Beste men billigste trådløse mus+tastatur?

Zorbitz

Medlem
16 Jul 2007
159
0
0
Skåra skrev:
Har det samme selv til htpc'en. Det var ikke så mange å velge mellom når jeg ville ha museplate / trackpoint integrert, dessuten relativt billig (noe det også føles). Den største ulempen synes jeg er er plasseringer og størrelser på enkelte taster, spesielt bommer jeg ofte på den lille shift-tasten og treffer pil opp i stedet, ikke morsomt på kommandolinja. Men som stor fjernkontroll til en stueboks er det bra uttelling for pengene.

Mitt forrige htpc-tastatur var diNnovo Edge, det likte jeg aldri spesielt godt. Det eneste positive var at jeg fikk pengene igjen ved reklamasjon 4 år og 9 måneder etter kjøp, 1595 kroner! Slå den. :)

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
6.283
0
0
var ikke så dumt det :) slipper jeg mus og tastatur, blir et annet problem om jeg spiller da men... går mer i ps3 om det er spilling så skal ikke være noe problem ;-)

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
6.283
0
0
fant et atstatur+mus av merket Trust, fikk det til jul. anbefales ikke om man sitter mer enn 6 meter ifra, funker dårlig med kontakt...

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.544
0
36
joakimpatos skrev:
fant et atstatur+mus av merket Trust, fikk det til jul. anbefales ikke om man sitter mer enn 6 meter ifra, funker dårlig med kontakt...
Om du har mulighet så kan du sette antennen på en USB skjøte kabel, f.eks feste den på veggen bak annlegget så bare tuppen av antennen syns :)

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
6.283
0
0
TorTorden skrev:
Om du har mulighet så kan du sette antennen på en USB skjøte kabel, f.eks feste den på veggen bak annlegget så bare tuppen av antennen syns :)
har hørt den før, kanskje jeg burde prøve det :D takk for tipset! ;-)