Akustik bureau tar inn RF63 og 83

dottidott

Medlem
19 Okt 2010
1.331
0
0
Akustik bureau vurderer å ta inn rf63 og 83 for salg. Nydelige priser da.

"Vi har anledning til å selge noen par med noen av Klipsch sine mest populære høyttalere gjennom tidene, RF-83 og RF-63. Varene er ikke inne på lager nå, men kan være tilgjengelig relativt snart. Vi ønsker å lodde stemningen for disse modellene, og høre om det er av interesse at vi tar de inn til lager. Prisene vil bli 9.995,- for RF-63 og 12.995,- for RF-83."

Vi ønsker tilbakemelding fra interesserte.

Mvh,

Akustisk Bureau"

MortenTS

Medlem
28 Nov 2012
319
0
0
Fikk den jeg og, mine rf82 ramlet også inn hos bedrift i dag fra akustisk beaurau. Litt typisk, konne vurdert å gått rett på 63 om jeg hadde mulighet fra start. Men med 18-20kvm hadde det kanskje vært litt overkill..

Uansett, mange som kan gjøre knallkjøp nå, rf 82 er fortsatt på lager også.

Hades

Medlem
10 Sep 2010
502
0
16
40
Fint med slike tilbud om man skal kjøpe, men det ødelegger jo bruktmarkedet fullstendig.

Trudde heller ikke det var mulig å skaffe i alle fall rf63 nye lenger.

cybervision_

Medlem
22 Nov 2004
15.437
0
0
Løyp og kjøyp sier jeg. RF-63 er kjempesaker til de pengene. Par dem med en god forsterker og dugelig DAC så er du fort på god vei.

Øivind-J

Medlem
28 Des 2008
481
0
0
Så ble spørsmålet da, skal alle andre få sine julegaver i år, eller skal jeg kjøpe dette til meg selv istedet?

ThomasJL09

Medlem
28 Des 2010
238
0
0
geiroo skrev:
Noen som har kontaktinfo til disse?
Eventuelt en prisliste?
"Vi har anledning til å selge noen par med noen av Klipsch sine mest populære høyttalere gjennom tidene, RF-83 og RF-63. Varene er ikke inne på lager nå, men kan være tilgjengelig relativt snart. Vi ønsker å lodde stemningen for disse modellene, og høre om det er av interesse at vi tar de inn til lager. Prisene vil bli 9.995,- for RF-63 og 12.995,- for RF-83.

Vi ønsker tilbakemelding fra interesserte.

Mvh,
Akustisk Bureau"

Mail adresse:
akustiskbureau@gmail.com

geiroo

Medlem
2 Des 2012
100
0
0
Er det noen som i det heletatt jobber i Akustisk Bureau?
Ett firma som livnærer seg på salg men ikke gidder svare på mail henvendelser vil ikke bestå lenge.
Jobber selv med salg og dette er slett, utrolig slett.
Om det er så jævlig vanskelig å få handlet av de tør jeg ikke tenke på hvilket mareritt det vil være om noe går galt og man skal reklamere, førsteintrykk = Styr langt unna.
Unnskyldninger om travle dager, er borte osv holder ikke.
Er man borte setter man fraværs agent.
Har man det travelt gir man en tilbakemelding med "Sett" gir deg svar ila dagen etc.

Ingeniør'n

Medlem
26 Jul 2005
11.452
0
36
geiroo skrev:
Er det noen som i det heletatt jobber i Akustisk Bureau?
Ett firma som livnærer seg på salg men ikke gidder svare på mail henvendelser vil ikke bestå lenge.
Jobber selv med salg og dette er slett, utrolig slett.
Om det er så jævlig vanskelig å få handlet av de tør jeg ikke tenke på hvilket mareritt det vil være om noe går galt og man skal reklamere, førsteintrykk = Styr langt unna.
Unnskyldninger om travle dager, er borte osv holder ikke.
Er man borte setter man fraværs agent.
Har man det travelt gir man en tilbakemelding med "Sett" gir deg svar ila dagen etc.
Har nettopp handlet en RC62 - ingen problem med mail eller leveranse, så jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver.

old cerwin

Medlem
15 Aug 2012
316
0
0
Eg får heller ikkje svar på mail. Prøver å få taki eit basselement ti rf62, men får hværken svar fra dei eller bassbrothers. Hvor andre plasser kan eg få taki element?

geiroo

Medlem
2 Des 2012
100
0
0
old cerwin skrev:
Eg får heller ikkje svar på mail. Prøver å få taki eit basselement ti rf62, men får hværken svar fra dei eller bassbrothers. Hvor andre plasser kan eg få taki element?

Var det jeg kunne tenke meg ja. Blir det problemer møter man ofte mye motgang hos slike aktører.
Han som hadde en god opplevelse med de ser så langt ut for å være mere ett unntak en vanlig praksis.

Vi får finne oss en annen plass å handle da.

RFdude

Medlem
25 Jul 2011
140
0
0
Bassbrothers ligger lokalt her hos meg, og det er aldri noe problem å få tak i dem. Vet de hadde telefonproblemer i forrige uke eneste.

Anbefaler dem gjerne! Fin type å ha med å gjøre.

MortenTS

Medlem
28 Nov 2012
319
0
0
Null problem her også, ikke super kjappe svar på emailene, men gikk aldri lenger tid enn at jeg fikk svar neste dag. Kjøpte Rf 82 og rc 62 og ble sendt en dag eller to etter overføring.

geiroo

Medlem
2 Des 2012
100
0
0
Hadde tenkt å bestille:
RB-81 II Black BLACK 6995 3495 Par
RS-62 II Black BLACK 9995 5995 Par
RC-64 II BLACK BLACK 9995 5995 PCS

Så da får jeg finne andre stier å gå, disse vil jo tydeligvis ikke ha våre penger.

old cerwin

Medlem
15 Aug 2012
316
0
0
RFdude skrev:
Bassbrothers ligger lokalt her hos meg, og det er aldri noe problem å få tak i dem. Vet de hadde telefonproblemer i forrige uke eneste.

Anbefaler dem gjerne! Fin type å ha med å gjøre.
Bassbrothers har eg handla med før og skrivd mail å d var uten problem. Men nå får eg ikkje svar, men får prøve igjen :)

Zeke1983

Medlem
11 Jan 2007
5.913
14
38
geiroo skrev:
Hadde tenkt å bestille:
RB-81 II Black BLACK 6995 3495 Par
RS-62 II Black BLACK 9995 5995 Par
RC-64 II BLACK BLACK 9995 5995 PCS

Så da får jeg finne andre stier å gå, disse vil jo tydeligvis ikke ha våre penger.
99 % sikker på at rb 81 er tomtt, og rc 64 vet jeg er utsolgt

borabora

Medlem
21 Okt 2003
1.566
0
36
Zeke1983 skrev:
99 % sikker på at rb 81 er tomtt, og rc 64 vet jeg er utsolgt
Hadde heller ikke noe rs når jeg var der forrige fredag.

Men tilbake til topic, noen som har hørt mer om rf 63. Frister å oppgradere. :)