Benk til AV utstyr bak vegg

pkalnes

Medlem
24 Sep 2016
9
0
0
Benk til AV utstyr

Lurte på om det var noen her inne som kanskje kunne gi meg noen forslag på en billig og oversiktlig måte å
organisere alt TV-utstyret mitt.

Jeg har alt i et rom bak TV-veggen, og trenger en benk der jeg kan ha alt inni på en god måte. Div utstyr som router, altibox, nVidia Shield TV, PS4, strømkabler, IR-repeater, ladere osv. Det jeg har nå er veldig rotete og føles nesten som en brannfelle.

Det beste jeg har funnet frem til nå blir en slik benk: BESTÅ TV-benk - hvitbeiset eikemønster - IKEA
uten dører, med noen hyller inni.

Tar gjerne mot tips om noen har noen bedre løsninger :)

striky

Moderator
22 Apr 2003
9.591
0
36
Vestfold
Har utseendet på benk/hylle noe å si? Er rommet bak TV-veggen en bod, eller dagligrom? Om dette er en bod eller tilsvarende, kan det være et alternativ å bruke en hylleløsning ala Elfa? Her får du forskjellige typer hyller, trådhyller vil skape god luftsirkulasjon rundt utstyr som produserer en del varme.

pkalnes

Medlem
24 Sep 2016
9
0
0
Utseende har ikke så mye å si nei, rommet er bare en bod under en trapp. De trådhyllene skjønner jeg vil være praktisk mtp å forebygge varme ja, kanskje jeg må stikke innom coop å sjekke ut en dag. Eneste jeg tenker på er alle kablene oppi disse hullete hyllene.