Fahnsen skrev:Hvilke begrensninger skulle det være?
Og der har du jo problemet med "PC" i et nøtteskall. "Profesjonell" ytelse er ikke mulig uten profesjonell oppsettshjelp.
Huff, ja.akto skrev:Det er rett og slett litt trist. Men når jeg tenker på hvordan den nye skal bli så forsvinner de tankene som dugg for solen.
akto skrev:Ettersom hage gir meg brekninger så valgte jeg å fortsette i kinoen, så jeg har fått gjort litt.
Duk er lagt ut, og singel/stein er spadd inn for å lage et rett dekke for isoporen.
For å treffe riktig nivå med underlaget gravde jeg ned 360 graders laseren og helte massen til det begynte å glitre i den røde laseren. Da var nivået riktig og jeg slapp ytterligere nivelering
![]()
Her er all massen lagt ut ...
![]()
... og her har jeg begynt å legge ut isopor.
![]()
Når isoporen er lagt skal det på armeringsnett og varmekabler. Men er det noen som kan fortelle meg om jeg bør ha plast over isopor og under støp, eller over støp? Jeg skal flyte på et dekke på 6 cm.
AnaXyd skrev:Jesus! Det var virkelig noen skrekkbilder! At det er fagfolk som har gjort dette er jo helt sprøtt..
Det der var en rett og slett veldig god ide Jan. Det hadde vært særs interresant å fått sammenlignet min beskjedne (virkelig beskjeden!) vinylsnurre, som står hos Atle, mot din (påtatt beskjedneScrooge skrev:Steinkaker? Joda, det kan jeg sagtens stille med, når den tid kommer! Og kanskje jeg attpåtil tar meg jobben med å rigge ned / og opp min beskjedne vinylsnurre, om et ønske om slikt blir særdeles påtrengende?
Det er jo utrolig hva man kan få til, under press. :mrgreen:
Elektromagnetisk stråling og fotoner er undervurdert i mange sammenhenger :???:, men som ask4me2 sa,ask4me2 skrev:Det er ikke noen naboer som tester ut noen av Nikola Tesla sine teorier om trådløs kraft overføring da.... :mrgreen:
akto skrev:Jeg kan imidlertid komme med en innrømmelse. Vi ville at kontoret skulle fremstå som lekkert siden dette rommet er et av de første man ser når man kommer inn i huset. Min gamle sorte kladd med store skjermer var ikke særlig waffy av seg :mrgreen:
Nå ser alt så meget mer lekkert ut!
.
akto skrev:Stemmer det, jeg husker det når du nevner det
Jeg var i Mombay, India. Jeg satt stort sett bare å ventet i to uker, så det var bare hyggelig!
Edit: Jeg kommer til å trenge hjelp når gulvet skal pigges opp. Da hadde det vært svært hyggelig med hjelp!![]()
akto skrev:Laseren brukes til så mangt! Hvorfor ikke sette skruene helt i lodd når man først skal skru dem fast? Jeg vet det finnes en diagnose for slikt, men jeg husker ikke forkortelsen. OCD eller noe slikt tror jeg ...![]()
SannaX skrev:Hehe, når jeg så du lusket rundt på nattestider, Jan, så klarte jeg ikke å la være å poste :mrgreen: Tenkte det ikke ville ta mange sekundene før det kom en reaksjon 8) Men, ja, celebert besøk var det absolutt, men han var ikke på reportasje jobb. Er ikke så mye å ta bilder av her enda...annet enn litt sjøutsikt da :-D
Laangt på vei enig.Gorm skrev:Hadde det vært snakk om sterke atmosfæriske forstyrrelser, så hadde dette garantert vært noe langt flere enn Atle rapporterte om.