Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

zerblatt007

Medlem
14 Mai 2008
12
0
0
Fremdeles ingen som har fått sin?

Jeg har ikke bestilt enda, og skulle gjerne sett en review eller hørt fra noen som har fått testet denne.

Noen som har meninger om dette er et supert kjøp, eller ikke?

freddyper

Medlem
23 Feb 2003
436
0
0
Da var det en hyggelig dame som ringte fra elkjøp og informerte meg om at TX-NR807 forsterkeren var sendt :-D
Da er det bare og vente på posten.

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
en ikke så hyggelig dame fra elkjøp fortalte meg(jeg ringte inn..) og fortalte at de FORVENTER å sende den 28/8 eller neste uke.Da var vell jeg den fjerde:twisted:

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
ingen sms eller tlf fra elkjøp til meg heller:) Håper virkelig de sender i morgen. Jeg begynner å bli lei av å vente!

Jeg har ingen forhåpninger om å få receiveren før helgen lenger...

BBS

Medlem
26 Aug 2009
42
0
0
Venter også i spenning på 807. Elkjøp ringte forrige uke og sa den skulle sendes denne uka. Har ikke hørt noe mer hverken på SMS, mail eller tlf :neutral:

Dreamer

Medlem
18 Des 2004
69
0
0
Litt skuffet etter at Elkjøp bekreftet at 707'n ankom lageret i dag for å så sendes ut. Noen timer senere fikk eg en sms om at den sendes først mandag eller tirsdag i neste uke :(
Jaja....ikke noe annet å gjøre enn å vente, men såg for meg en trivelig lyd & bilde helg med testing...hrmf.

svelar01

Medlem
28 Jan 2009
87
0
0
Noen som hvet om de som datakjeden selger er paralell import? Eventuellt, hva slags garantier som gjelder da?

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
Vet ikke om de har paralellimport eller ikke, bare send de en mail og spør:)
Om Onkyo'ene Netshop selger er paralell import, dekkes de ikke av garantien til Mono, offesiell importør av Onkyo.

Pooze

Medlem
27 Aug 2008
129
0
0
Er det noen som har fått oppdatert ordrestatus på Elkjop.no? Min står fortsatt til "Reservert" og "Estimert pakkningsdato 07.08.2009" til tross for at jeg fikk lovnader om at den var sendt tidligere i dag. Sånn smått frustrerende...MÅ HA forsterker før helga, arghhh :-?

JoFa1960

Medlem
21 Jan 2009
93
0
0
VegardF skrev:
Hei
Ikke hørt noe jeg heller..venter på 807 sort :)
Hadde ei hyggelig dame fra "Elkjøp" på telefonen idag og hun kunne bekrefte levering i neste uke. Forhåndsbestillingene på disse hadde tatt veldig av og de hadde fått så mange bestillinger at de ikke hadde klart å få nok i første forsendelse. Men kan man spare noen kroner så er det hvert å vente. :-D
Blir nok en salgsuksess for Onkyo dette. :)

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
Ikke så rart at forhåndsbestillingene hadde tatt av når de solgte den til nesten 3000 under alle andre på det tidspunktet. Man må jo skjønne at et produkt kommer til å selge bra når det er så billig.

Pooze skrev:
Er det noen som har fått oppdatert ordrestatus på Elkjop.no? Min står fortsatt til "Reservert" og "Estimert pakkningsdato 07.08.2009" til tross for at jeg fikk lovnader om at den var sendt tidligere i dag. Sånn smått frustrerende...MÅ HA forsterker før helga, arghhh
Jeg måtte ha forsterkeren forrige helg, men det gikk heller dårlig:|

Sjekket på elkjop.no nå der står det Ankommer lageret rundt uke 37/38. Jeg lurer på om vi virkelig får forsterkeren denne helgen.

boerner

Medlem
9 Aug 2009
72
0
0
Jippiiii - Fikk nettopp hentemelding fra posten. 807 i svart ligger og venter på meg...........blir en laaaaaaaang dag på jobben idag :D

sunjam

Medlem
9 Aug 2009
18
0
0
boerner skrev:
Jippiiii - Fikk nettopp hentemelding fra posten. 807 i svart ligger og venter på meg...........blir en laaaaaaaang dag på jobben idag :D
Gratulerer! 8)

Ble du oppringt eller mottok du sms ifra elkjøp i går? Ser ut til at det er mange her som ikke har hørt noe siden en tlf i forrige uke.

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
Jeg har ikke fått noen mail fra elkjøp.måtte ringe selv for å få informasjon i går,ble lovet 28/8 eller senest neste uke.nå står det ankommer lageret uke 37,38.dette er temmelig dårlig:twisted:
De 4 som måtte vente er blitt til 5 bare her på avforum,merkelig...