2.1 anlegg, mulighet for 5.1/7.1 senere

AvIOn

Medlem
25 Mai 2005
120
0
0
Heisan.

Er på utkikk etter ett 2.1 anlegg som kan oppgraderes med bakhøytalere/senter ved en senere anledning.

Det jeg trenger er receiver, blurayspiller og 2.1 høytalere. Trenger ikke så stor MYE lyd, men bra lyd! Må kunne koble xbox/pc/dekoder via forsterker til tv. Og er meget fan av små høytalere(bose-størrelse++).

Hvis en av ko.ponentene har mulighet for spotify/netflix, er det helt gull! Samt at jeg kan koble en bærbar HDD til anlegget og spille av alskens filformater, mkv spesielt.

Budsjett? Si 8000 for forsterker, 2.1 og bluray.

Niels Nielsen

Medlem
28 Jun 2003
25.044
0
0
Alle nyere surround receivere/BD spillere har jo det du trenger egentlig. HDD må du kanskje sjekke men mange BD spillere har mulighet for dette.

Brusveen

Medlem
13 Mai 2010
2.812
0
0
Voss
AvIOn skrev:
Heisan.

Er på utkikk etter ett 2.1 anlegg som kan oppgraderes med bakhøytalere/senter ved en senere anledning.

Det jeg trenger er receiver, blurayspiller og 2.1 høytalere. Trenger ikke så stor MYE lyd, men bra lyd! Må kunne koble xbox/pc/dekoder via forsterker til tv. Og er meget fan av små høytalere(bose-størrelse++).

Hvis en av ko.ponentene har mulighet for spotify/netflix, er det helt gull! Samt at jeg kan koble en bærbar HDD til anlegget og spille av alskens filformater, mkv spesielt.

Budsjett? Si 8000 for forsterker, 2.1 og bluray.

Dei fleste blu-ray spillere i dag kan du koble hdd til dog er filstøttten varierende :)

Her har du ein tips løsning fra meg ;)

høytalere:
System Audio Saxo 1 Stativhøyttaler - Sort høyglans

Recever:
DENON AVR-1713 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben

blu-ray spiller:
Philips Blu-ray-spiller BDP2930 - Elkjøp - har støtte for ekstern hdd avspilling.

om brukt kunne være alternativet så har du ein fin surround + blu-rayspiller her:
Pioneer VSX-LX70 receiver (inkl. BDP-LX71) - FINN Torget

da mangler du bare høytalerkabler som kan skaffes billig :)

anbefaler deg og se brukt og masse blilligt og bra der :)