Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

antiloop

Medlem
12 Jun 2004
19.849
0
36
51
avforum.no
De er ikke på lager hos noen av nettbutikkene enda ser det ut til. Men uke 34 var det vel da Elkjøp skulle begynne å levere ut. Vil tro at de andre butikkene også får de inn den uken.

thamule

Medlem
23 Jan 2005
1.292
0
0
Har fått ordrebekreftelse og alt frå Elkjøp so no er det berre å vente...

Tar vel sikkert ei veke om alt er på lager???

KES

Medlem
15 Feb 2005
400
0
0
Det sto uke 34 i Elkjøpannonosen, men han fra Elkjøp antydet vel mer tidligst uke 35 i denne tråden før innleggene hans ble slettet.

AcidRain

Medlem
1 Des 2009
81
0
0
Vel, de matcher andre Butikker, men ikke andre Internet butikker, det har jeg fått bekreftet flere ganger fra elkjøp, Men er vel sikker fra selger til selger om de gjør untak, Regner med og ha min Onkyo på mandag her :)

Dreamer

Medlem
18 Des 2004
69
0
0
KES skrev:
Det sto uke 34 i Elkjøpannonosen, men han fra Elkjøp antydet vel mer tidligst uke 35 i denne tråden før innleggene hans ble slettet.

Ankommer lageret i uke 34 ifølge leverandøren..fikk eg fra Elkjøp, men kan jo bli forsinkelser.

Endresen2

Medlem
8 Des 2009
48
0
0
Fikk også ordre bekreftelse fra lefdal nettopp. Hvor lang tid tar det ca. før den bør være her når det står at de har den på lager? Er det sånn så andre nettbutikker eller må disse innom den lokale lefdal butikken for så og sendes videre ?

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
Jeg fikk mail fra elkjop i dag

Elkjøp skrev:
Hei og takk for din henvendelse

Din ordre er foreløpig ikke ankommet lager. Det kan se ut til at det var mange som bestilte denne varen, og at vi ble nødt til å bestille opp flere enn forventet. Jeg vil undersøke ny leveringsdato, slik at vi får informert deg bedre.

Du vil høre fra oss fortløpende.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen
Vibeke L
Kundesenter

Hvorfor er jeg ikke overrasket?:) Jeg regner med at den kommer i uke 36 eller 37.

AcidRain

Medlem
1 Des 2009
81
0
0
De blir vel sendt ut så kjapt som mulig, og går ikke igjennom lefdal butikker såvidt jeg vet, jeg bestilte min på onsdag eller torsdag før tilbudet kom, så min ble sendt torsdag/fredag en gang, Men vet ikke om de oppdaterer lager status så ofte...

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
Jeg snakket med kundesenteret nå,de sa at de var ankommet hovedlageret i Sverige,og skulle vært i Norge i dag.Tror ikke de er så langt unna...

thamule

Medlem
23 Jan 2005
1.292
0
0
Du får den vel til tilbudspris likevel??
Har jo 30 dagers fri returrett, asmt angrerettslova sin 14 dagers.

AcidRain

Medlem
1 Des 2009
81
0
0
Joda, lefdal var behjelpelig med det, så jeg fikk den til tilbudspris, hentet den på posten idag, har ikke fått alle høytallerne mine enda så er bare front/center kobla opp atm, Men elsker bare Utseende på Onkyo.

Dreamer

Medlem
18 Des 2004
69
0
0
heba1 skrev:
Jeg snakket med kundesenteret nå,de sa at de var ankommet hovedlageret i Sverige,og skulle vært i Norge i dag.Tror ikke de er så langt unna...

Høres bra ut...gjaldt dette både 707 og 807?

vette

Medlem
22 Des 2003
1.384
0
36
groups.msn.com
AcidRain skrev:
Vette, vel var det en demo modell eller lignende? Pga, billigste "ansatt rabatt" jeg kunne få den for var 8143 kroner, billigste vi kunne selge den for var vel 7995, før tilbudet ankom på internet selvfølgelig.

Hentet min i dag. Det var ingen demo. Den lå i en uåpnet original eske.
Betalte 6500,- men ekspeditøren sa at han hadde solgt den litt for billig. Hehe.

Bra for meg.

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
Jeg håper å få den i hus til helgen jeg også, men jeg tør ikke satse på at det skjer:) Man vet aldri med elkjøp og slike store kjeder.

Hvordan anlegg har du heba1?

LarsGr

Medlem
28 Des 2007
5.533
0
0
Da fikk jeg min 807 i hus. Bestilt fredag 11.12 fra elkjop.no.
Kjapt levert, må jeg si...

elkjop.no

Medlem
10 Aug 2009
12
0
0
www.elkjop.no
Har nettopp pratet med leverandøren, de får varelevering på 707 og 807 på fredag, worst case mandag. Så vi har varene på fredag, mandag eller tirsdag avhengig av når leverandøren får de inn på lager!

Straks vi får de på lager, så sendes de med posten samme dag! :)

prophets

Medlem
20 Mai 2006
111
0
0
Er dette tilbudet over nå da?? Ser ut som om prisene er gått opp igjen...
Noen andre som selger 807 billig da? Kanskje det kommer et lignende tilbud igjen snart, syns de har kjørt det ofte i det siste.