Black and red Cinema Ny byggetråd!

PureHifi

Medlem
15 Aug 2011
1.088
51
48
Det blir såfall mindre arbeid for hver kveld nå:)

Tenkte å få på plass sofaen fremme før jeg starter på subbene til helgen, så satser på å få opp lerrete og gjøre ferdig teppe og møbler på senen ut i neste uke, så kanskje film om et par uker :p

• Like
Reactions: chrisand25

chrisand25

Medlem
16 Mar 2012
321
44
28
Det blir såfall mindre arbeid for hver kveld nå:)

Tenkte å få på plass sofaen fremme før jeg starter på subbene til helgen, så satser på å få opp lerrete og gjøre ferdig teppe og møbler på senen ut i neste uke, så kanskje film om et par uker :p
Den første filmen er bare så deilig og se etter all jobbinga 😊

PureHifi

Medlem
15 Aug 2011
1.088
51
48
Det ser veldig bra ut!
Brukte du lang tid på montering av fiberoptikken?

Må si jeg misunner deg som nesten er i mål
De tok litt tid ja, mest pga alle fiberene ble limt på baksiden av platen.

Det har jo tatt sin tid med meg da, men så har jeg også bygget nytt hus så da tar alt mye lengre... men skal bli meget godt å bli såpass ferdig en kan sette seg ned nå:)

PureHifi

Medlem
15 Aug 2011
1.088
51
48

Forsøkte en stund å få den på plass, men måtte til slutt måle hva som var galt. Inner dia på hullet på innerste kant er 5mm for lite:/

Sent from my iPhone using Tapatalk

balko

Medlem
3 Jun 2004
670
68
28
Vestfold
avforum.no
Wow!
Skjer noe magisk med rommet når møbler kommer inn

Ser ut som du har lik sofa som jeg kjøpte, den sorte foran.

Synd med subbene da! Håper det er grei skuring og frese litt større hull. Kjipt når en merker slikt under siste innspurt..

PureHifi

Medlem
15 Aug 2011
1.088
51
48
Wow!
Skjer noe magisk med rommet når møbler kommer inn

Ser ut som du har lik sofa som jeg kjøpte, den sorte foran.

Synd med subbene da! Håper det er grei skuring og frese litt større hull. Kjipt når en merker slikt under siste innspurt..
ja tok sjansen på en fnky sofa, selv om her er delte meninger om disse. var ikke klar over denne typen var litt bua, men bortsett fra det virker den ok:)

ja virkelig irriterende med subbene, hadde de passet hadde begge vert i drift i går. desse kitta skal jo være tilpasset for dayton element så må være noe feil med et parti eller noe her.

for håpe jeg kan få lånt meg en fres en plass, ellers blir det frem med fila:/

PureHifi

Medlem
15 Aug 2011
1.088
51
48

Ble noen timer med ekstra arbeid å nedstøva kino, men sub 1 er klar. Synd den er alt for tung til å få inn i veggen alene, hehe

Satse på bærehjelp å fiks av sub 2 imårgen

balko

Medlem
3 Jun 2004
670
68
28
Vestfold
avforum.no
Kjedelig å støve til hele kinoen da! Mdf støver jo noe hinsides...
Satser på det bli i orden i morgen da.

Du er vel rimelig gira på å få igang maskineriet nå vil jeg tro

• Like
Reactions: PureHifi

PureHifi

Medlem
15 Aug 2011
1.088
51
48
Da var det rammen som må opp, planlagt å monteres rett på veggen, men ser det blir problem med sub elementa. Får ca 1cm klaring til duk nå, bør nok unngå element får kontakt med duk ved pådrag.
Må enten dytte kassa noen cm inn i baffelen eller legge på en lekt oppe for å få lerrete lenger frem. Hva blir mest optimalt?