BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

gpt33

Medlem
13 Jun 2004
5.520
0
36
Trondheim
Satte kaffen i vrangstrupa når jeg leste at kino´n skal rives,men ble glad når jeg leste at det kommer nytt rom i nytt hus.
Gleder meg til ny byggetråd.

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.541
435
83
47
Asker
Betryggende å se at interessens ikke er dalende , og at det kommer en ny byggetråd @BEF.
Er det bestemt hvor dere skal flytte eller ?
Håper at en ny byggetråd kan få litt interesse :) Hvor veien går videre skal jeg si mer om når vi får landet det litt mer, skal komme med info så snart ting er på plass. En ting er sikkert, det blir utrolig spennende!!!

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.541
435
83
47
Asker
Satte kaffen i vrangstrupa når jeg leste at kino´n skal rives,men ble glad når jeg leste at det kommer nytt rom i nytt hus.
Gleder meg til ny byggetråd.
Godt å høre det gikk bra og kan love deg og alle andre en god byggetråd når jeg kommer igang :)

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Da er det bare å følge med fremover, dine byggeprosjekter tar helt av og jeg sitter på første rad og ser på underholdningen. Håper det ikke blir så lenge til, føler jeg trenger en tråd jeg kan følge med daglig for oppdateringer. :)

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.317
171
63
42
www.avforum.no
Er jo nesten litt uvirkelig at en som huseier må til å rive en så flott kino for å erstatte de med kjedelige soverom når en skal selge, men sånn er det jo; hjemmekino på dette nivået er nok forbeholdt de godt over snittet interesserte... Kunne egentlig tenkt meg å rive store deler av kinoen min selv, har masse nye idéer nå på hva jeg kunne gjort bedre, så på noen måter er det jo faktisk greit å kunne begynne fra scratch igjen! Gleder meg til neste byggetråd, og lykke til på husjakt! :)

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.105
0
36
Med BEF sitt tempo så er vel ny kino ferdig i relativt kort tid .
Fullt lydisolert med ferdig stilte selvbygde høyttalere innen 6 måneder ?
:)

RiZLa_7

Medlem
22 Jul 2009
1.004
0
0
Klart, hvis det er to soverom som er tatt bort fra huset så er det jo litt råflott å bruke dette til kinorom og at det da rives med tanke på å få nok soverom.
Med ett eller to soverom så går jo verdien på huset ned.

Jeg brukte rommet som var en kjellerstue til kinorom, og det er forholdsvis lite rom som ikke stjeler så mye av huset.
Jeg har da fortsatt like mange soverom som før, 3 stk.
Jeg er selv av formening av at huskjøpere i i 20-40 årsalderen glatt ser verdien å ha et lydisolert rom å koble av på som kan nytes til musikk og film av hele familien.
Verdi opp, og ikke ned.

Jeg kommer ikke til å rive rommet når det skal selges (som det skal om 2-3 år).

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.105
0
36
Ville jo trodd du kunne fått bruk for effektene i alle fall

Men er kanskje lysten på noe nytt ?

Hadde verdt fristende men disse er vel litt overkill på Dali.
Hadde jeg bare hatt litt større rom hadde jeg vurdert miles jeg og.

Espen000

Medlem
30 Sep 2007
1.098
0
36
Ville jo trodd du kunne fått bruk for effektene i alle fall

Men er kanskje lysten på noe nytt ?
Vet ikke om det har sammenheng, men han nevnte jo tidligere at Hypex kommer med noen spennende nyheter iløpet av våren. Han hadde sett noe på en messe..

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.541
435
83
47
Asker
Da har jeg kommet meg ned til Munchen med devilej. Klar for 4 dager med masse vellyd håper vi. Tenkte å dele litt info med dere på det vi ser her nede, skal få opprettet en tråd for messen og blir å bruke Facebook gruppen til AVforum til endel bilder.

05.05.jpg

Buspar

Medlem
29 Okt 2015
64
0
0
Hei!

Natt til idag har jeg lest igjennom byggetråden din, og FANTASTISK er vel knapt dekkende! For et engasjement, og evne til gjennomføring! Mektig imponert:-D Det ultimate forbilde for meg som driver å pusler i andre ende av skalaen hehe... Gleder meg allerede til å følge en ny byggetråd:-D

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.541
435
83
47
Asker
Hei!

Natt til idag har jeg lest igjennom byggetråden din, og FANTASTISK er vel knapt dekkende! For et engasjement, og evne til gjennomføring! Mektig imponert:-D Det ultimate forbilde for meg som driver å pusler i andre ende av skalaen hehe... Gleder meg allerede til å følge en ny byggetråd:-D
Hyggelig å høre at tråden har vært til inspirasjon :) Du får følge med, plutselig er det nytt bygg på gang :)

thohaug

Medlem
11 Jan 2011
1.864
23
38
Lekkert! Var det noen klare favoritter? Setter pris på at du legger ut bilder for oss som ikke har hatt mulighet til å reise dit selv:)