Android for mobil tlf..

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
Kansje vi skulle hatt en egen tråd for android mobiler? Det er mange av oss som ikke har sverget til Appel sin ifon/ipad osv...
Hva med oss som valgte en Samsung, HTC, osv.. ?
Her er i alle fall min android tlf; "htc desire hd" med bl.a. TV2 app:
[YOUTUBE]ywIMWgKNddE[/YOUTUBE]

tahustvedt

Medlem
12 Des 2002
3.432
0
0
Jeg vant en Samsung Galaxy S i november. Jeg skulle uansett bytte ut min fem år gamle dumtelefon, og da sparte jeg de pengene.

Grei telefon, men den lagger mye.

Gesel

Medlem
18 Sep 2005
2.146
0
0
35
Har selv Desire HD. Fantastisk telefon, kjører ALT smooth og uten problem :)

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
Gesel skrev:
Har selv Desire HD. Fantastisk telefon, kjører ALT smooth og uten problem :)
Utrolig enig med deg her...
Deseire HD er en meget god tlf, med stoor skjerm. Rett og slett undervurdert etter min mening da...

mk4

Medlem
4 Okt 2005
5.934
0
36
Har også Desire HD, anbefaler alle som har denne om å sette på USB debug

MR.Chill

Medlem
25 Nov 2010
9.823
0
0
Har HTC desire, meget fornlyd jeg, pleier titte litt på avforum når jeg jobber ute bla. Appmarket fungerer ypperlig, har jo de mest populære tingene der som de har på apple også :D

HTC er nice, pluss at man slipper all den låsingen og kopiedriten fra apple.

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
MR.Chill skrev:
Har HTC desire, meget fornlyd jeg, pleier titte litt på avforum når jeg jobber ute bla. Appmarket fungerer ypperlig, har jo de mest populære tingene der som de har på apple også :D

HTC er nice, pluss at man slipper all den låsingen og kopiedriten fra apple.
Har du no forslag på gode apper da?

websen

Medlem
20 Des 2009
2.071
0
0
tahustvedt skrev:
Jeg vant en Samsung Galaxy S i november. Jeg skulle uansett bytte ut min fem år gamle dumtelefon, og da sparte jeg de pengene.

Grei telefon, men den lagger mye.
Nå er dette en stund siden du skrev dette ser jeg, men om du ikke allerede har oppgradert telefonen din, bør du gjøre det nå, og du får slutt på laggingen. Du får en helt ny telefon etter oppgradering til Android 2.3.

Last ned Kies for Samsung Galaxy S/Galaxy S II, og oppdater firmware enkelt via PC-en.

Er det forresten noen som vet hvor jeg finner Android remote control for Onkyo-receivere?

Reddal

Medlem
14 Des 2007
629
0
0
Her:
OnkyTroller Free - Android app on AppBrain

-Reddal

websen skrev:
Nå er dette en stund siden du skrev dette ser jeg, men om du ikke allerede har oppgradert telefonen din, bør du gjøre det nå, og du får slutt på laggingen. Du får en helt ny telefon etter oppgradering til Android 2.3.

Last ned Kies for Samsung Galaxy S/Galaxy S II, og oppdater firmware enkelt via PC-en.

Er det forresten noen som vet hvor jeg finner Android remote control for Onkyo-receivere?