Beste 3D filmene dere har sett? Blu-ray....

knutte79

Medlem
8 Apr 2010
161
0
0
42
3d

redlabel skrev:
Hva sier folket?
di som allerede er nevnt er av di beste,har di fleste som er utgitt,men ville nevne at ikke mange filmer overgår effektene i barneanimasjonsfilmen- "Sammys eventyr/Sammys tale "

knutte79

Medlem
8 Apr 2010
161
0
0
42
3d

di som allerede er nevnt er av di beste,har di fleste som er utgitt,men ville nevne at ikke mange filmer overgår effektene i barneanimasjonsfilmen- "Sammys eventyr/Sammys tale "

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.619
0
36
Er det mye forskjell på 3d effekten avhengig av hva slags tv/projector man har? Vet det er forskjell på lysstyrke og crosstalk. Epson tw9000 er jo god på dette, men tenker mer på dybde og ting som kommer ut av skjermen.

Mongis

Medlem
19 Mar 2006
1.498
0
0
26
Morten M skrev:
Er det noen av filmene som har 3D-effekter som kommer ut fra skjermen?
Sammy's Adventures - ingen over, ingen ved siden når det kommer til pop out. Sjekk også ut:
IMAX Legends Of Flight og Under The Sea
Ocean Wonderland 3D

Mine favoritter ellers på 3D er:
IMAX Hubble 3D og Ultimate Wave Tahiti (generelt er alle IMAX 3D Blu-rays verdt å sjekke ut)
Hugo
How To Train Your Dragon

knutte79

Medlem
8 Apr 2010
161
0
0
42
her f.eks

MrTiger skrev:
[Hvor kjøper dere 3d filmene?
Du kjøper dem selvfølgelig IKKE i norge skal du ha gode/normale priser.m mindre du må ha norsk undertekst..så Amazon.co.uk er blandt di beste,fins på e-bay og,leveringa er fra imponerende 3 til 7 dager så fremt det er lansert/lagervare.cd market er og bra på pris,men snevert utvalg,dette gjelder og planet axel..det en lett kan bli lurt av er disse tyske utgivelsene med jalla 3d,like dårlig som dengang det fulgte briller med i esken og Donald!

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
40
Nord-Trøndelag
Har denne stående jeg, som jeg er spent på og se igjennom i 3D format når den nye tvn kommer om sider.

10300907-1322225560-156719.jpg

Noen som har sett den og har noe + - om den ?

Zentoo

Medlem
9 Jun 2004
90
0
0
harman/kardon skrev:
Har denne stående jeg, som jeg er spent på og se igjennom i 3D format når den nye tvn kommer om sider.

Noen som har sett den og har noe + - om den ?

Hei. Jeg har nylig sett alle 3. Fine filmer, men spesielt haiene og hvalene kan bli noe rotete i 3D til tider. Stemmen på "Dolphins and Whales" er helt utrolig da den er i DTS-HD og det høres ut som du skal bli hjernevasket i løpet av filmen. Meget fasinerende. Dolphins and Whales er emm den beste av de 3 der.

"Galapagos: The Enchanted Voyage" er en eldre film, men har en del fine bilder den også, samt "Under the Sea 3D".

Kenneth84 skrev:
Putter The Darkest Hour i spilleren nå, Tilbakemeldingen kommer senere :)

Hvordan var 3d på denne?

Forøvrig bør alle sjekke ut; Blu-ray, Blu-ray Movies, Blu-ray Players, Blu-ray Reviews Her er anmeldelser av filmer både for lyd, bilde og 3d-effekt, samt filmen i seg selv selvfølgelig :)

olemt

Medlem
25 Des 2005
891
0
0
toref skrev:
Så Coraline i 3D her forleden. Herlig!

Mvh

Enig med du! For meg står Coraline og Hugo frem som de beste så langt. Hugo utmerker seg fordi filmen benytter 3D som en viktig metode i selve historiefortellingen. Den er en hyllest til filmens historie, og bruken av 3D i denne filmen fremstår for meg som et kunstnerisk element som viser at film tar sitt neste store steg frem med 3D. Det meste annet bruker 3D som en gimmick, men i Hugos tilfelle vil jeg si at du mister halve historien om du dropper 3D.

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
40
Nord-Trøndelag
Min Referanse så langt er Underworld " Awakening ". Som faktisk var min første 3D film :)

Har flere 3D som Prometheus, Wrath of the titans, Avengers assambely, PolarExpressen. Kommer ikke på flere i farten.
Har Resident Evil " afterlife " liggende i 3D. Men den åpnes ikke før neste gang jeg ser Resident evil filmene :)

Det er da Underworld-4 som er den filmen som har imponert meg mest med sine mange effekter.

Flere gode 3D filmer er planlagt kjøpt på nyåret ;)

JarlDR

Medlem
4 Nov 2007
386
0
0
Enig med olemt at Hugo er en knall 3D film. Har sett en del filmer, men denne er en av få jeg syns er verdt å se i 3D. IMAX under the sea er også knall i 3D.
'Sammys eventyr' var alt for overdrevent i 3D, filmen ble mer ødelagt enn morsom med 3D i mine øyne.

RFdude

Medlem
25 Jul 2011
140
0
0
Nå har ikke jeg sett vedig mange, men Istid 4 synes jeg var meget underholdende ihvertfall.

Skulle se Immortals her en kveld, men har en kamerat som blir sjuk av 3D brillene, pga sjeive hornhinner elns. Det var litt nedtur.

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
40
Nord-Trøndelag