Billig preamp med rør

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.870
0
0
Hektor skrev:
Takk for tipset, men blir jo litt dyrere igjen. Tenkte mer i retning Little Dot Mark iii Welcome to Audiophilechina Taket mitt er forøvrig kr 2 000,-
I tillegg er det egentlig ein integrert forsterker som no har fått 1 utgang etter oppgradering. Rein pre vil gi deg meir for pengene. Her vil du sitte med hovedfunksjonen til forsterkeren ubrukt

Hektor

Medlem
12 Jun 2010
1.328
0
0
Espen-hj skrev:
I tillegg er det egentlig ein integrert forsterker som no har fått 1 utgang etter oppgradering. Rein pre vil gi deg meir for pengene. Her vil du sitte med hovedfunksjonen til forsterkeren ubrukt
Bra poeng. Tenkte ikke på det.

Hektor

Medlem
12 Jun 2010
1.328
0
0
Da kjøpte jeg en liten lydmixer med inngang til mikrofon, Behringer Xenyx 302USB. Har tidligere kjørt pc, Dac Magic, zone 2 på Yamaha 667 og over til Behringer a500.

Når jeg skulle koble opp klarte jeg å dra i ledningen til Dac M. sin strømforsyning. Gnister ut av stikkontakten og en svidd strømforsyning. Dermed ble det via usb til Behringer 302 og videre til a500.

Hva skal man si? Kaldere lyd, mere digitalt preg, høyere forvrengning, susing osv. Får koble til en mikrofon og spille inn en sang, så kan jeg selge mixtapes på Karl Johan for å dekke inn de 399,- jeg brukte:roll: