Søkeresultater

1. Jan B

Hva har skjedd med gamle tråder?

Se her ja, var nok noen av disse jeg tenkte på 😁😁 Takk for at du gadd å finne de fram 😜😋
  2. Jan B

^^^ Kan nok stemme det du sier der. Mener bare å huske at jeg første gang leste om sånt(tactile setup) her på forumet. I de gamle hårde dager 😂😂
  3. Jan B

Hjemmekino i tilbygg: Nye surround og Atmos-høyttalere!

Blir meget bra det her 😁😁 Hvor kjøper du disse høyttalerne og delefiltre ?
  4. Jan B

Skulle titte litt i gamle tråder her om dagen, og her må det ha skjedd noe: alle manglet starten?? De begynner midt i tråden, virker det som, da ingen hadde den vanlige første posten? Grunnen til at jeg begynte å lete var at jeg syntes å huske noen av de gamle kara hadde subwoofere innebygget i...
  5. Jan B

Jan B's Atmos/DTS:X/Auro 3D stuekino.

Skjønner. Ja, det blir nok litt ekstremt med det oppsettet ditt. En fjær blir fort 5 høns der, hehe. Ja, vet ikke helt åssn det utarter seg, men det kan jo være strømnettet som du sier, eller ground loop?? Nei, er nok ikke helt der oppe med følsomhet, nei, hehe. Mine ligger vel på ~90dB. Du...
  6. Jan B

Ikke? Vel, jeg kan skjønne innstillingen din, men bassen vil jo fremdeles komme fra veggen. Hoverboss lager egentlig ikke lyd, hovedfunksjonen er bevegelse. Eller taktil respons. Dette kan du få helt opp til delefrekvens om du vil, men rosinen i pølsa er jo seff under 20hz, der ingen subwoofere...
  7. Jan B

Ok, da burde BEQ funke som det skal. Men igjen: om det er det du har vært vant til, kan BEQ kanskje føles litt for mye. Skjønner. Og selv om du da har kalibrert til flatt ned til 8hz, så vil det fremdeles være 30dB mindre i bunn uten BEQ om lydsporet er filtrert sånn, ikke sant ? Ok, hadde...
  8. Jan B

^^ Kjempeflott innlegg mann, med forståelige bekymringer og fornuftige problemstillinger 😁😁 Ok, så du har prøvd men det var litt voldsomt. Vel, det kan være flere grunner til det, men du nevner The Incredible Hulk, og du kan jo faktisk si at det ar MALEN!! Som du sier, så er det få filmer som...
  9. Jan B

Forresten så pynta jeg litt mer på plattformen her om dagen. Fant noe tapet på Ebayen med selvklebende bakside, så da var det enkelt å legge på😜 Hadde ganske kul struktur : Og angående BEQ, her er et eksempel på hva den gjør: Gutta borte på Avsforum har altså laget et program for å...
  10. Jan B

Jada, det startet jo mye mindre, hehe. Men du vet, det har en tendens til a balle på seg 😂😂 Ja, har hatt både Buttkicker LFE og Crowson motion actuators, men de er ikke i NÆRHETEN av kapasiteten til en HoverBoss 😜 Yup!, har brukt BEQ siden den ble startet 😁 Må vel si det er den største...
  11. Jan B

Takk, takk, siden det kommer fra DEG, betyr det veldig mye😁😁 Som du da sikkert skjønner: dette er et område selv ikke dine 36x18" klarer å frembringe😂🤣😂🤣. Skal ikke påstå at dette funker på samme måte som ditt monster, men derimot har det noen egenskaper du ikke er i nærheten av å ha, tiltross...
  12. Jan B

Tja, siden det er freddan, så kan man vel sponse et par videoer av galskapen. Dette er altså HoverBoss på stereoider. Fra Shazam: Wonder Woman. Her er 3,5hz : 8-15hz:
  13. Jan B

Karmann`s Hule

Altså: LITE gjennomtenkt å ikke skjønne at det var plass til disse 4 tidligere!!! Så mye ekstrajobb det ble nå !!! Skjerpings, mann !! 😂🤣😂🤣😂🤣 Kødda 😜 Men det ser jo faktisk ganske logisk ut nå i ettertid 😁😁
  14. Jan B

Karmann`s Hule

HAHAHA, herregud så rått!! Likte meget godt den latteren din når du sier at dette var «normal» settingen 😂😂😂😂😂. Og veldig kule navn du har laget på scenene dine 🤣🤣🤣 Galemattias så det holder mann !!
  15. Jan B

Tips til rimelig HDMI-kabel (2-3m)

De der funker knall til 4K ! 😉 Har 2x5 metere slike til PJ, og de klarer 4K 60hz uten problem 😁
  16. Jan B

Karmann`s Hule

😂😂😂 Herre min hatt, jeg bare sitter å ler å rister på hue her! SPINNVILT!! Dette må da være det helt klart galeste oppsett i Norge??? Bare å bøye seg med hatten 👏👏👏👏 Og førstklasses jobb utført også, helt utrolig!
  17. Jan B

Dolby Vision inkl. dynamic tone mapping for projektorer/og andre ikke DV displays.

^^^ Hva sa jeg: kjapp levering 😁
  18. Jan B

Dolby Vision inkl. dynamic tone mapping for projektorer/og andre ikke DV displays.

Godt poeng 😜 Bare husk at du trenger TX Central Kit, og ikke RX Kit🤓
  19. Jan B

^^ Som du ser i linken jeg postet over her, vil det funke med Vertex1 også, men da er du avhengig av at det er mulig å sette displayet manuellt over i HDR mode, da de enklere modellene ikke kan gjøre dette.