BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Jerome

Medlem
18 Des 2006
3.936
0
0
20 Jan 2005
15.700
0
0
BEF skrev:
Skal sjekke den ut og se hva som skjer her :) Takk for tipset!!

Når tar du turen innom?
Lysten er på topp. Men du er vel bortreist noen dager nå. Er litt på felgen med dårlig søvn nå så det skorter litt på overskuddet så det at du er borte nå var helt greit for min del.
Filmer ligger klare for et besøk hos deg,så alt ligger til rette. Kanskje jeg kunne slått meg sammen med Jan, han skulle vel også til deg en tur nå snart. Vi kan ta en pm eller sms når du er tilbake.

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.531
384
83
46
Asker
alkar skrev:
Går det an å lage det selv? Tenker på med full kvalitet av alle slag? Isåfall syns jeg det er et kult prosjekt, og hvis du vet hvordan du gjør det må du gjerne fortelle hvordan man kan gjøre det altså. :)
Jerome skrev:
For de som kan slikt er det vist fult mulig :) Personlig er ikke det min sterkeste side, men har tenkt å starte å forske litt på området. For ønsker meg meget min egen BD-test plate både for private demoer og ved kalibrering slik at man slipper å bruke 10 minutter for å finne en scene på 4.sekunder...

Counterpointer skrev:
Lysten er på topp. Men du er vel bortreist noen dager nå. Er litt på felgen med dårlig søvn nå så det skorter litt på overskuddet så det at du er borte nå var helt greit for min del.
Filmer ligger klare for et besøk hos deg,så alt ligger til rette. Kanskje jeg kunne slått meg sammen med Jan, han skulle vel også til deg en tur nå snart. Vi kan ta en pm eller sms når du er tilbake.
Ja skal til det store utland resten av uken. Vet ikke hvordan lørdagen blir ennå og søndag er det fult hus på demo. Vi kan holde kontakten :)

Kokken

Moderator
1 Sep 2004
12.553
1
0
Gratulerer med flott "Hjemme hos reportasje" av Akto. :D

Lyd & Bilde blekka med høyglanset siklebilder landet i postkassen her i dag. Mye kjent innhold og bilder for oss som alltid leser tråden din, men å få Atle sine bilder og refleksjoner var underholdende som alltids - verd å lese. 8)

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.531
384
83
46
Asker
Kokken skrev:
Gratulerer med flott "Hjemme hos reportasje" av Akto. :D

Lyd & Bilde blekka med høyglanset siklebilder landet i postkassen her i dag. Mye kjent innhold og bilder for oss som alltid leser tråden din, men å få Atle sine bilder og refleksjoner var underholdende som alltids - verd å lese. 8)
:mrgreen: Tusen takk for det!!!

Så morsomt å høre, jeg har ikke lest eller sett det selv. Jeg fikk lese korektur på første utkastet til Atle, men vet ingen ting om sluttresultatet. Er veldig spent på å se det selv, regner med det er som alltid når Atle skriver, meget underholdende lesning.

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.040
15
38
40
b3nd1k skrev:
Er vel ingen sjangse at at artikkelen kommer ut i bladet Watt ? :)
Det kan jo kanskje komme en tilsvarende artikkel, men neppe den samme ;)

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.531
384
83
46
Asker
b3nd1k skrev:
Er vel ingen sjangse at at artikkelen kommer ut i bladet Watt ? :)
De har vært i kontakt med meg og det blir nok å komme noe i Watt litt nærmere vår/sommer. Vil jo på det sterkeste anbefale deg å å kjøpe Lyd&Bilde å få med deg deres første "Hjemmehos" reportasje.

Ak skrev:
Det kan jo kanskje komme en tilsvarende artikkel, men neppe den samme ;)
:mrgreen:

RiZLa_7

Medlem
22 Jul 2009
1.004
0
0
Leste nettopp artikkelen i Lyd & Bilde.

Meget vellykket artikkel må jeg si. En bra framstilling av en helt RÅ kino! :)
Gratulerer!

dwdbard

Medlem
27 Aug 2008
1.672
0
36
Mysen
Jeg henger meg på gratulasjons-bølgen!

Jeg har riktig nok bare skummet igjennom enda, men jeg har store planer om og sette meg i godstolen i kveld med en kaffe kopp og litt godt lesestoff.. ;)

Veldig artig bilde av deg sittende på center`n din! da ser man virkelig hvor store høyttalerne dine er! helt sykt!

4 dager igjen... :mrgreen:

Stian

carradona

Medlem
9 Nov 2009
877
0
16
Gratulerer med flott reportasje i Lyd og bilde.:)
Selv om jeg visste alt byggteknisk som stod der etter og ha fulgt tråden din
ifra byggestart.
Bare så synd jeg bor så langt borte, når jeg ser hvor stor gjestfriheten
din er i forhold til demo i kinoen din.

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.531
384
83
46
Asker
RiZLa_7 skrev:
Leste nettopp artikkelen i Lyd & Bilde.

Meget vellykket artikkel må jeg si. En bra framstilling av en helt RÅ kino! :)
Gratulerer!
Tusen takk for det :)

dwdbard skrev:
Jeg henger meg på gratulasjons-bølgen!

Jeg har riktig nok bare skummet igjennom enda, men jeg har store planer om og sette meg i godstolen i kveld med en kaffe kopp og litt godt lesestoff.. ;)

Veldig artig bilde av deg sittende på center`n din! da ser man virkelig hvor store høyttalerne dine er! helt sykt!

4 dager igjen... :mrgreen:

Stian
Takker så mye, synes selv det var morsomt det bilde og er en god illustrasjon på størrelsen. Blir veldig hyggelig å møte deg til søndag, ser fram til det.

carradona skrev:
Gratulerer med flott reportasje i Lyd og bilde.:)
Selv om jeg visste alt byggteknisk som stod der etter og ha fulgt tråden din
ifra byggestart.
Bare så synd jeg bor så langt borte, når jeg ser hvor stor gjestfriheten
din er i forhold til demo i kinoen din.
Tusen takk!! Skulle du være nede på østlandet engang i framtiden og har litt ekstra med tid får du bare si ifra, så skal du få komme innom :)

tols1

Medlem
2 Jan 2006
16.665
1
0
Ja, gratulerer med en flott reportasje, Bjørn Erik. Godt å se at Atle er tilbake i fin gammel form også.

Jeg humret litt på slutten av artikkelen, da Atle nevnte at han strakk ut armen for å ta på menyen på Pirates. Jeg satt nemlig med et påtrengende behov for å gjøre det samme, men tok meg i det like før armen nærmest instinktivt skjøt frem :)

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.531
384
83
46
Asker
tols1 skrev:
Ja, gratulerer med en flott reportasje, Bjørn Erik. Godt å se at Atle er tilbake i fin gammel form også.

Jeg humret litt på slutten av artikkelen, da Atle nevnte at han strakk ut armen for å ta på menyen på Pirates. Jeg satt nemlig med et påtrengende behov for å gjøre det samme, men tok meg i det like før armen nærmest instinktivt skjøt frem :)
Tusen takk for det :-D

Jeg er nok noe innhabil i denne sammenheng, men synes selv det var veldig gøy å lese en reportasje av Atle igjen. Han er utrolig dyktig på tastauret og med kamera. Jeg er meget glad for jeg fikk besøk av han og til de andre som i framtiden får besøk av han, gled dere for han er et meget hyggelig selskap!

eksu

Medlem
15 Sep 2006
6.668
0
36
Veldig bra reportasje av Atle, men hvem tør å få han på besøk når han har vært hos deg. ;-)

Blir som å hoppe etter en kjent skihopper. :)

Jerome

Medlem
18 Des 2006
3.936
0
0
eksu skrev:
Veldig bra reportasje av Atle, men hvem tør å få han på besøk når han har vært hos deg. ;-)

Blir som å hoppe etter en kjent skihopper. :)
Kanskje HjemmeHos Atko av Atle selv? :-D

b3nd1k

Medlem
8 Okt 2009
6.287
0
36
Hvilken utgave av Lyd Og Bilde er det? Må få plukket et med fra en narvesen kiosk :)