Band of brothers

santa claus

Medlem
9 Jul 2005
6.663
0
0
Jeg gråter dypt og inderlig!!

Jeg har begynt å se på denne serien nå.

DET ER SÅ TRAGISK! SÅ INNMARI FRYKTELIG DÅRLIG!

Jeg er så skuffet! Helt forferdelig trist.....

Tenk at jeg faktisk ikke har sett denne før nå!
Kommet til part 6 og er completely hekta.... Går bare å lurer på hvordan det skal gå med Easy Company nå når de er omringet overalt! De er mine sanne helter, og monsiur Spielberg er min nye helt!!!!!!!

Det er jo utrolig realistisk (tror eg vel og merke)!
Gleder meg til jeg skal kose meg videre....

(tok meg forresten en pause med CSI Tarantino version!!!)

eXa

Medlem
19 Jun 2004
7.872
0
0
35
husker jeg så den første gangen, skulle se en episode hver dag elns. men så hele
serien på 2-3 dager!

og om igjen og om igjen.... :grin:

santa claus

Medlem
9 Jul 2005
6.663
0
0
Verdens største rumperister og Band of Brothers er en god kombinasjon!!! ;)

Jajajaja.....

Låg og såg Part 6 i går, og i denne ep. foregår det en del heavy bombing....

Jeg vil bare si at artilleri bombing, tanks, bombefly og god timing kombinert med sterk vind og kraftige bølger på Statfjord C er RÅTT!!!!!!!!!!

Det blåser litt friskt her ute for tiden og må si at når det eksploderer fra bombene nøyaktig samtidig som hele fordømte platformen rister og vugger!

DA FÅR MAN FØLELSEN AV Å VÆRE MED I FILMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Anbefales på det sterkeste!!!! ;)

Ble ikke mindre hekta på denne fabelaktige serien neI!!!!

PS! Statfjord C står på bakken med betong bein! ;)

THYR

Medlem
2 Aug 2005
111
0
0
Gjorde selv unna 7 & 8 i går og skal se 9 & 10 i kveld. En fantastisk serie som jeg nå ser for 2. gang men det blir nok mange fler :)

santa claus

Medlem
9 Jul 2005
6.663
0
0
Da var den gjort!

Sitter igjen med en følelse eg ikke har hatt på ganske lenge i forbindelse med film! På ein måte var slutten selvsagt nødvendig, men på en annen måte skulle eg gjerne hatt noen flere episoder å gå til! ;)

Spielberg får det til! (Vet han bare var produsent, men okke som, ikke mye den mannen tar i som er dårlig!)

THYR

Medlem
2 Aug 2005
111
0
0
Jepp...gjorde ferdig denne serien forrige torsdag, og brukte lørdagen til å se dokumentaren som fulgte med, der de gjenlevende fra Easy-company var tilbake til den kalde skogen (Bologne) eller hva det var...og så på den igjen.

Vet at Spielberg laget denne sammen med Tom Hanks, der begge er lidenskapelig opptatt av 2. verdenskrig.

Dette er sannsynligvis den beste krigsfilm/serie som er laget, men vil åsså dra inn Saving Privat Ryan her som også er en meget stor film.

THYR

Medlem
2 Aug 2005
111
0
0
Vat 69

Skal forresten ta turen innom Polet i dag og kjøpe meg en flaske Vat 69 som Nixon fristet med gjennom hele serien :)
Ha den klar til nesten gang jeg skal se gjennom serien, noe jeg tror ikke blir så lenge til.

Essemm

Medlem
10 Nov 2005
507
0
0
28
Fantastisk serie. Har sett den ørten gongar og den blir berre betre og betre for kvar gong.

longbow

Medlem
30 Mar 2006
2.868
0
0
avforum.no
eg har sett den 3 ganger siden det kom ut, og den er like god hver gang, om ikkje bedre.

definitivt ternings kast 6. ANBEFALES

kingkong

Medlem
11 Jun 2006
2.568
0
0
Band Of Brothers må være det beste som noensinne er laget innenfor krigssjangeren!
Jeg har sett denne serien 2 ganger og føler at jeg snart måse den igjen.
Helt konge!

Ookami

Medlem
15 Mar 2004
1.824
0
0
THYR skrev:
Skal forresten ta turen innom Polet i dag og kjøpe meg en flaske Vat 69 som Nixon fristet med gjennom hele serien :)
Jeg har'n :mrgreen:. Nå er det bare å vente på BluRay utgaven...

magnuswb

Medlem
7 Jan 2006
4.641
0
0
Og jeg har denne:

Stilig stålutgave. Ble kjøpt dagen den kom ut for 900 kr. Tror denne fåes fortsatt, men litt værre å få tak i.

Men artig at du har Vat 69 der. :)

Man kan ikke bli lei denne serien. Det er et mesteverk og det gleder meg å høre at Tom Hanks og Steven Spielberg holder på med ny miniserie i samme dur.