Beste 3D filmene dere har sett? Blu-ray....

Sainsbury

Medlem
24 Aug 2012
54
0
0
Jeg fikk sett "Life of Pi 3D" på min Samsung igår.

Dette er en film så MÅ sees i 3D.
Veldig imponert, både over historie og effekt.

Terningkast 6.

olemt

Medlem
25 Des 2005
891
0
0
Andreas21 skrev:
Hvor har du fått tak i den så tidlig, den har release i USA imorgen.:wink:

Har vært tilgjengelig på streamingtjenester som kjøpefilm i en måneds tid allerede.

knutte79

Medlem
8 Apr 2010
161
0
0
42
3d

Andreas21 skrev:
Og da er kvaliteten på BD 3D nivå??:cool:
JA8) hvis du har handlet spilleren sammen med matvarene :):mrgreen:
ellers er det jo bare slenge seg på med nye,allefall for meg i 3d :
-Hotel transylvania,morsom og bra 3d
-Men in black 3,vil jeg si var suveren :)
wreck it ralph er morgendagens suksess vil jeg tru :)
- å nei,barna ble ikke like glad i,og fasinert av 3d som far i huset :) :twisted:
sist men ikke minst var Frankenweeine overaskende bra,sort hvit Burton !!

knutte79

Medlem
8 Apr 2010
161
0
0
42
fant du denne?

eriaur skrev:
Ikke lenge igjen til
sammy_2_3d_blu-ray_no-22070164-frnt.jpg
13.mars i NO
hvor?

Sainsbury

Medlem
24 Aug 2012
54
0
0
Andreas21 skrev:
Hvor har du fått tak i den så tidlig, den har release i USA imorgen.:wink:

Nå diskuterte vi vel filmomtaler, ikke hvordan vi fikk tak på de?

Kan si så mye at jeg har kontakter der jeg skaffer meg filmene pre-release for en billig penge, på en fullt lovlig måte. Ikke alle filmene, men utvalgte.

knutte79

Medlem
8 Apr 2010
161
0
0
42
Tja

JarlDR skrev:
Enig med olemt at Hugo er en knall 3D film. Har sett en del filmer, men denne er en av få jeg syns er verdt å se i 3D. IMAX under the sea er også knall i 3D.
'Sammys eventyr' var alt for overdrevent i 3D, filmen ble mer ødelagt enn morsom med 3D i mine øyne.
-GLEDE SEG TIL NR 2 DA, 1 OVERASKET MEG FOR SJEKKE UTSTYRETS KVALITET FØRSTE FORBEDRING jeg fikk hos meg var å bytte ut ps3 med en rimelig Marantz som overgikk på alle biledlige måter,lyd og by the way,har nå endt opp med OPPO-95 til 10 laken som er mer en hva jeg tenkte legge i spiller,men som med alt annet hi-fi er det store prishopp på relativt små forskjeller.og har enda til gode se et lcd overgår plasma på 3d og film :twisted:

Andreas21

Medlem
24 Okt 2006
9.368
9
38
Drammen
knutte79 skrev:
JA8) hvis du har handlet spilleren sammen med matvarene :):mrgreen:
ellers er det jo bare slenge seg på med nye,allefall for meg i 3d :
-Hotel transylvania,morsom og bra 3d
-Men in black 3,vil jeg si var suveren :)
wreck it ralph er morgendagens suksess vil jeg tru :)
- å nei,barna ble ikke like glad i,og fasinert av 3d som far i huset :) :twisted:
sist men ikke minst var Frankenweeine overaskende bra,sort hvit Burton !!

Det finnes ikke en streamingtjeneste enda som har BD kvalitet så det tror jeg ikke noe på.8)

Og Sainsbury det var det jeg ville frem til, for det er vel ikke helt greit å anmelde filmer man har lastet ned ulovlig.:wink:

olemt

Medlem
25 Des 2005
891
0
0
Andreas21 skrev:
Det finnes ikke en streamingtjeneste enda som har BD kvalitet så det tror jeg ikke noe på.8)

Og Sainsbury det var det jeg ville frem til, for det er vel ikke helt greit å anmelde filmer man har lastet ned ulovlig.:wink:

På 2D ser jeg knapt forskjell på Vudu HDX og Bluray. På 3D er det en viss forskjell, men det er fortsatt 1080p og framepacked 3D så forskjellen er ikke så stor at jeg gidder å kjøpe en 3D bluray annet enn i de helt spesielle tilfellene. Og de blir det færre og færre av. Dette er jo på 93" lerret, og på en mindre TV skjerm er nok forskjellene enda mindre synlige. I alle fall er Vudu bra nok til at de som har sett film hos meg via denne tjenesten ikke kan tro at det kommer via nettet.

Life of Pi kjøpte jeg i 2D helt lovlig for rundt 80 kr for snart en mnd siden. Største ulempen med Vudu er at man må velge mellom å kjøpe 3D eller 2D utgaver. Har i alle fall ikke sett at man får begge deler uten å kjøpe begge.

Andreas21

Medlem
24 Okt 2006
9.368
9
38
Drammen
Har du sammenlignet Life Of Pi fra Vudu og BD versjonen?? Hva er bitraten og størrelsen på filene på de nedlastede filmene derfra? Jeg er helt sikker på at det vil være ganske stor forskjell på Vudu og BD, og har ingen planer om å streame enda i min kino. Hadde jeg hatt rent TV oppsett så hadde jeg nok vurdert det.:D

borabora

Medlem
21 Okt 2003
1.595
3
38
Skal man diskutere hvor man får tak i filmer eller de beste 3D filmene man har sett på Blu ray?

Har man ikke sett filmen på Blu ray eller en full Blu ray iso osv(type 40-50gb) så er det ikke Blu ray man har sett og da kan man sikkert lage en egen tråd.

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
borabora skrev:
Skal man diskutere hvor man får tak i filmer eller de beste 3D filmene man har sett på Blu ray?

Har man ikke sett filmen på Blu ray eller en full Blu ray iso osv(type 40-50gb) så er det ikke Blu ray man har sett og da kan man sikkert lage en egen tråd.
+1

knutte79

Medlem
8 Apr 2010
161
0
0
42
trur fu ,isforsto

Andreas21 skrev:

mener at på at en extremt billig BD kan det nok ironisk vøre like bra :)

Ballis

Medlem
1 Jul 2007
3.997
19
38
Oz : The great & powerful er helt fantastisk i 3D. Sam Raimi har jo altid vært flink til å få publikum til å skvette. Var ett par ganger i løpet av denne filmen jeg var på vei til å kaste meg ned under setene forran meg.