Beste led under 10 000?

artur79

Medlem
17 Apr 2007
1.889
0
0
En anelse forskjell fra kontrast 0 til kontrast 60, men mer eller mindre like plagsom lyd. Kun helsort skjerm er til å leve med. Rimelig lei av å drasse 50 tommere til posten, gir dette eksemplaret en sjanse, men tviler på at jeg beholder det.

JernetTZ

Medlem
23 Nov 2008
2.235
0
0
Bruker du ferrit kjernene på strømkabelen? Og har du bare på gøy testet å ta ut alle kablene i tv'en bare for å se om det er no som bidrar med litt ekstra spenning?

Khallgrimsen

Medlem
11 Nov 2012
366
0
0
Kjørte på med Tron på full guffe med surround i går kveld for å overbevise meg sjæl. Får jo hakeslepp. Drit i vanlige tv signal og lavt volum. Skal tel pokkern lære meg å tåle den buzzinga de få gangene det kommer. Klarer ikke gi ifra meg et sånt sykt bilde:) behold behold.

artur79

Medlem
17 Apr 2007
1.889
0
0
JernetTZ skrev:
Bruker du ferrit kjernene på strømkabelen? Og har du bare på gøy testet å ta ut alle kablene i tv'en bare for å se om det er no som bidrar med litt ekstra spenning?
Liten tro på at ferritkjerne vil hjelpe, men skader ikke å prøve. De andre kablene er ikke problemet. Og om de var det hadde jeg sendt TVen tilbake. Skal tåle å ha en receiver og en antenne-kabel koblet til seg uten å bråke.

Khallgrimsen

Medlem
11 Nov 2012
366
0
0
artur79 skrev:
Liten tro på at ferritkjerne vil hjelpe, men skader ikke å prøve. De andre kablene er ikke problemet. Og om de var det hadde jeg sendt TVen tilbake. Skal tåle å ha en receiver og en antenne-kabel koblet til seg uten å bråke.
Jepp. Det er ikke det. Kun den vanlige buzzingen alle har. Regner egentlig led det roer seg etter noen hundre timer siden jeg har sett flere melde dette.

JernetTZ

Medlem
23 Nov 2008
2.235
0
0
VT50 er ikkje så lyssterk så går ut ifra at ST50 bruker mer juice for å lyse opp bildet, så i starten vil den buzze mer til den får roet seg litt.