Bilde- og Lydmessen 2011 - 12. og 13. mars, Thon hotel Triaden (Lørenskog)

homecinema

Medlem
18 Nov 2005
8.004
0
0
49
Da ligger det an til en messetur i år også :-D Satser på at det blir like hyggelig som sist med mange nye inntrykk hva angår både lyd, bilde og nye AVforum'ere!

MR.Chill

Medlem
25 Nov 2010
9.823
0
0
Skjønner ikke helt hva dere styrer med over her, men jeg er hvertfall veldig glad for at det blir messe :D

Var på messen ifjor og syns det var en fin suksess, håper den blir enda større i år :D Gleder meg til å se soundwave med swans igjen, det spiller jo helt sinnsykt :D

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.020
5
38
39
Vi er flere som har ryddet opp i denne tråden. Når det gjelder innlegg som er slettet så er de slettet fordi de har sporet av tråden. Innholdet i denne tråden skal fokusere på messen og innholdet i den. Diskusjoner om hvem som får, og hvem som eventuelt ikke får delta, må tas mellom de aktuelle partene via e-post eller telefon.
Forhåpentligvis så er alle utstillere velkomne til å være med på denne messen.

kenti

Medlem
13 Feb 2004
14.447
0
0
avforum.no
Ak skrev:
Vi er flere som har ryddet opp i denne tråden. Når det gjelder innlegg som er slettet så er de slettet fordi de har sporet av tråden. Innholdet i denne tråden skal fokusere på messen og innholdet i den. Diskusjoner om hvem som får, og hvem som eventuelt ikke får delta, må tas mellom de aktuelle partene via e-post eller telefon.
Forhåpentligvis så er alle utstillere velkomne til å være med på denne messen.
Med all respekt, det må da være fair å høre her når Midgard Audio ikke får kontakt med kringlyd. Hvem som helst ville vel gjort det samme i hvilket som helst annet fora? Såpass må jaggu meg takhøyden være her, eller vet moderatorene noe vi andre ikke vet?

Om kringlyd velger å ikke svare på henvendelsen herfra er en annen sak de imellom, som jeg ikke har tenkt å legge meg opp i.

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.020
5
38
39
kenti skrev:
Med all respekt, det må da være fair å høre her når Midgard Audio ikke får kontakt med kringlyd. Hvem som helst ville vel gjort det samme i hvilket som helst annet fora?
Ja, det er selvsagt OK, men tråden utviklet seg i en veldig lite gunstig retning, der hvor flere brukere ytret meninger om dette, og vi så med en gang at dette ville kunne bli en diskusjon hvor det ble to "leirer". Det var ikke ønskelig, og det ble derfor foretatt en opprydding.

Jeg tar kritikk for at det ikke ble opplyst nok om selve modereringen og slettingen av innlegg, men oppryddningen var nødvendig.

tols1

Medlem
2 Jan 2006
16.665
0
0
Uansett årsak eller hårsmak, så er jeg ganske sikker på at Midgard Audio hadde vært en berikelse for messen. Foredraget til Jørn Rune for et par-tre år tilbake var hvertfall en lærerik og trivelig seanse.

kenti

Medlem
13 Feb 2004
14.447
0
0
avforum.no
Ak skrev:
Ja, det er selvsagt OK, men tråden utviklet seg i en veldig lite gunstig retning, der hvor flere brukere ytret meninger om dette, og vi så med en gang at dette ville kunne bli en diskusjon hvor det ble to "leirer". Det var ikke ønskelig, og det ble derfor foretatt en opprydding.

Jeg tar kritikk for at det ikke ble opplyst nok om selve modereringen og slettingen av innlegg, men oppryddningen var nødvendig.
Ja, jeg forstår at dere slettet innlegg som står i fare for å dra denne tråden vekk fra tema. Når det er sagt er det ikke helt uventet at tråden tar en slik vendig mtp det som har skjedd. Og ja, som du selv skriver burde den/de som har slettet innlegg også ha forklart årsaken til dette :)

Uansett, det virker særdeles useriøst av en messearrangør å ikke repondere til en potensiell deltaker (noe som kom fram av innlegg som har blitt slettet). Dette er veldig synd for begge parter. Jeg vil også legge til at dette er en kommentar på generelt grunnlag, og at jeg ikke kjenner partenes forhold seg i mellom i denne saken (eller ellers forøvrig). Jeg kjenner dog til begge parter, og opplever begge som veldig trivelige, så er lettere overrasket for å si det mildt.

Jeg skal uansett ikke legge meg mer opp i dette, for nå er det DDR-konsert snart! :twisted:

RuneW

Medlem
21 Jan 2005
20.583
8
38
Sarpsborg
kenti skrev:
Uansett, det virker særdeles useriøst av en messearrangør å ikke repondere til en potensiell deltaker (noe som kom fram av innlegg som har blitt slettet). Dette er veldig synd for begge parter. Jeg vil også legge til at dette er en kommentar på generelt grunnlag, og at jeg ikke kjenner partenes forhold seg i mellom i denne saken (eller ellers forøvrig).
Tilsynelatende useriøst, ja. Og at det blir en fattigere messe uten Snickers-is er helt sikkert. Hele arrangementet har fått en lei bismak for mitt vedkommende.

sorzy

Medlem
24 Jul 2008
733
0
0
Akershus
Jeg var i Stockholm i helgen hvor hele 72 utstillere var på plass på highend-messan High End Mässan | Stockholm – sedan 2002! Setter stor pris på arbeidet Kringlyd legger ned i dette prosjektet og håper og tror de gjør det som skal til for å få flest mulig utstillere og størst mulig opplevelse for de besøkende. Jeg kommer.

MR.Chill

Medlem
25 Nov 2010
9.823
0
0
vet ingenting om saken men, om snickers? ikke får plass, kan han ikke bare dukke opp likevel :p jeg var på messen ifjor, virket som om det var masse rom overalt som var ledige, er vel bare ta med utstyr og slenge det opp på et rom, eventuelt leie et eget rom bare :p finns vel ikke noen lov mot det, kan jo de som ikke vil dette bare grine så mye de vil :D

The more the merrier :D

sirant

Medlem
24 Jan 2010
6.929
2
38
2l og kirkelig kulturverksted, kommer de til å selge cder?

Er det noen mulighet til at noen vinylsjapper dukker også (bigdipper/thegarden)?

kringlyd

Medlem
19 Nov 2010
23
0
0
Ja, du vil få mulighet til å treffe og kjøpe musikk fra brorparten av disse forhandlerne! :)

sirant

Medlem
24 Jan 2010
6.929
2
38
Ser ut som det blir tur på meg og fruen på lørdag da! Satser på å finne en parkeringsplass inærheten ;)