12"element til bruk som romperister??

RaymonP

Medlem
21 Jan 2008
200
0
0
Hei hei... Har hatt en 12" element kobla opp under sofaen her men som har sagt takk for seg i form av skurring å ulyder..
Så nå må jeg jo ha meg et nytt, hvilket bra 12" bass element anbefaler folket her til bruk som romperister?

:mrgreen:

RaymonP

Medlem
21 Jan 2008
200
0
0
Ja har også vurdert det,men en kompis kjøpte seg slike romperistere og ble ikke så imponert:(
Så jeg vet ikke hvem som fungerer bra av de jeg.. Noen forslag?

Espen84

Medlem
17 Sep 2009
2.696
0
0
RaymonP skrev:
Ja har også vurdert det,men en kompis kjøpte seg slike romperistere og ble ikke så imponert:(
Jeg er selv meget godt fornøyd med mine fra Ljudia. Jeg har to stk i en 2 seter sofa. Men det vil jo ikke si at du syns det er bra saker. Nettsida dems gikk sinnsykt treigt nå, men dem heter Sinus Live basspump eller noe i den duren!!

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.722
0
0
jeg hadde også gått for pumpa til ljudia, hadde denne selv og det rister bra! mye bedre enn 15" jeg hadde:)

RaymonP

Medlem
21 Jan 2008
200
0
0
Okey for det er de fra ljudia han kompisen min kjøpte og ikke fikk noe særlig resultat av, men hvilket av de der på ljudia anbefaler dere da forskjellige ohm å typer.. Bør minst ha to tenker jeg...:-D er jo så grei pris så det er jo bare å prøve selv ..

RaymonP

Medlem
21 Jan 2008
200
0
0
Okey, da skal jeg vurdere de.. Kunne sikkert evt testa de til kompisen her også før jeg bestilte .. Sjekke opp litt.. Ellers så jo den Sinus BBP BigBass PUMP 2x4ohm kanskje litt alright ut også..men egentlig null peil på disse greiene der så takknemlig for alle råd hehe:mrgreen:

RaymonP

Medlem
21 Jan 2008
200
0
0
:) skal hente meg noen slike sinus live basspump nå seinere idag for å prøve.
Så da får jg se iløpet av kvelden hva jeg ender opp med å bestille..

RaymonP skrev:
Med et kapabelt subwoofersystem så blir opplevelsen en helt annen, og man ønsker vel strengt tatt heller å minimere vibrasjoner og risting.

Vibrasjon og risting er gjerne koblet til resonanser, og har derfor også veldig ujevn frekvensrespons.