Søkeresultater

1. christine

Kan min Dantax TV ha byttet region selv?

Hei! Har en 12V hytte-tv av merke Dantax 22LEDOV 600 DC. Bruker den stort sett til å se DVD-bokser når det er dårlig vær. Da jeg slo på her om dagen for å se neste episode på DVDen så var plutselig skjermbildet i sort-hvitt. Og når DVD-menyen kom opp reagerte den ikke på fjernkontrollen. Har...
  2. christine

Ta med PVR'en i campingvogna?

I campingen har jeg en parabol og tuner fra Oyster som fungerer fint med Canal Digital sitt ekstra-tuner-kort. Men den har jo ikke PVR. Er det mulig å bruke CD sin sagem-tuner på denne parabolen? Jeg ser at Sagem'en kan gå på 12V så det skulle være OK - men er slike ting standariserte så det...
  3. christine

Canal Digital HD PVR og øretelefoner

Hei! Canal Digital HD PVR har jo ikke utgang for hodetelefoner - og det har heller ikke TV'en min. Irriterende at produsentene sparer på slike ting. :p Men er det mulig å koble en Audio-til-mini-jack-adaptergreie til lydutgangen bakpå dekoderen og så koble vanlige øretelefoner til denne...
  4. christine

Grand Prix i HD...men ikke på norsk

VG melder at Melodi Grand Prix skal produseres i 1920x1080: Grand Prix i HD...men ikke på norsk - VG Nett Men i Norge får vi ikke sett dette. Jeg skjønner at kapasiteten i bakkenettet er for dårlig, men hvorfor kan ikke NRK og GET sende HD-innhold der det er mulig til oss som har kabelTV...
  5. christine

Get PVR med feil sommertid

Da jeg våknet i dag hadde PVR'en stilt om klokka til sommertid. Bra så langt. Men da jeg tittet i programguiden oppdager jeg at den er en time feil. F.eks. så er nyhetene på NRK kl 2000 og på TV2 kl 2300 i kveld... Hvordan kan jeg få guide'n til å vise rett tid? Jeg vil anta at eventuelle...
  6. christine

Get PVR - hvordan ta opp fritt?

Hei! Finner ikke ut hvordan jeg kan få Get sin PVR til å ta opp når jeg selv ønsker. Dvs skrive inn kanal, dato, tid selv. Jeg får til dette på min gamle VHS men ikke på den nye PVR'en... Dvs. f.eks. ta opp sporten på NRK fra 1200-2100 den søndagen om 14 dager når jeg er i syden slik at jeg...
  7. christine

Viewpia og UPC fjernkontroll

Hei! Jeg har ev Viewpia 42" og digital kabelTV fra UPC. Med min gamle Panasonic kunne jeg styre TV'en via UPC sin fjernkontroll. Har noen fått til dette med Viewpia'en? Kjekt å bare ha en fjernkontroll.