Søkeresultater

1. A

Anbefaling av eksternt lydkort

Kjøpte meg et Asus x570-F hovedkort og putta altså litt ekstra i for å få litt bedre innebygget lydkort. Nå strever jeg med tidvis popping i lyden, og er lei av Realtek og troubleshootingen for å bli kvitt det.. Vil derfor ha et eget dedikert lydkort så jeg forhåpentligvis slipper noe...
  2. A

Diskant til Dynavoice F6 høytalere

Hei! jeg er ute etter et par diskanter til mine Dynavoice F6. Kjøper gjerne brukt. Grunnen til at jeg har lyst til å kjøpe er at jeg føler ihvertfall den ene siden skurrer litt i høye toner, da mest på gitarspilling (metal) - tror dette kommer av at de ble boosta opp noe inni helsike på fest...
  3. A

Hva skal jeg stappe bak i mine Dynavoice F6?

Hei! Jeg har fortstått det slik at man får bedre lydbilde av å putte noe isololasjon bak i høytalerne for å fremheve mellomtone og diskant på disse høytalerne. Jeg er ikke noe særlig kløpper på lyd, så det hadde vært fint om noen gav meg noen tips på hva de mener er best å gjøre. Skriv gjerne...
  4. A

Må bytte ut element i Dynavoice F6 pga. feil. Noen gode tips til erstatninger?

Hei! Som tittelen tilsier trenger jeg litt hjelp til erstatning av et element i Dynvoice F6. Det viser seg at det er noe "løst" av noe slag inni elementet, som er umulig å få ut uten å ødelegge elementet, kan også høre det "skrape" inntil noe hvis jeg trykker forsiktig ned.. Jeg er klar over...
  5. A

Billig/bra forsterker til Dynovoice f-6 pakke - hjelp med valg :)

Hei godtfolk! Kan dere være så greie å komme med noen gode forslag til en forsterker som er god sammen med dette? :) : Dynavoice Magic F-6 Paket - 1 par Dynavoice Magic F-6 - 1 par Dynavoice Magic S-4 - 1 st Dynavoice Magic C-4 Står på svensk fordi jeg skal kjøpe det hele i Sverige. 1995,- sek...