Billig og god effektforsterker?

10 Okt 2007
599
0
0
Lars J skrev:
Offtopic - O.T /i forhold til T.S sitt spørsmål .
Det blir litt for spesiellt med en stk 216 og en stk 319 ,jeg er litt for pirkete på at det skal være likt.
Men for og gå on-topic igjen.
Hvordan er Emotiva som merke ? (Feilrate på produktene etc?)
Har hatt min xpa-3 i snart 2 år, flittig brukt og aldri hatt noen problemer med den.

Lolas

Medlem
6 Mar 2010
976
0
0
Så... UPA-7 eller XPA-3 ? Klarer ikke velge :p forskjellige serier siden navnene er forskjellige? forskjeller utenom flere kanaler ? Litt effekt til alt eller litt mer effekt til frontrekka? Tips tas imot gjærne :)

Når det er bestemt er neste spørsmål effektforsterker eller sub (en til XTZ 99 W12.16) + surround back først.. har ikke penger til alt på en gang :)

Sven1978

Medlem
27 Nov 2008
6.334
0
36
Lolas skrev:
Så... UPA-7 eller XPA-3 ? Klarer ikke velge :p forskjellige serier siden navnene er forskjellige? forskjeller utenom flere kanaler ? Litt effekt til alt eller litt mer effekt til frontrekka? Tips tas imot gjærne :)

Når det er bestemt er neste spørsmål effektforsterker eller sub (en til XTZ 99 W12.16) + surround back først.. har ikke penger til alt på en gang :)
Helt klart XPA 3.
Dynavoicene tåler og trenger mye effekt.Tror jeg hadde sagt det samme om du hadde hatt Dali,B&W eller Martin Logan.
Gjennom 18 år med testing av utstyr må NAD 218 være det dårligste produktet jeg har testet.
Skrikete og rotete topp med en slank bass.Testet opp mot en brokoblet Onkyo RECEIVER!!! fikk den bank.

pea

Medlem
6 Des 2006
156
0
0
prøv emotiva der får du mye for pengene +du får nytt og ikke noe gammelt.