BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.832
63
48
Så bra at dem var tette da
Og når førsteinntrykket er såpass bra , så må vel dette ha potensiale til å bli MEGET bra tenker jeg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Zeke1983

Medlem
11 Jan 2007
5.955
23
38
Hatt litt ferie og hatt mye jobb med reise i det siste. Kabinettene ble gjort ferdig og beiset før ferie, så de skulle være klare til jeg kom hjem....

Har støtt på en liten klima krise..... Kabinettene ble tatt inn fra garasjen og til nytt rom tirsdag for å gjøre klar for montering.... Idag når jeg skal starte ser jeg at kabinettet har slått seg og har fått noen solide sprekker. Kabinettene har vært litt for rå med å stått i garasjen, så når de kommer inn i varmt og tørt rom slår de seg :cry: Jeg skal monterer de ferdig, se om de lekker luft, gjør de det så tetter jeg midlertidig og må nok bygge nye kabinetter.... Kjenner på selve kabinettet at det er litt "bølget" og ikke helt slette som de var da de ble tatt inn i "varmen".... Livet som DIY person i et nøtteskall 🤣

Vis vedlegget 241569

Vis vedlegget 241570

Vis vedlegget 241571
argh! så jækla kjedelig! Men som jeg leser her så er de tette, og da bør det vel gå greit å pusse ned det som har bula opp, å beise igjen? Lekre høyttalere uansett da! og vil tro disse har potensiale til å spille meget kontant og detaljert ja!