Band of brothers

Snowman

Medlem
4 Okt 2003
435
0
0
Tom Hanks skal visst lage en ny serie som Band of Brothers, Denne gangen skal den omhandle krikgen i Stillehavet. De har et budsjett på 1 milliard, de er ti ganger mer en de hadde på Band of Brothers.

Gleder meg til den kommer. For BoB var den råeste krigs serien jeg har sett. Terning kast 6 :lol:

Frorrari

Medlem
4 Des 2003
1.678
0
0
www.xfaktor.no
Jeg har hørt at den nye serien ikke vil bli basert på en sann historie, noe som er skuffende. Men Hanks og Speilberg klarer vel å mekke noe bra alikevel...kanskje enda bedre!

Gleder meg som en unge som har bursdag på julaften! :D

Frink

Medlem
15 Nov 2003
615
0
0
Har også hørt et par rykter om den nye serien, og jeg gleder meg vilt :D

jorojo

Medlem
12 Des 2002
1.158
0
0
De har et budsjett på 1 milliard, de er ti ganger mer en de hadde på Band of Brothers.
Norske kroner eller dollar? Band of Brothers hadde et budsjett på over 120 millioner dollar (nærmere 1 milliard norske kroner). Tviler på at budsjettet på den nye filmen blir ti ganger det.

John Roger

runar

Medlem
24 Jul 2003
2.709
0
0
kjempeserie..

Har sett gjennom den to ganger...

Kommer det en fra stillehavet og?..Flott..At det ikke er basert på en sann historie spiller ingen rolle for min del :D :D Japsene kommer til å dø som fluer uansett :D :D

Frorrari

Medlem
4 Des 2003
1.678
0
0
www.xfaktor.no
jorojo skrev:
De har et budsjett på 1 milliard, de er ti ganger mer en de hadde på Band of Brothers.
Norske kroner eller dollar? Band of Brothers hadde et budsjett på over 120 millioner dollar (nærmere 1 milliard norske kroner). Tviler på at budsjettet på den nye filmen blir ti ganger det.

John Roger
Jeg har hørt dobbelt så stort budsjett. Men jeg trodde budsjettet på BoB var på ca. 200 millioner kr?

Frorrari

Medlem
4 Des 2003
1.678
0
0
www.xfaktor.no
Jeg blander tydeligvis budsjettet og hvor mye det kostet å bygge alle settene. Det var ikke 17 mill USD, ikke akkurat 200 mill kr, men, men. ;)

Hjernen er tydeligvis ikke så ung som meg :p

Dr.Extreme

Medlem
5 Feb 2004
45
0
0
Band of Brothers

:p Er den best i zone2 eller må en investere i zone1, zone2 har vel ikke DTS.mener jeg.

Moho

Medlem
24 Jan 2004
3.700
0
0
www.minhjemmekino.no
Bare for å komme med en ting her:

Jeg så alle episodene på tv, og synes detr var vannvittig bra! Dyp nærgående skildring av hvilket helvete krig egentlig er.

Det jeg egentlig lurer på er: Er det noen krigs filmer som er like bra?? (Har bare sett maks 3-4 krigsfilmer) Så sist We were soldiers (etter å hatt den på DVD 1/2 år :oops: )

Eller er BOB noe av det beste der ute?? Bare lurer.. :wink:

kjelli

Medlem
29 Apr 2003
4.213
0
36
Shaving Ryans privates er og ganske bra. Anbefales hvis du ikke har sett den.

Christian

Medlem
23 Jan 2004
1.868
0
0
er det noen her som har EAN nummeret til band of brothers? altså det nr som står under strekkoden.

Snowman

Medlem
4 Okt 2003
435
0
0
EAN: 321900251525. Ser at jeg skrev litt feil om hva det kosta å lage BoB. Skrev det jeg huska sto i VG i fjor.

Dette er absolutt den beste krigs film/serie som finnes :D

B&W_NUT

Medlem
5 Feb 2004
78
0
0
Mye bra krigsfilmer ja, særlig fra vietnam krigen. Mine favoritt krigsfilmer:

WWII

Memphis Belle
Saving Private Ryan
Thin Red Line
BOB

Vietnam:

Platoon
Apokalyse nå
Hjortejegern
Full metal jacket

Blackhawk down (somalia) kan også anbefales.

buril2000

Medlem
15 Sep 2004
5.583
0
0
38
En veldig bra serie, men ikke verdt all den hypen den har fått, synes jeg.
Men den er helt klart verdt å eie!