Altibox: Bilde av sentral?

AndersT2

Medlem
14 Feb 2004
13.711
0
0
www.filmlisten.no
Hei

Er det noen som har, eller har mulighet til å ta ett bilde av en Altibox sentral. Da i den nyeste hvite utgaven, med bakplate osv festet på vegg?

Vi skal prøve å få igjennom dette på årsmøtet i boretslaget, og det kunne vært greit med ett bilde av denne. Det eneste jeg fant på nettet er en stygg grå en. Og det er ikke den som kommer i dag. Selgeren viste frem selve sentralen, men uten bakplate.

Eirik84

Medlem
17 Jan 2008
6.749
0
0
AndersT2 skrev:
Hei

Er det noen som har, eller har mulighet til å ta ett bilde av en Altibox sentral. Da i den nyeste hvite utgaven, med bakplate osv festet på vegg?

Vi skal prøve å få igjennom dette på årsmøtet i boretslaget, og det kunne vært greit med ett bilde av denne. Det eneste jeg fant på nettet er en stygg grå en. Og det er ikke den som kommer i dag. Selgeren viste frem selve sentralen, men uten bakplate.
Skulle gjerne hjulpet deg, men jeg har bare den grå utgaven med trådløse antenner på..

audioB

Medlem
25 Apr 2006
2.049
0
0
Trondheim
Jobber med Altibox daglig. Arti tråd. Har montert en god del CPL5 (den gamle) og CPL7-sentraler for å si det sånn. Dog jeg sitter for det meste i "backbone", så om du mister signalet en dag vet du hvem du skal skylde på. Hehe