Audio Pro Blue Diamond V3 med defekt forsterker

BeOgDobbelV

Medlem
1 Okt 2009
1
0
1
Hei dere,

Jeg lurer på om det er noen der ute som har noen tips til hva jeg bør gjøre.
Jeg har altså et par Audio Pro Blue Diamond V3 som jeg i utgangspunktet er fornøyd med, men rett før jul fikk jeg en høy summelyd i høyre høyttaler.
Jeg skrudde ut forsterkeren, tok noen bilder, og sendte en mail med bilder til kundeservice hos Audio Pro.
De hadde et tips til en konkret kondensator jeg kunne prøve å bytte. Det ble gjort, uten at det hjalp noen ting.
Så nå vet jeg ikke helt hva som er lurt å gjøre. Ett alternativ er å la et verksted begynne feilsøking, men da har jeg selvsagt ingen garanti på hvor mange timer feilsøking det blir, om de evt. finner feilen, og hva så en reparasjon vil koste.
Et annet alternativ er om det evt. er mulig å få tak i hele forsterkerkomponenten. Det hadde vært veldig fint, for da er det bare å plugge i noen ledninger og skru den fast.

Hvis det er noen her på forumet som kan hjelpe meg i en eller annen retning, hadde jeg blitt veldig glad :)

Vedlegg

• Markert kondensator med mulig feil.jpg
    Markert kondensator med mulig feil.jpg
    395 KB · Sett: 39

Principia999

Medlem
26 Okt 2020
1
0
1
Hei. Jeg har akkurat bytta den lille brune kondensatoren der. Kjøpte fra Audio Pro i Sverige. Da ble den i orden.

Vedlegg

• Screenshot_20200910_071350_com.snapchat.android.jpg
    Screenshot_20200910_071350_com.snapchat.android.jpg
    734 KB · Sett: 14