Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

boerner

Medlem
9 Aug 2009
72
0
0
sunjam skrev:
Gratulerer! 8)

Ble du oppringt eller mottok du sms ifra elkjøp i går? Ser ut til at det er mange her som ikke har hørt noe siden en tlf i forrige uke.

Har ikke hørt noe siden siste fredag, da de ringte og sa at den ville bli sendt denne uken. Fikk bare melding fra posten jeg.

Drago

Medlem
6 Jan 2008
57
0
0
charnobo skrev:
Bestilte 807 til 5995,- på elkjøp idag.

Satser på at jeg blir fornøyd :-D

Neste punkt blir høytalere.

Hva med brukte høytalere ?

Kan man ende opp med brukte høytalere som er skadet, men som man ikke hører når man kjøper dem ?

Er det vanlig med ca halv pris på et par år gamle høytalere ?

Tenkte vel at høytalere til 8-10 tusen hadde passa bra til 807'en. Brukte, kan de ligge på 4-5 tusen ?

Noen anbefalinger med høytaler merker ?

Kan trygt anbefale disse;)

nordby digital

http://www.nebyhifi.no/documents/Bravo_FX-10.pdf

kimfj

Medlem
9 Aug 2009
60
0
0
Argh, jeg har heller ikke hørt noe siden de ringte i forrige uke og sa den skulle sendes denne uka. Bestillingen står fortsatt i status reservert.

thamule

Medlem
23 Jan 2005
1.292
0
0
Drago skrev:
Nå begynner jeg å tvile litt.. Fikk 707 her forleden men har ikke rukket å sette den opp. Nå vurderer jeg å levere den tilbake på elkjøp, dra på lefdal og hente en 765, og spare 1300 kroner.. Det var egentlig den jeg hadde i tankene før tilbudet på onkyoen. Er dette en god idé..?
765 har vel ikkje støtte for Dolby Pro Logic IIz???

JoFa1960

Medlem
21 Jan 2009
93
0
0
kimfj skrev:
Argh, jeg har heller ikke hørt noe siden de ringte i forrige uke og sa den skulle sendes denne uka. Bestillingen står fortsatt i status reservert.
Da er sikker du en av de heldige som får tilsendt denne uken. Tror de ringte kun de som måtte vente til neste uke. ;-)

VegardF

Medlem
10 Aug 2009
39
0
0
Hei kontaktet elkjøp via PM, fikk følgende melding tilbake:

"Leverandøren sendte meg feil informasjon, som betyr endring av hvem som får produkter.

Vi ble lovet produkter som medførte tidligere kommunikasjon om at det var 4 stk som ikke fikk. Kundesenteret vil kontakte dere som ikke får.

Utfordringen er at hovedlageret til Onkyo som ligger i Tyskland har hatt full stopp i utsendelsen av produktene sine, grunnet de har fått så utrolig mye varer slik at de måtte ha stoppet utsendelsen for å få kontroll (informasjon fra leverandøren).

Leverandøren skal få varer på mandag som skal dekke alle restordene til alle dere som har kjøpt hos oss. (ikke 100% bekreftet at hovedlageret til Onkyo vil sende dette på fredag).

Hvis alt går som det skal vil vi ha varene på vårt lager på tirsdag/onsdag.

Kan ikke gjøre annet enn å beklage stort for alle dere som venter spent på varene deres!

Når varene kommer sender vi de med express over natta kl 07 som et "plaster på såret" til dere alle! Dvs får vi varen på tirsdag, så har du varen din på onsdag kl 07 på døren! "

Mvh
Vegard

Pøbel

Medlem
8 Jan 2010
6
0
0
Beolab Penta til Onkyo 807

Jeg er ny her på forumet, men våger meg frampå med følgende spørsmål:
Har to Beolab Penta høyttalere som jeg gjerne vil beholde, har ikke flere høyttalere (enda) B O har jo alltid vært litt spesielle derfor lurer jeg på om jeg får
noen form for problemer ved å bruke disse høyttelerene, som har innebygde forstekere, sammen med Onkyo 807 eller 1007

Pooze

Medlem
27 Aug 2008
129
0
0
ENDELIG! Nå har jeg fått sporingsnummer fra Elkjøp (måtte ringe selv), og det ser ut til at den kommer til mitt lokale postkontor i kveld :)
Til info, jeg bestilte fredag 7/8 sånn i 16-tida...

Pøbel

Medlem
8 Jan 2010
6
0
0
Pøbel skrev:
Har to Beolab Penta høyttalere som jeg gjerne vil beholde, har ikke flere høyttalere (enda) B O har jo alltid vært litt spesielle derfor lurer jeg på om jeg får
noen form for problemer ved å bruke disse høyttelerene, som har innebygde forstekere, sammen med Onkyo 807 eller 1007

Ok, det er bedre å spørre dumt enn å gjøre noe dumt.
Antar det er kurant å kople disse høyttalerne til Onkyo med pre out, ellers hadde jeg sikkert fått et vettugt svar på et forum fullt av guruer og eksperter:)

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
Endelig her og!!!:)

Ringte elkjøp jeg også. Jeg klarte ikke å vente lenger:) De sente pakken i går og den kommer på postkontoret her i byen i kveld:)

Nummeret til elkjøp er 815 32 000 om noen flere vil ringe og forhøre seg om pakken.
Det virker som om de har sendt til alle utenom de 4 (5) uheldige.

Jeg bestilte søndag kl 19. så tidspunkt ved bestilling har tydeligvis ikke noe å si:)

antiloop

Medlem
12 Jun 2004
19.849
0
36
51
avforum.no
Min har kommet ned i kjelleren nå i dag..

Drago

Medlem
6 Jan 2008
57
0
0
Hmm.. Lurer på hva avansen var på dem.. :)

Pøbel skrev:

He he.. Ikke helt rette tråden. Tror du må høre med Gabriel eller.. BeoSteffen ;)

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Gabriel

partyboynr1

Medlem
20 Mai 2006
2.483
0
0
41
De prisene som er på nettet til Elkjøp, og de i butikken. Er det samme prisene?
Jeg var så vidt innom her i Molde idag og hørte. Men da sa han at han skulle ha 8495,- for en 807... :neutral:

heba1

Medlem
7 Okt 2005
689
0
0
står plutselig sendt på min ordrestatus nå,men ingen sporingsnummer ennå.Kanskje den blir sendt i dag likevell? Litt merkelig kundebehandling og logistikk hos elkjøp..jeg bestilte min fredag 7 aug,ca kl 1500

lokaboy

Medlem
27 Sep 2009
43
0
0
partyboynr1 skrev:
De prisene som er på nettet til Elkjøp, og de i butikken. Er det samme prisene?
Jeg var så vidt innom her i Molde idag og hørte. Men da sa han at han skulle ha 8495,- for en 807... :neutral:

Hei!

I utgangspunktet skal vel varene på nettet merkes med internettpris, hvis de skal kunne selge de dyrere i butikken. Hvis ikke, så er det den laveste prisen som gjelder.
807 sølv har kostet 5.795,- på elkjøp frem til i formiddag. Da ble den satt opp til 7.495. Merkelig at 807 Sort fortsatt koster 6.949,-.
Bestillte meg 707 Sort idag..Gleder meg :)