Bilde- og Lydmessen 2011 - 12. og 13. mars, Thon hotel Triaden (Lørenskog)

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.001
39
48
51
Jessheim
Denne tråden er ikke en diskusjons-kanal mellom Kringlyd og Midgard Audio, noe som er gjort klinkende klart flere ganger allerede. Dette som et hint til begge parter.

ganilsen

Medlem
20 Sep 2007
8.548
0
0
Virker jo som om arrangøren er virkelig proff i sin håndtering. :)

Heldigvis har vi Horten. :)

Geir Arne

AjSelj

Medlem
31 Mai 2006
6.528
0
0
homecinema skrev:
Er det bortskjemte drittunger i barnehage vi har med å gjøre her eller??? Dette synes ikke å være seriøst fra noen av partene! Get a grip! :evil:
Syns vel til tider det er noe i det der ja.
Er ikke alltid lett å være "kompis" men må da kunne gå ann å være litt proff og ikke skylde på verken den ene eller den andre. Så vanskelig kan det da virkelig ikke være å ta en telefon eller svare klart på en mail.

Syns jo det er rart å se så tidlig Midgard meldte sin interesse og det alikevel ikke ble besvart på så lang tid.

JAMES HOWLET

Medlem
9 Okt 2008
2.324
0
36
Hedmark
midgard audio sine svar her inne opplever jeg som saklige, med fakta i hånd, arrangør fremstiller seg som mindre profesjonelle her synes jeg.

akto

Medlem
28 Apr 2004
16.635
0
36
www.facebook.com
Ingen er tjent med at Midgard Audio og Kringlyd starter en oppvask her inne. Det får de ordne andre steder. Hva bransjeaktørene synes om hverandre kan de diskutere på lik linje med hverandres produkter; altså ikke offentlig. Det er i alle fall min mening.

ganilsen

Medlem
20 Sep 2007
8.548
0
0
akto skrev:
Hvordan kan du egentlig vite det?
Hvis du mener det du skrev i forrige post trenger du vel ikke spørre om noe slikt, og samtidig undermine en aktørs påstand?

Geir Arne

akto

Medlem
28 Apr 2004
16.635
0
36
www.facebook.com
Beklager, jeg så ikke Midgard sin oppsummering om e-posttrafikken før nå.

Uansett, dette bør vel ordnes mellom Kringlyd og Midgard Audio. Jeg er overbevist om at en offentlig stillingskrig mellom disse partene vil resultere i negativitet for forumet.

ganilsen

Medlem
20 Sep 2007
8.548
0
0
akto skrev:
Uansett, dette bør vel ordnes mellom Kringlyd og Midgard Audio. Jeg er overbevist om at en offentlig stillingskrig mellom disse partene vil resultere i negativitet for forumet.
Helt klart. ;)

Men det er synd denne messen mister Midgard pga "surr". For min del gjør det at messen ikke er interesant lenger. Men ønsker dere som skal dit en fortreffelig helg. :)

Geir Arne

JAMES HOWLET

Medlem
9 Okt 2008
2.324
0
36
Hedmark
enig

ganilsen skrev:
Helt klart. ;)

Men det er synd denne messen mister Midgard pga "surr". For min del gjør det at messen ikke er interesant lenger. Men ønsker dere som skal dit en fortreffelig helg. :)

Geir Arne

stiller meg bak ganilsen. men som han ønsker jeg dere lykke til

JAMES HOWLET

Medlem
9 Okt 2008
2.324
0
36
Hedmark
lol

akto skrev:
Beklager, jeg så ikke Midgard sin oppsummering om e-posttrafikken før nå.

hehe.

kringlyd

Medlem
19 Nov 2010
23
0
0
Midgard Audio skrev:
Stand ble bestilt pr e-post (svarte på ovenstående henvendelse fra kringlyd) 04.03.2011 kl 15:21
Lesebekreftelse på denne henvendelsen ble mottatt 04.03.2011 kl 16:13
Verken før eller etter dette har vi ikke mottatt noen henvendelser fra arrangør.

I tillegg til dette har BEF vært i kontakt med meg. Han har imidlertid bekreftet at han ikke er arrangør og at bestilling og andre formelle ting må gå via kringlyd.
Oppklaring (og sikkert siste innlegg om denne saken):
I e-posten fra Midgard Audio var ordlyden diffus (interessert). Midgard Audio ble derfor bedt om å bekrefte bestilling av utstillerrom. Denne har ikke kommet.
Vi har selv bestillingsfrister å forholde oss til.

Men; vi ser at en bestilling nå kan anses som bekreftet i innlegget jeg quoter, og ønsker derfor velkommen til messe! Velkommen med på laget!
Utstillertråden vil bli oppdatert så snart som mulig! :)

Mvh,
RoKo

mteinum

Medlem
19 Nov 2006
10.544
0
0
mteinum.spaces.live.com
kringlyd skrev:
Men; vi ser at en bestilling nå kan anses som bekreftet i innlegget jeg quoter, og ønsker derfor velkommen til messe! Velkommen med på laget!
Utstillertråden vil bli oppdatert så snart som mulig! :)
Ja, dette ville vært hyggelig.

After-ski.... lyd... det er på hotellet?

glad jeg skal ta tog tilbake til krs :mrgreen:

RoKo

Medlem
30 Des 2004
16.026
0
0
magnus_man skrev:
Hvor mange er påmeldt? sto det var plass til 150, er det fult? :???:
Hva sikter du til?
Det er kun middag og rom for overnatting som det er begrensninger på.

magnus_man

Medlem
19 Sep 2010
39
0
0
RoKo skrev:
Hva sikter du til?
Det er kun middag og rom for overnatting som det er begrensninger på.
ÅÅja, trodde det var begrensning på hvor mange som kunne komme :) Så det er bare å komme uansett? :)