Søkeresultater

1. Smurfen

Gary Moore er Død. Nok et kapittel er over

Blues- og rockartisten Gary Moore er død, 58 år gammel.Moore døde søndag mens han var på ferie i Spania, melder musikknettstedet Hot Press. Dødsårsaken er foreløpig ikke kjent, men ifølge nettstedet døde Moore mens han sov. Finnner det merkelig at det ikke står mer om dette i media enda :( ...
  2. Smurfen

Salg av Bluray og dvdfilmer på avtorget- Ett irritasjonsmoment

Er det bare meg som irriterer seg over att avtorgets sider flommer over salg av bluray og dvdfilmer. Når man prøver og selge noen seriøse avprodukter så får man flest treff når bildene vises på forsiden, det er ett ubstridt faktum. Har man først brukt litt tid og laget en skikkelig anonnse så...
  3. Smurfen

Nå skal flatskjermer brannsikres,Denne dingsen kan hindre TV-brann

VG Nett) Kjøper du flatskjerm-TV er forhandleren pliktig til å selge deg denne dingsen. Den kan hindre at TV-en din tar fyr. Les mere på : VG Nett - Teknologi For ordens skyld jeg har ikke galvanisk skille på min flatskjerm, har du ?
  4. Smurfen

Panasonic Pv-70 42" eller Samsung 40M86

Hva tror dere, jeg var egentlig fast bestemt på å kjøpe Panasonicen inntil dette powerbuyet dukket opp. Noen som kan si noe om disse modellene og hvorfor man bør velge den ene eller den andre.. Det blir mest til att vi skal se tv, ikke spill, men en dvd en gang i mellom. Men så skal kjerringa...
  5. Smurfen

Test: XTZ 99 W10.16

Innledning Etter å ha ventet på denne subwooferen i rundt 5 uker, var tiden endelig inne for å få testet den etter hvert så mye omtalte 10.16 subwooferen fra XTZ(Fyndbørsen). Jeg må innrømme at mine forventninger har vært ganske høye, mye grunnet storebroren som skapte litt kaos i det...
  6. Smurfen

Burmester demo cd..noen som kjenner til den

Jeg klarer ikke å få den cden som ble spilt på elektroworldmessa på standen til Elektrocompagniet ut av hodet, jeg spurte en av de ansatte om hva dette var..han sa bare att dette var en demoskive som burmester bruker.. Det sporet jeg la godt merke til var en heftig klasiskgitar trudelutt låt...
  7. Smurfen

Intresert i bilstereo ? Ta en titt på denne siden !

For deg som er seriøst intresert i bilstereo så bør dere ta en titt på denne siden. Jeg har fulgt med på Per Søder`s bilstereobygging i mange år, Makan til perfeksjonisme å kreativitet skal man lete lenge etter. Han har vunnet utallige priser for sine byggverk og er også ett råskinn på det å...
  8. Smurfen

3 kanals effektforsterkere ? Noe for midgard ?

Hei ! Jeg er mulig på utkikk etter effektforsterker som har 3 kanaler, dette for å dekke frontene og centerkanalen. Det virker som att det er en del som ønsker seg dette i sitt oppsett. Til nå har jeg sett på rotel og funnet en modell der. Er det noen som kjenner til andre merker som jeg...
  9. Smurfen

Dennon 1920 vs. Marantz 7600

Som overskriften sier så lurer jeg fælt på hvor mye det er å hente på å bytte fra Dennon 1920 til Marantz 7600. Jeg er i utgangspunktet godt fornøyd med 1920 og kan selvfølgelig leve godt med denne.... Men saken er den att jeg lenge har siklet etter 7600 og har nå fått en meget godt tilbud som...
  10. Smurfen

Smurfen`s Hk.. Focal ut.......xxx x 7-0 + 1 inn .

Smurfen` Hjemmekino, alle høytalere er solgt. Nye ting på gang
  11. Smurfen

Lampegaranti. Dette var vel på tide

Får håpe att ingen har postet dette tidligere. Litt artig att en av de store kjedene har tatt steget ut og gitt en slik garanti, det vil jo spare oss som bruker prosjektorer for mye ergelser dersom pæra går etter feks. 6 eller 12 måneder. Hi-Fi Center kjeden AS skriver på sine nettsider...
  12. Smurfen

4 ohm skaper hodebry eller ???

Kan noen svare meg på følgende. Har komplett surrond anlegg fra Audiopro.Høytalerener er spesifiert til 4 ohm impedans. Leste ett sted her på forumet att MAn kan oppleve att forsterkern kan slå seg av og høytalerutgangen kan sprenges/skades. Bestemnte meg for å undersøke dette litt nærmere da...