3mm banan plugger -hvor?

Svein Martin

Medlem
11 Nov 2010
60
0
0
Har en Cyrus Straigh Line forsterker som bruker 3mm istedet for vanlige 4mm banaplugger. Vanlige bananpl. går i vist en klemmer de 'sammen' noe som ikke er så greit.

Er ikke noe plast ringer som kan dras ut eller noe, er vist en standard Britene hadde en gang i tiden.

Så hvor har de 3mm plugger?

Svein Martin

Medlem
11 Nov 2010
60
0
0
Yepp, er slike plugger som du nevner her som jeg har brukt - må klemmes en del sammen og blir ikke så bra.

Kom akuratt på at jeg har noen i bestilling hos Dynabel, slike som har en mykere bevegelig tupp. (dårlig forklart ja)

Svein Martin

Medlem
11 Nov 2010
60
0
0
Fikk pluggene fra Dynabel, passet dårlig ja. Må nok gå for løsning som nevn tidligere. Får bare presse forsiktig sammen/bruke litt tid.

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.444
29
48
43
Svein Martin skrev:
Takker:) er fortsatt eBay jomfru da, tror penger ryker fort vist jeg blir trygg der hehe
Sant nok, men så kan du samtidig spare myyye på å handle der istedenfor fra feks norge på veldig mange områder.

Paypal dukker jo nå opp som gyldig betaling på flere og flere nettsteder, og veldig trygt å kun ha kortinfo oppgitt på en plass.

Er samme plugger som brukes på Nordost, så hvis du har en soundgarden i nærheten så kan du sikkkert kjøpe der å teste, og så kjøpe alle der, men til en litt annen pris da seff.

Lykke til hva enn du bestemmer deg for.