Søkeresultater

1. B

SXRD degradering over tid?

Jeg vurderer på sikt å oppgradere til en Sony SXRD projector. Jeg kom over denne tråden som omhandler observasjoner og målinger fra Cine4home at de SXRD projectorene de har testet har fått tydelige degraderinger i bildet over tid bla. kontrast. Er det noen her som kan avkrefte/bekrefte at...
  2. B

Toshiba REGZA XF-serie

Disse ser jo lekre ut med smal skjermramme :-D Hardware.no - Prisguide - TV - Toshiba REGZA 46XF350P Hardware.no - Prisguide - TV - Toshiba REGZA 46XF351P
  3. B

Noen spørsmål rundt min TW700

Offisiell tråd: Epson EMP-TW700 Jeg trenger hjelp til å finne ut 2 saker på min Epson TW700 før innleveringstiden går ut. Jeg fikk ingen respons på dette i en annen tråd. Er i tvil om deinterlacingen er i orden på min TW700. Jeg synes det er veldig liten forskjell med og uten. Det er kanskje...
  4. B

Panasonic PT-AX100

Panasonic PT-AX100 er nå tilgjengelig på Komplett Komplett.no - Panasonic Projector PT-AX100 16:9 1280x720,2000 ANSI Lumen,6000:1
  5. B

Dreamscreen med struktur!?

Jeg fikk nylig et 77" Dreamscreen Dynagrey pulldown lerret (fra AVshop) og oppdaget at det har veldig synlig struktur. Omtrent samme som Euroscreen som jeg har prøve av. Iflg AVshop skal jo alle Dreamscreen lerretene være uten struktur og det var en av hovedgrunnene at jeg valgte dette. Jeg har...
  6. B

Lissau lerret

Fant lite info om Lissau lerret på forumet så jeg laget en ny tråd. Er det noen som har noen erfaring med Lissau lerret? gjerne sammenlignet med Adeo eller Dreamscreen?. Jeg vurderer et grått lerret med bredde 110-120 cm (ja, lite rom for formålet) helst ramme lerret. I denne størrelsen er det...