Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

curtiiis

Medlem
29 Aug 2009
100
0
0
En rask oppdatering, da var reciveren på tur i posten fra elkjøp. Og datakjeden tar vist ikke en avbestilling så alvorlig så de fant ut at de sender meg en reciver i dag de å.
At det går ann, de må ha hatt jævlig flaks i med at de har fått inn recivere i dag å så klart å sende meg en uten å sett på avbestillinga som jeg sendte de i går...

Og postens sporings tjeneste midlertidig utav drift... så veit ikke ka som kommer.

Så datakjeden får en sur telefon i morra, samt noen sinte mail i dag.

For en surrete bedrift værtfall, elendige rutiner

Dreamer

Medlem
18 Des 2004
69
0
0
Snakket med Elkjøp i dag, og de bekreftet at min (707) ble sendt i går, så kanskje den dukker opp i morgen, evt lørdag (?)
Blir i så fall en trivelig filmhelg :))

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
Min ble også sendt i dag, dagen etter bestilling. Fantastisk!

Er så utrolig glad jeg slepper å ha noe mer med datakjeden å gjør. Når dem roter så mye på en bestilling kan jeg ikke drømme om hvordan en evt. reklamasjonsska skulle gått med dem. Kommer nok aldri til å handle hos datakjeden igjen. Elendig service.

curtiiis

Medlem
29 Aug 2009
100
0
0
bad_ip skrev:
Min ble også sendt i dag, dagen etter bestilling. Fantastisk!

Er så utrolig glad jeg slepper å ha noe mer med datakjeden å gjør. Når dem roter så mye på en bestilling kan jeg ikke drømme om hvordan en evt. reklamasjonsska skulle gått med dem. Kommer nok aldri til å handle hos datakjeden igjen. Elendig service.

Det kan jeg skrive under på. Maken til butikk (datakjeden) har jeg aldri opplevd, så da blir det nå litt sure greier men alt ordne seg vel på et vis. Elkjøp va nu kjappe de :-D

Dreamer

Medlem
18 Des 2004
69
0
0
Finally :)))

Gladmeldingen tikket inn som sms fra Posten i dag tidlig, og eg kunne endelig hente ut min etterlengtede 707 :)
Holdt på i hele dag med å koble og kalibrere lyd, og du verden som det låter :)

Nå er popcorn og et lass med Blueray filmer klar for helgen, så la det bare regne sier eg...skal ikke ut av huset ...hehe

Håper flere av dere fikk samme overraskelsen i dag, og ønsker dere en fortreffelig lyd & bilde weekend.

FredrikC

Medlem
20 Des 2008
4.533
0
0
Jeg skal ikke ha 9 høyttalere noen gang. Er det da verdt å legge 5000 kr ekstra på bordet for 1007? Er lyden vesentlig bedre?

Blir ihvertfall en av de på meg

friskies

Medlem
21 Jul 2005
273
0
0
Fikk min 707 i dag jeg, kurrant liten sak, klar lyd og masse funksjoner til en god pris.
Høyttalerne mine er relativt tungdrevne, burde jeg sette impedansen til 6 Ohm da?

Bilet

Medlem
12 Jul 2006
471
0
0
Noen som har bestilt NR807 denne helgen og fått beskjed om at den er sendt? Eventuelt noen som kan kommentere på hvor lang tid det tok fra dere bestilte til den bestilt og var i hus?

Bilet

Medlem
12 Jul 2006
471
0
0
Hvordan fikk du beskjed at den var sendt? Eneste jeg har fått beskjed om er en kvittering for ordrenr. der det stod at om det var flere deler kunne det sendes separat.

dingselars

Medlem
25 Sep 2008
78
0
0
Hei. Jeg bestilte 807 på torsdag ettermiddag og fikk ikke noe beskjed om at den var på vei, fikk heller ikke til noe sporing av den. Hadde merket av for smsvarsling, men fikk kun hentelapp i postkassa,noe som var litt kjedelig da jeg ikke oppdaget den før postkontoret var stengt på lørdag....MEN, som sagt så var den klar til henting på lørdag, kun 2 dager etter bestilling! Veldig bra! Tipset må være å følge med i postkassa...Forøvrig kan jeg si gled dere, dere som venter på en slik. Gikk fra 606 og kan si at 807 var en veldig stor oppgradering!

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
Arg. Nå har min 807 ligget tre dager på omlastningssentralen i Bergen. Kom dit på mandag morgen. På tide å få den sendt ut til postkontoret mitt kanskje. Burde ikke være noen stor sak da det også er i Bergen.

curtiiis

Medlem
29 Aug 2009
100
0
0
Endelig fått henta reciverne. Koblet opp den fra elkjøp, så går den andre i retur i dag.
Lurte på en ting surrund og surround back er to forsjellige ting så på et 5.0 oppsett så skal jeg koble inn surround inngangene. Litt trøtt i går så fikk først lyd i høytalerne bak da jeg la inn 7 kanaler... Koblet bak til surround back siden det hørtes logisk ut, men er vel surround de egentlig skal til? Må vel bla litt i lefsa som komm med.

Stor fornøyd foreløpig.

jakobbg

Medlem
23 Mar 2009
90
0
0
grimstveit.no
curtiiis skrev:
Lurte på en ting surrund og surround back er to forsjellige ting så på et 5.0 oppsett så skal jeg koble inn surround inngangene. Litt trøtt i går så fikk først lyd i høytalerne bak da jeg la inn 7 kanaler... Koblet bak til surround back siden det hørtes logisk ut, men er vel surround de egentlig skal til? Må vel bla litt i lefsa som komm med.

I 5.x-oppsett skal du bruke surround, ikkje surround back. Dette vil også Audigy fortelje deg på ein kryptisk måte om du hadde prøvd på det :).

Bilet

Medlem
12 Jul 2006
471
0
0
Da var min i hus...nå venter jeg bare på XPA-5 fra Emotiva så skal det bli skikkelig lyd i oppsettet!

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
Da va min også på plass! Har ligget på postkontoret siden tirsdag(!) uten at dem har registrert den inn. De hadde fått en mindre hygglig telefon fra postens kundeservice etter at jeg etterlyste pakken :p

Så i morgen tidlig blir det oppkobling og testing. Can't wait! :D

Treespider

Medlem
20 Des 2005
631
0
0
Nå har Elkjøp tilbud igjen...men denne gangen kun på 707.
NOK 6789,- er ikke så verst for denne, vel ?