Søkeresultater

1. christine

NY ADB-5720SX Hybrid HD PVR boks fra Canal Digital

Trodde greia med Tivo er at den tar opp programmer du ikke kommer på å ta opp selv - basert på andre ting du liker. Jaja - er ikke stort jeg liker så. ;)
  2. christine

NY ADB-5720SX Hybrid HD PVR boks fra Canal Digital

Hva skjedde med Tivo da? Jeg hadde jo begynt å se frem til den? ;)
  3. christine

Kan min Dantax TV ha byttet region selv?

Takk skal dere ha for gode råd. Da er det bare å finne et verksted.
  4. christine

Hvis jeg ser på TV eller film fra minneplugg er bildet perfekt.
  5. christine

Ja den er innebygget.
  6. christine

Noen fortalte meg at slikt kunne skje ved oppdatering av programvare på apparatet. Men kan man oppdatere slikt selv? Og finnes det "custom rom" til TV slik det finnes til mobiltelefoner?
  7. christine

Hei! Har en 12V hytte-tv av merke Dantax 22LEDOV 600 DC. Bruker den stort sett til å se DVD-bokser når det er dårlig vær. Da jeg slo på her om dagen for å se neste episode på DVDen så var plutselig skjermbildet i sort-hvitt. Og når DVD-menyen kom opp reagerte den ikke på fjernkontrollen. Har...
  8. christine

Canal Digital HD PVR , ny software

Min også. Men det ser ut til å fungere hvis jeg lar opptakeren være påslått på den kanalen jeg skal ta opp på. Men å ta opp ett program mens ser et annet eller ta opp to samtidige...
  9. christine

Noen som vet om det kommer flere oppdateringer for denne boksen? Eller om den blir ensom og forlatt nå som det snart kommer nye bokser?
  10. christine

Ta med PVR'en i campingvogna?

Aner ikke hvordan parabolhodet ser ut - og så er parabolen montert oppå taket. Oyster et eller annet er det. Men går det an å bytte hodet på en hvilken som helst parabol?
  11. christine

Nå er jeg på ferie og Sagem-tuneren til CD var enkel å koble til den eksisterende parabolen - bare koble til antennen og søke opp kanalene på nytt.
  12. christine

I campingen har jeg en parabol og tuner fra Oyster som fungerer fint med Canal Digital sitt ekstra-tuner-kort. Men den har jo ikke PVR. Er det mulig å bruke CD sin sagem-tuner på denne parabolen? Jeg ser at Sagem'en kan gå på 12V så det skulle være OK - men er slike ting standariserte så det...
  13. christine

Hvis jeg tar opp i bakgrunnen mens jeg ser på et tidligere opptak får jeg rett som det er hakkete bilde/lyd i perioder. Tror den nye programvaren sliter med multitaskingen. Men det hjelper å trykke pause-knappen noen sekunder og så fortsette avspillingen. Da får den tid til å hente seg inn...
  14. christine

Fikk beskjed om ny software nettopp da jeg slo på tuneren. Men svarte nei. Velger å vente med oppdateringen til jeg har fått sett et par opptak jeg nødig vil miste. Stoler ikke på at det ikke blir noe nytt tull med ny software...
  15. christine

Det hadde vært fint! En utgave av den uten den masingen om å oppgradere. Himmelrik i forhold til dette. Og så kan CD teste mere på bakrommet. Forrige fredag ødela PVRen det første opptaket for meg - krasjet under opptak av detektimen...frustrerende!
  16. christine

Hele grunnen til å kjøpe boksen er jo å kunne ta opp. Ellers er den verdiløs. Kunne da fint ha klart meg med analog TV slik det var før alt ble bare digitull.
  17. christine

Nå har jeg ufrivillig hatt den nye softwaren i et par måneder. Og nå begynner problemene å komme oftere enn før. Er det andre som merker samme tendens? Her om dagen gikk boksen i vranglås 3 ganger i løpet av en 3-4 timers fjernsynsøkt. Prøver å unngå å "provosere" boksen dvs unngår serieopptak...
  18. christine

Min tuner med nyeste software slår av signalet på HDMI etter en stund. Har den koblet til TV via både HDMI og SCART siden tekst-tv på TV'n ikke virker over HDMI. Så når jeg ser TTV setter jeg TV på SCART-inngangen og ser det jeg vil. Etterpå vil jeg se på TV i full HD så jeg bytter tilbake til...
  19. christine

Takk for tipset, men et kjapt søk i forumet her: Det skal ikke være lett! Savner gode gamle dager med KISS-boksen min jeg. Tok opp mye på den - og kunne sitte på jobb og programmere opptak via internett. Men etter at digital-tv kom har alt vært bare rot!