Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

curtiiis

Medlem
29 Aug 2009
100
0
0
Huff, gikk vist 5 på jeg. To uker siden jeg bestilte 807en fra datakjeden, å ser elendig ut å få den levert... Satser på Elkjøp kjører den en helg til, vurderte faktisk å avbestille den forje helg.
Men manglene info fra datakjeden samt at det sto at den sku leveres fredagen den helgen så vart det ikke gjort. :cry:
Men fått et vagt svar da i går som låt som følge:
Hei,

Har fått svar fra vår leverandør, og de venter den inn i løpet av måneden. De har dessverre ikke noen bekreftet dato på når de vil få den inn.

Mvh,

****** - Datakjeden Webshop

Så håpet er da ennå så vidt oppe.

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
Dette høres merkelig ut. Jeg har fått bekreftet fra datakjeden at dem ikke har mulighet til å levere 807.

Når jeg så krevde dekningskjøp ble de vanskelige å ha med å gjøre, og nekter og imøtekomme dette.

Utrolig at du, Curtiiis, nå har fått beskjed om at du skal få din derfra! Svindel kaller jeg dette.

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
Ja, jeg er fullt klar over det ;)

Men nett nå avventer jeg situasjonen og ser hvordan ting ender med datakjeden.

Håper jo på at elkjøp skal trå til med ny runde. Irriterer meg grønn på at jeg ikke avbestillte fra datakjeden og slo til på helgetilbudet når det kom på nytt, noe jeg vurderte sterkt. Det lønner seg tydligvis ikke å vere snill og holde avtaler.

kimfj

Medlem
9 Aug 2009
60
0
0
Woho! Ser ut som jeg får min omsider, sms&pakkesporing fra Bring. Synd man skal bort i helga... Er forøvrig en av de som bestilte første helga Elkjøp kjørte tilbud på Onkyo'ene.

curtiiis

Medlem
29 Aug 2009
100
0
0
Vel, kommer det et nytt fra elkjøp så er det avbestilling på timen her.
Aventer til helgen, så kan det hende netshop får en bestilling da. De har værtfall inne...

tlang

Medlem
7 Sep 2004
69
0
0
kimfj skrev:
Woho! Ser ut som jeg får min omsider, sms&pakkesporing fra Bring. Synd man skal bort i helga... Er forøvrig en av de som bestilte første helga Elkjøp kjørte tilbud på Onkyo'ene.

er det bare jeg som ikke har fått SMS av Elkjøp? jeg bestilte også første helgen.
Håper virkelig den kommer til helga..

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
Ta og ring elkjøp og be om sporingsnummeret ditt om du ikke har gjort det allerede:)

Samot

Medlem
14 Jul 2005
240
0
16
50
I dag tidlig kl.7.15 kom Bring med receiveren som ble sendt i går. Her snakker vi ekspress! Jeg føler på meg at denne arbeidsdagen blir laaaang. Er forøvrig imponert over tett telefonisk oppfølging fra Elkjøp.

tlang

Medlem
7 Sep 2004
69
0
0
alek skrev:
Ta og ring elkjøp og be om sporingsnummeret ditt om du ikke har gjort det allerede:)

Slapp det, Bring sendte meg ikke sms sikkert fordi den kom som oppkrav, men posten sendte sms i dag om at den lå på postkontoret og ventet på meg :) så nå er den på plass i stua. Kun satt lyd på den for å sjekke at den spiller, får leke meg i helga når ungene er på besøk hos bestemor og bestefar. Litt vemodig og kjippe ut Denon AVC-A10SE, trur den er hakke kvassere som forsterker men mangler masse funksjoner som jeg ville ha... Brukoble Onkyoen vil nok kunne sparkeliv i fronthøytalerne håper jeg... blir en koselig helg :)

er også fornøyd med oppfølgningen til Elkjøp, de kan ikke belemres for at leverandøren ikke klarer å levere nok..

kimfj

Medlem
9 Aug 2009
60
0
0
Ble brått vekket 0615, dog til en hyggelig melding om at Bring kom om 10min med receivern. Svær eske, blir lang dag på jobb ja. Rakk ikke pakke opp engang... Blir litt kobling og spilling i ettermiddag ja :mrgreen:

solstice

Medlem
14 Jul 2007
252
0
0
bad_ip skrev:
Ja, jeg er fullt klar over det ;)

Men nett nå avventer jeg situasjonen og ser hvordan ting ender med datakjeden.

Håper jo på at elkjøp skal trå til med ny runde. Irriterer meg grønn på at jeg ikke avbestillte fra datakjeden og slo til på helgetilbudet når det kom på nytt, noe jeg vurderte sterkt. Det lønner seg tydligvis ikke å vere snill og holde avtaler.

Fikk min idag tidlig:) Oh yeah! Gleder meg til ikveld!!

Surfet bare innom Elkjøp for å sjekke noen nye blu-ray-filmer og så at de har 807 sort og sølv til 6995 og 707 sort til 5995,-

VegardF

Medlem
10 Aug 2009
39
0
0
Hei
Min ligger også på postkontoret..NÅ drar jeg hjem fra jobb for å leke :-D
Dette blir bra!
Jeg er også en av de som har fått god service av Elkjøp :-D

mvh
Vegard

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
LØP Å KJØP!

Nytt tilbud hos elkjøp! Tilbudet løper fram til søndag.

Elkjøp

Like greit at datakjeden ikke klarte å holde avtalen. Så slipper jeg å bruke mer tid på å krangle med dem også.

Dette blir bra :D Og jeg "sparer" jo gryn på det også!

CISCOwned

Medlem
19 Aug 2009
60
0
0
Klarer nesten ikke vente! Henter min 807 på posten imorgen! 23 deilige kilo ligger og venter på meg der!:-D Grattis til dere andre som er like heldige8)

curtiiis

Medlem
29 Aug 2009
100
0
0
Datakjeden er ut, å hos Elkjøp er bestillinga lagt inn så nå er det bare å vente på nytt men denne gangen kommer den værtfall. I tillegg er den fra den norske importøren :)