Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
alek skrev:
Jeg håper å få den i hus til helgen jeg også, men jeg tør ikke satse på at det skjer:) Man vet aldri med elkjøp og slike store kjeder.

Hvordan anlegg har du heba1?

Hei! Jeg har dali concept 8 foran,suite 0.7 center,og noe eldere bipole bak.
Har også et par concept 6 som jeg skal teste som front wide.Håper 807 orker å dra det.Har en yamaha yst 515 sub,og benq 8720 pj også.

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
prophets skrev:
Er dette tilbudet over nå da?? Ser ut som om prisene er gått opp igjen...
Noen andre som selger 807 billig da? Kanskje det kommer et lignende tilbud igjen snart, syns de har kjørt det ofte i det siste.

Disse tilbudene har kommet jevnlig på elkjøp og lefdal. Ta en tur innom nettbutikene deres en gang i uka + en sjekk i helgene. Evt. bare følg med på denne tråden.

Dreamer

Medlem
18 Des 2004
69
0
0
elkjop.no skrev:
Har nettopp pratet med leverandøren, de får varelevering på 707 og 807 på fredag, worst case mandag. Så vi har varene på fredag, mandag eller tirsdag avhengig av når leverandøren får de inn på lager!

Straks vi får de på lager, så sendes de med posten samme dag! :)

Takk for tilbakemeldingen Elkjøp :)

prophets

Medlem
20 Mai 2006
111
0
0
bad_ip skrev:
Disse tilbudene har kommet jevnlig på elkjøp og lefdal. Ta en tur innom nettbutikene deres en gang i uka + en sjekk i helgene. Evt. bare følg med på denne tråden.

Jepp, jeg følger med i tråden her tenker jeg :) Kjekt at folk tipser om slikt!

Endresen2

Medlem
8 Des 2009
48
0
0
Forskjellen hos Avshop er at der må du betale for frakten, for vurderte å bestille der fra jeg også før jeg så tilbudet til elkjøp og lefdal.

Pooze

Medlem
27 Aug 2008
129
0
0
Ser ut som "alle de andre" forhandlerne av TX-NR807 (Komplett, Datakjeden og Netshop) har problemer med tilgang...Kan det stemme at de er på vei inn i slutten av uka hos Elkjøp? Jeg husker med skrekk og gru LX5090h på januarsalget, hvor vi ble lovet og lovet...Please Elkjøp, ikke noe reprise på det. For min del så venter jeg på "motefargen" sort, og håper den kommer KJAPT :)

JoFa1960

Medlem
21 Jan 2009
93
0
0
antiloop skrev:
Fikk du ikke en bekreftelse på mail etter at ordren var lagt inn da?
Jeg fikk en PM fra "Elkjøp" etter jeg skrev et innlegg her og det ser ut som jeg er registrert hos dem. De har fått alle opplysninger. Så jeg får bare vente å se at denne kommer en av de første dagene i posten. :)
Hva slags høyttalersett (merke) passer til denne forsterkeren? Kan Patos høyttalere passe ? Jeg har Patos B410/B210/B110 på hånden! :-D

PS. "Antiloop" for et super "rått" kino-system du har. Blir rent misunnerlig! 8)

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
Fordelen med å vente til neste tilbud på elkjøp/lefdal er at de handler gjennom offisiell importør mono. Avshop og netshop bruker parallellimport.

Dette skal ikke ha noe betydning i utgangspunktet, da det er 5 års reklamasjon uansett. Men det viser seg ofte at det er lettere å få hjelp ved feil om du har kjøp igjennom offisiell importør ved feil/mangler.

Noen bryr seg om dette, andre ikke. Selv gjør jeg det kun om dem som leverer gjennom offisiell importør har konkeransedyktige priser.

solstice

Medlem
14 Jul 2007
252
0
0
Fikk en telefon fra en kompis som lurte på om Elkjøp hadde god pris på en 707 og så at de hadde noen superpriser på 807 sølv og 707 sølv+sort.

Elkjøp

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
Snakket med kundeservice nå.De sender ut reciverene neste uke.
Synes jeg er rimelig tålmodig,hadde det vært vinter og "kinovær" hadde jeg vært rimelig giret nå!

Dreamer

Medlem
18 Des 2004
69
0
0
heba1 skrev:
Snakket med kundeservice nå.De sender ut reciverene neste uke.
Synes jeg er rimelig tålmodig,hadde det vært vinter og "kinovær" hadde jeg vært rimelig giret nå!

Går ut ifra at det gjelder både 707 og 807.
Takk for "updaten" :D

Treespider

Medlem
20 Des 2005
631
0
0
Fikk en telefon i dag jeg også...godsakene er på vei fra Sverige til Oslo og sendes derfra i neste uke. De sender pakkesporings-info på mail.