Angående fnky, jeg har kjøpt masse derfra, 3 sofaer, 16 forsterkere og aldri opplevd treg behandling i den forstand. Meen har merket i senere tid at de har brukt lengre tid en vanlig på å svare, altså før svarte de samme dagen mens nå går det en uke ca. Vet ikke hva som skjer, men har bare god erfaring med service derfra. Har reklamert på sofa og fått forsterker istedenfor Sofa etter ønske osv og fått amper sendt i posten uten å sende tilbake den gamle, for å teste ting.Ser meget bra ut balko!Jeg kommer nok til frekventer mye innom prosjektet ditt når begynner med mitt eget rom, om ikke så lenge, håper jeg.
Ett spørsmål, hvordan opplevde du leveringen av sofaen fra fnky? Jeg bestilte min 19.03 og er enda ikke kommet, og ikke får man kontakt med heller, håpløst i grunn.
Takk for detSer meget bra ut balko!Jeg kommer nok til frekventer mye innom prosjektet ditt når begynner med mitt eget rom, om ikke så lenge, håper jeg.
Ett spørsmål, hvordan opplevde du leveringen av sofaen fra fnky? Jeg bestilte min 19.03 og er enda ikke kommet, og ikke får man kontakt med heller, håpløst i grunn.
Høre ut som det kan være håp da, håper jeg.Angående fnky, jeg har kjøpt masse derfra, 3 sofaer, 16 forsterkere og aldri opplevd treg behandling i den forstand. Meen har merket i senere tid at de har brukt lengre tid en vanlig på å svare, altså før svarte de samme dagen mens nå går det en uke ca. Vet ikke hva som skjer, men har bare god erfaring med service derfra. Har reklamert på sofa og fått forsterker istedenfor Sofa etter ønske osv og fått amper sendt i posten uten å sende tilbake den gamle, for å teste ting.
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Ja det var rask levering. Problemet er altså at jeg ikke kommer i kontakt med dem, hverken over telefon, kontaktskjema eller epost. Men hvis det er slik som @Karmann sier så kan det kanskje, forhåpentligvis, være snakk om tilfeldigheter. Har jo i grunn ikke behov for sofaen så snart jeg får begynt i kinoen, men blir litt bekymret når fnky ikke kan svare opp kundene sine engang.Takk for detBare hyggelig om jeg kan være til inspirasjon eller hjelp på noe. Har stått fast mange ganger selv, og da har jeg tittet igjennom mange byggetråder for å se hvordan andre har gjort det.
Jeg opplevde meget rask levering. Fikk den levert bare 2 dager etter jeg hadde bestilt den. Nå bestilte jeg en sofa som var på lager, vet ikke om det utgjør noe forskjell?
Så for min del var det bare positivt. Sendte forøvrig en mail med et spm til de en gang, og da gikk det en god stund før jeg fikk svar. Det er jo ikke helt heldig.
Er det et telfonnummer du kan ringe da? Så du får snakket med noen ?
Takk for detSer veldig bra ut dette balko!Benytter anledningene til å også teste en "kommentar til denne posten" som vi har ventet på en oppgradering av for at skal fungere igjen...
Når det gjelder UMIK og REW er det absolutt å anbefale - kanskje ikke først og fremst i ditt tilfelle for å gjøre endringer på akustiske tiltak, men ofte kan det være mye å hente på å pinpointe eventuelle dipper spesielt i sweet spot der flytting av sofaen noen cm bak -eller fremover kan endre på responsen... Det er for øvrig helt utrolig hvor mye et rom har å si for ytelsen, ofte LANGT bedre å gjøre ting med rommet enn utstyret om en ønsker å løfte lyd-og forsåvidt også bilde-kvaliteten!
Heisann!Hei balko
Har du fått laget ramme til duken din? I så fall hvordan gjorde du og hvordan ble resultatet?
Ja. Så det var noen i USA som hadde gjort det, og det så veldig bra ut. Var sort filttape, så nesten som Molton på taperull.Ser bra ut lerretet. Så du tenker å tape en filt rundt for å ramme inn lerretet?
Utrolig pen kino! Gratulerer!For å stramme duken, klippet jeg huller og satte maljer i yttterkantene. Strammet da duken med tau på baksiden lerretet.
For å feste lerret til veggen, tok jeg to 68x28 plank. Skråskjærte de i 45 grader hver vei, slik at rammen låser seg til veggen mår du henger den på veggen. En oppe og en nede.
Ville nok gått for et tynnere virke om jeg skulle gjort det igjen. Feks ca. 70x15.
Husk å sjekk at materialene er rette når du kjøper de. En kreg lommehullsjigg ell. er kjekt å ha for hånd, for pene endeskjøter. Samt trelim.
Jo takk. Begynner å nærme seg ferdig. Er et par - tre ting igjen..Utrolig pen kino! Gratulerer!
Jeg også bygde ramme selv, brukte 98x23 som jeg kappet 45grader før jeg skrudde sammen. Hadde nok heller brukt en kreg-jigg om jeg hadde hatt den ja.
Ang strammingen, var det en grunn til at du brukte tau i steden for f.eks. stifter? På mitt 256cm brede lerret brukte jeg stifter, og det ble helt perfekt etter forsøk nr 1 ved å jobbe i kryss