Aktive høytalere bang olufsen.

Thomas_jetty

Medlem
25 Aug 2010
66
0
0
Hei.

Har et sett med bang olufsen høytalere (aktive) er ikke sikker på akkurat modell, men det er ca 10 15 år gammelt. Pris da var 120.000. Det jeg lurte på var om det er mulig og koble disse til en LG lcd tv?

Faller

Medlem
28 Feb 2005
2.155
0
0
avforum.no
Ja, det skal være mulig avhengig av hvilken modell du har. Jeg vet at MK1 og MK3 har phono-innganger, noe som gjør at du kan koble de til TVen

Thomas_jetty

Medlem
25 Aug 2010
66
0
0
Ok. litt usikker på det? mener det sitter en plate med 9 utganger hvis jeg ikke tar feil? kan det høres ut som mk1 eller mk3?

BlackkoZ

Medlem
6 Aug 2009
4.431
0
0
B&O bruker å ha sin egen 9-pins utgang og i enkelte versoner også phono-kontakt.
Så sjekk om din høyttaler har phono-kontakt =)

Faller

Medlem
28 Feb 2005
2.155
0
0
avforum.no
Høres veldig ut som en MK2, da både MK1 og MK3 har phonokontakter. Jeg ville da spurt Peter Pan. Det finnes en webshop i danmark som kan lage de nødvendige kabler til deg, men jeg finner ikke linken atm :( (Peter Pan har linket til denne siden tidligere.)

Mvh Faller

Thomas_jetty

Medlem
25 Aug 2010
66
0
0
Faller skrev:
Høres veldig ut som en MK2, da både MK1 og MK3 har phonokontakter. Jeg ville da spurt Peter Pan. Det finnes en webshop i danmark som kan lage de nødvendige kabler til deg, men jeg finner ikke linken atm :( (Peter Pan har linket til denne siden tidligere.)

Mvh Faller
Ok. Har sendt en pm til Peter Pan, men han er nok litt opptatt for tiden:confused: Fint om du kunne linke den en dag til meg:)

Mvh
Thomas.

Peter Pan

Medlem
17 Feb 2005
689
0
0
Aktive BeoLab højttaler, til non B&O forstærker -
Her kan du købe de adapter kabler du har brug for.

Oversigt over hvad du kan købe. Ringe evt. på tlf. 74421078.

Kundereferencer, AV-Connection A/S

Link kabel til B & O mv. - B & O Powerlink kabler, AV-Connection A/S PowerLink MKIII

Stereo PowerLink:

Phono-Trigger til Powerlink til B&O, AV-Connection A/S

PowerLink Y adapter:

PowerLink Split adapter til B&O, AV-Connection A/S

PowerLink samle led:

PowerLink Forlænger adapter til B&O, AV-Connection A/S

Oversigt:

Højttalerkabel & tilbehør, AV-Connection A/S ML2=1&ML3=94

PowerLink til Phono/ RCA færdig termineret:

PowerLink til stereo line adapter kabel til B&O, AV-Connection A/S

Mvh. Peter Pan