Søkeresultater

1. B

Panasonic 2012 plasma-tv'er.

Takker, men fant ut at jeg måtte i en oppsett meny og sette "gå frem" til på:mrgreen:, ja ja...da åpnet det seg et nytt valg under bilde menyen
  2. B

Jeg har nylig kjøpt 65ST50Y og det ser veldig bra ut. Holder på med innkjøring og skal senere kalibrere litt. Så mitt spørsmål. I tester jeg har lest kan man finne en "custom" bildejustering med litt mer avanserte muligheter (ikke VT50 nivå såklart). Dette har jeg ikke funnet på min TV. Er det...
  3. B

Blu-Ray spiller som støtter avspilling av AVHCD-filer

PS3 fikser dette fint....oops gammel tråd...
  4. B

Beste TV 10k-15k i normalt belyst stue

Ja du kan benytte samsung 3D briller, husker ikke betegnelsen i farten, men det kan du Google. Det har blitt fastsatt en standard for dette på nyere modeller slik at flere merker er kompatible:-D
  5. B

Hva var galt?
  6. B

PS3 headset med game og chat volume

Jeg kjøpte det nye offisielle trådløse surround headsettet til Sony. Jeg ble meget positivt overrasket surround effekten fungerer bra og herlig med ingen kabler. ANBEFALES! TrÃ¥dløst stereohodesett - PlayStation 3, offisielt PS3-tilbehør
  7. B

[Bestilt] Hodetelefoner med bass - 1500kr

Sjekk ut Sony XBR serie. Jeg kjøpte XBR500 og det er nesten som om jeg skulle lytte til musikk med subwoofer. Pent avrundet i toppen, kanskje litt tilbakeholden på mellomtone, men masse punch i bunn. Lette og gode og ha på og halverer budsjettet ditt. Herlige med Trance!
  8. B

Anthem tråden

Takk for kommentarer folkens. Høres lovende ut. Skal følge med i denne tråden:-D
  9. B

Anthem tråden

Lurer på å kjøpe ny receiver i år og Anthem MRX 500 er en høyst aktuell kandidat. Det jeg ikke har klart å finne ut er hvordan lydkarakteristikken er. Jeg har Harman Kardon og liker den varme og kraftfulle lyden disse gir. Anthem er jo også amerikansk, men har ikke lykkes i å finne noen...
  10. B

Da har endelig det første surround gaming hodesettet med bluetooth chat for PS3 kommet! Video Gaming Headsets, Sound Cards, Audio Processors | Turtle Beach Synd at dette bare er stereo med jukse surround, så det gjenstår litt enda. Siden dette er kommet så håper jeg de andre merkene slenger...
  11. B

Godt nyttår! Jeg har lenge sett etter et trådløst headset til PS3 med "ekte" surround og der alt er trådløst, også PS3 chat. Alle jeg har funnet så må du benytte USB kabel for chatfunksjonen til PS3. Hvorfor i all verden kan dem ikke integrere et bluetooth headset for chat og spill lyden via...
  12. B

[LØST]Hvordan er det mulig..?

Sannsynligvis har du brent av spoletråden inne i høyttalerelementet. Har du spilt veldig høyt kanskje? Du kan lette måle dette med multimeter ved å koble fra de to ledningene som går inn i elementet. Ta en motstandsmåling eller kontinuitetstest på disse to ledningene for å se om spolen har brudd
  13. B

Clas Ohlson HDMI kabel

Testet både 10m fra Clas og Biltema på PS3=>Sony HW10. Fungerer perfekt 1080P. Biltemas kabel er litt tynnere og greiere å ha med å gjøre. Litt smalere konnektorer også
  14. B

Gaming PC eller PS3?

Og en ting til Akselst, du sier du ønsker at spillene skal være mest mulig realistiske, så er i allefall min mening at FPS spill på PC ikke beveger seg særlig realistisk. Pga siktet beveger seg i nøyaktig takt med musebevegelsen så får du en mekanisk robotaktig bevegelse. Med håndkontroll så får...
  15. B

Gaming PC eller PS3?

Mitt råd PS3+projector+god stol+surround anlegg= GAMING HEAVEN!
  16. B

PS3 Slim

@chew Takker og bukker, du ga meg svaret jeg var ute etter, og da blir det nok at jeg beholder min siste slim. Det er nok slik at turtallsøkning opp mot (og kanskje over) oppstarts turtall etter tung bruk må påregnes, men ikke ulyd/vibrasjon i viften pga løse fester. Legger til at lyden fra...
  17. B

PS3 Slim

@chew Veldig interessant det du skriver her. Jeg har lenge trodd nå at min økning i viftehastighet (testet 2 slim) var normalt selv bare i XMB, og at det virkelige problemet var ulik lyd av de forskjellig viftene ved samme turtall. (min siste slim hviner ikke, men øker i turtall slik som den...
  18. B

PS3 Slim

Alt ok med plassering. Jeg har prøvd forskjellige steder som jeg skrev i mitt første innlegg. Samme resultat. Jeg har kjøpt en ny slim nå og denne er stillere. Den øker flere nivåer, men går senere opp. Den gode forskjellen er at viften i den nye låter rundere og ikke så høyfrekvent som den...
  19. B

PS3 Slim

Jeg har ikke byttet HDD. Når du sier du synes den bråker litt, kan det være mulig at den har nådd nivået sim min gjør etter ca 10 min på i XMB bare at din har brukt lenger tid på å komme dit? Enkel måte å teste dette på er å skru den av og på etter at den har stått lenge på for å høre vilket...
  20. B

PS3 Slim

Hmmm....takk for svar folkens, fint om flere hiver seg på. Jeg må tenke litt på dette. Det er vel stor sjanse for å få samme igjen om jeg bytter. Jeg spilte Battlefield 1943 nå og da gikk den ytteligere opp i allefall 2 nivåer til etter kort tid og er absolutt litt plagsom. Det er totalt nivå 10...