjent i mitt oppsett.

Men ikkje misforstå! Ein knall forsterkar! Men eg synst ikkje steget frå 707 til 807 var verdt det i kroner og ører for meg. Kan f.eks nesten finansiere ein squeezebox duet for 2k, og det ser ut til å vere mykje meir brukarvennlig enn onkyoen sin "NET"-funksjon.

Viss nokon vil ha forsterkaren er det berre å skrike ut. Kan få den for 6995 :)