Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

TheTitan

Medlem
10 Des 2007
223
0
0
Jau, ble også oppringt av hyggelig, svensk dame som kunne bekrefte at 807´n min kommer innen helgen. Hørt det før, men denne gangen går det nok bra :-D

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
Jeg ringte elkjøp,og de sa status var den samme.Kommer antageligvis på lager 11/9.Merkelig kundebehandling..Rart noen blir oppringt og andre ikke blir kontaktet.

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
sånn var det når den første puljen som skulle få receiveren også. Elkjøp sendte melding til noen, mens andre måtte selv ringe elkjøp og få sporingsnummer

Caveman

Medlem
5 Sep 2006
934
0
0
alek skrev:
sånn var det når den første puljen som skulle få receiveren også. Elkjøp sendte melding til noen, mens andre måtte selv ringe elkjøp og få sporingsnummer

Jeg ble også oppringt om at recieveren ville dukke opp denne uka fra en hyggelig svensk dame. Bestilte 30. august

svelar01

Medlem
28 Jan 2009
87
0
0
Svenske berta ringte til meg også:-D , kom inn på lager onsdag eller torsdag og sendes før helgen:-D

antiloop

Medlem
12 Jun 2004
19.849
0
36
50
avforum.no
alek skrev:

Det er ikke akkurat vanlig at en blir oppringt og får et sporingsnummer fra en nettbutikk.

T 2

Medlem
11 Jul 2005
4.209
0
0
59
Det er tydelig at Elkjøp har antikvariske IT-systemer, som ikke er beregnet for handel på Internet. Utrolig at de har råd til å ringe opp kundene på denne måten. De har tydligvis ikke systemer, som automatisk kunne sendt ut dette pr. epost.

friskies

Medlem
21 Jul 2005
273
0
0
Huh. Jeg ble oppringt og fikk beskjed om at jeg skulle få min 707 senest torsdag for 2 uker siden. Har ikke hørt noe siden det.

CISCOwned

Medlem
19 Aug 2009
60
0
0
T 2 skrev:
Det er tydelig at Elkjøp har antikvariske IT-systemer, som ikke er beregnet for handel på Internet. Utrolig at de har råd til å ringe opp kundene på denne måten. De har tydligvis ikke systemer, som automatisk kunne sendt ut dette pr. epost.

Nå er vel denne saken litt spesiell? De aktuelle varene ble forsinket mer enn Elkjøp visste på forhånd. Jeg fikk en hyggelig telefon fra Elkjøp om at min 807 kommer hjem til meg før helgen, foretrekker å få en oppklarende telefon imotsetning til en mail.

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
antiloop skrev:
Det er ikke akkurat vanlig at en blir oppringt og får et sporingsnummer fra en nettbutikk.

Det er ikke vanlig at man blir oppringt, nei. Men det er helt vanlig at man får et sporingsnummer på den pakken man har bestilt. Vet ikke med deg, men sånn er det i hvertfall når jeg handler på nettet.

Elkjøp visste godt at det var mange som gikk og ventet på receiveren og de ringte og forklarte situasjonen. Ikke vanlig, men bra service fra elkjøp sin side:)

Det jeg ville fram til var at jeg fikk mail fra elkjøp hvor det bl.a. sto "Du vil høre fra oss fortløpende.". Og da forventer jeg nesten at de tar kontakt også. Ikke på telefon, men på sms eller mail.
Og det er litt merkelig når noen får sporingsnummer på sms, og andre ikke. I stedet på en selv ringe inn og få sporingsnummeret på pakken som allerede var sendt fra elkjøp dagen før.

solstice

Medlem
14 Jul 2007
252
0
0
tlang skrev:
Der Ringte Elkjøp, min 807 som jeg bestilte på overtid 11/8 er bekreftet inn til de senest onsdag og at de kunne garantere at den skulle være sendt til meg før helgen. Litt flaks så har jeg den kanskje til helga, uflaks om ei uke.... NM i venting dette..

Den som venter lenge, venter på noe godt :) Syntes Elkjøp har opptrått veldig bra her og informert oss om ventetid osv. Kan vel ikke skylde på dem når det er Onkyo som sliter med vareleveranse..

rå pris på 807 som jeg bestilte :D Fikk telefon fra kundesenteret deres igår at varene kommer inn på deres lager idag eller senest imorgen og at alle kunder får varen sin sendt med express over natta kl 07 som et "plaster på såret" :D

Nesten slik at man skal ringe inn syk imorgen, hehehe :p

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
Fikk bekreftet at min er sendt i dag,har den kanskje i morgen.Sporingsnummer får jeg i ettermiddag fikk jeg beskjed om:mrgreen:

ThomasF

Medlem
1 Aug 2009
24
0
0
Fikk også bekreftet at min er sendt i dag! :D Jeg var en av dem som ikke fikk levert min fra den første tilbudshelga til Elkjøp btw...

BBS

Medlem
26 Aug 2009
42
0
0
ThomasF skrev:
Fikk også bekreftet at min er sendt i dag! :D Jeg var en av dem som ikke fikk levert min fra den første tilbudshelga til Elkjøp btw...

Joohoo! Fått pakkesporing fra Bring. Nå er 807 på vei :mrgreen: Bestillte også den første tilbudshelga. Bedre seint enn aldri :-D

tlang

Medlem
7 Sep 2004
69
0
0
BBS skrev:
Joohoo! Fått pakkesporing fra Bring. Nå er 807 på vei :mrgreen: Bestillte også den første tilbudshelga. Bedre seint enn aldri :-D

Bestilte den første helga jeg også men ingen beskjed fra Bring i dag, kanskje i morgen...