Black Friday! 23.11.2012

Willms

Medlem
2 Aug 2012
1.824
0
36
Oslo
Onkyo TX-NR717B

Ser at Komplett og MPX skal ha Onkyo TX-NR717B til 3995,-.
Prisjakt oppgir at laveste pris tidligere har vært 6000,-.

Noen som har erfaring med denne? Om jeg skal bruke 4-5000 på en hjemmekinoreceiver, er det da noe annet som kunne vært et bedre kjøp?
Minstekravene er jo 3D-støtte og pre-out slik at jeg eventuelt kan øke effekten i ettertid.

øystein

Medlem
20 Feb 2004
882
0
0
Electra skrev:
Nokon som har sett win 8 til fin pris?
Om det er selve operativsystemet uten annet du er ute etter så har de det på microsoft.no til 249.. en begrenset periode, ut året _tipper_ jeg...

Kjøp Windows - Microsoft Windows

har selv kjøpt derfra, helt smertefritt, det meste gjør seg selv. eneste som kan være greit er å skrive ned produkt nøkkelen du får på epost så du har den når du installerer det :)

b3nd1k

Medlem
8 Okt 2009
6.710
0
36
Spiff79 skrev:
Supert.

Da må jeg bare overbevise meg selv om at dette er et fornuftig kjøp, noe jeg tipper er fort gjort :)
*JediMindTrics*
"This is the TV you are looking for.

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
21.070
16
38
Spiff79 skrev:
Supert.

Da må jeg bare overbevise meg selv om at dette er et fornuftig kjøp, noe jeg tipper er fort gjort :)
Denne tven har alt du kan ønske deg av tilkoblinger og funksjoner, om du tar med et veggfeste kan du sette den opp på veggen som et bilde. Du vet at damer elsker bilder, dette setter et preg på hjemmet og kan nytes i mange år fremover. Om du tar denne i dag så er forsikring godt å ta med om du har barn i huset,

Tenke tenke.....

Jeg tar den og hva var prisen igjen?

Nesten gratis og siden det er black friday så får du den til spottpris, dette gjelder bare i dag og det er 1 år til neste gang og det er nå du har sjansen. :)

Livet kommer ikke i retur. :)

Spiff79

Medlem
23 Feb 2009
5.283
0
0
Stavanger
Roger Waters skrev:
Denne tven har alt du kan ønske deg av tilkoblinger og funksjoner, om du tar med et veggfeste kan du sette den opp på veggen som et bilde. Du vet at damer elsker bilder, dette setter et preg på hjemmet og kan nytes i mange år fremover. Om du tar denne i dag så er forsikring godt å ta med om du har barn i huset,

Tenke tenke.....

Jeg tar den og hva var prisen igjen?

Nesten gratis og siden det er black friday så får du den til spottpris, dette gjelder bare i dag og det er 1 år til neste gang og det er nå du har sjansen. :)

Livet kommer ikke i retur. :)
Vise ord :)
En lever bare én gang.

Da var denne satt i ordre :)
Kommer til å ha dette som et prøve-prosjekt. Er veldig spent på bildet med tanke på at jeg sitter kun 3-4 meter unna skjermen.
Er veldig fornøyd med min TX-P65S30, men savner kino følelsen jeg hadde med 90" lerret.
Bare ikke bildet blir for kornete på Altibox signalene....

Men GUD som jeg gleder meg!!!!!

Går dette som planlagt, havner 50" på brukten om en ukes tid.

Edit: Har heldigvis "tabbe" forsikring inkludert i innbo forsikringa. Med 2 barn i hus, er dette en nødvendighet.

AvB

Medlem
3 Sep 2012
147
0
0
Ostemannen skrev:
Eple har gått helt banan med prisene. Aldri sett så gode priser fra eple.

Apples store shoppingdag - Apple Store (Norge)

For noen tilbud :mrgreen:
nordic45 skrev:
Jeg kan aldri se for meg at et produkt derfra blir så billig at jeg vil vurdere det...
Tilbud er tilbud... ei krone her og ei krone der.. osv.

Siden jeg likevel hadde planlagt å skaffe meg en iPad i nærmeste fremtid, så slo jeg til på tilbudet fra Apple store selv om de var 50kr dyrere enn Elkjøp. De hadde gratis frakt og gratis gravering så da var valget enkelt.