Søkeresultater

1. scanspeak

alvorlig krise 803d

har nylig avtalt med en hyggelig svenske.. skulle reise over til han og hente 803d i sort utførelse.. reisen bestillt hotel-ferge.samt levering av mine gamle høyttalere som jeg nå selvsagt har solgt..så får jeg melding:er utrolig lessen min 4 år gamle son har veltet den ene...
  2. scanspeak

Forslag Til Konstruksjon........

HEI JEG ER EIER AV FØLGENDE: 2--DYNAUDIO ESOTAR DISKANTER 2--DYNAUDIO ESOTEC DISKANTER 2--REVELATOR DISKANTER 2--SEAS MILLENIUM DISKANTER 2--4" SCANSPEAK MLT 8640 4--5" SEAS EXCEL MAGNESIUM BASSER/MLT 2--6,5" SEAS EXCEL MAGNESIUM BASS/MLT 4--7" SCANSPEAK 18W8545 BASSER/MLT 2--8" SEAS EXCEL...
  3. scanspeak

syk mann selger aw250r

hei alle sammen....lå en electroc ompaniet aw250r til9500 på finn...ringte etter få minutter...solgt....blir irritert hver gang jeg går glipp av slike vannvittige kupp...tipset fyren om at han glatt kunne fått 15... tlf sto ikke stille hihi ....:evil: :evil: var svaret han sendte...
  4. scanspeak

B&W 804s eller 803n

B&W 803 NAUTILUS ELLER 804S NAUTILUS.... HAR ETT SETT AV HVER PÅ HÅNDEN...SKAL GI CA SAMME PRIS OGSÅ ..MEN HVILKE SKAL JEG GÅ FOR....ER DE NYE 804S BEDRE ENN GAMLE 803N...HAR EN STUE PÅ 35 KVM.CA PLUSS EN VINKEL OG "ÅPENT" KJØKKEN http://avforum.no/minhifi/search.php?searchstr=SCANSPEAK...
  5. scanspeak

elektrikker hjelp??

hei folkens ...har ett byggestrøms skap på jobben ..i det står det ett 3fas støpsel- blått med 4 hulls kontakt..jeg trenger å få ut mer av kursene der ..det jeg tenkte var å lage en overgang fra 3fas 4 pins kontakt til en vanlig 2 pins kontakt..kjøpte et støpsel som er riktig men:hvordan kopler...
  6. scanspeak

SVS treff igjenn???

Får legge en link her siden responsen var merkverdig klein til å gjelde svs.. http://avforum.no/forum/generell-chitchat/66166-svs-treff-igjenn.html#post820283
  7. scanspeak

svs treff igjenn????

http://avforum.no/forum/artikler-audio/29030-reportasje-svs-treff-arendal.html Etter å ha mimret litt..så må det vel snart være på tide for Svs lassessen å innvitere oss på en ny demo..etter 13 ultra er på plass må vi må vel og kunne forvente å se noe nytt på høytaler fronten ..nå er jo "små...
  8. scanspeak

signal trøbbel i regnvær

er det mulig at regn skaper dårlig signal på parabolen eller er den blitt blåst litt ut av stilling...har en lite 55cm skjev rar sak med 4lnb..drømmebox:-D sliter veeldig med signalet nå..mendet regner godt da og blåser bra samtidig ..har vært slik i det siste ..stadig i regnvær
  9. scanspeak

elendig bilde på min samsung q9750hdx

jeg kjøpte nylig en 50 tommer q97 på expert til 19k jeg sto i butikken og lurte på le40m87 eller le46m87 men fant ut at det ikke var verdt å betale 7k mer for le46m87..syntes bildene var for "like" etter at jeg hadde stilt ned kontrasten som selvsagt sto innstilt på maks på begge tvene..er jo...
  10. scanspeak

Martin Logan.....

hei er i vurdering av å handle meg ML høytalere ..jeg har et rom som er ca 13m2 som jeg lurte på å putte dem inn i ...idag er lytterommet mitt i stua og den er 35m2 pluss en vinkel på 10m2..er det en dårlig ide å lage eget lytterom på 13 m2 isteden..frykter at det blir VEEL lite...noen som har...
  11. scanspeak

b&w entusiast

Google Bilder-resultat for http://www.ac2.jp/photo/usr1_09.jpg dette må være en entusiast...:-D
  12. scanspeak

er dette et bra kjøp tro

finn.no - Norges største markedsplass. Annonser for kjøp og salg av nytt og brukt, eller ledige stillinger. dette så da flott ut folkens...
  13. scanspeak

dette måååå da være ett kupp #usher 3

Finn Torget - Usher Audio Dancer CP-8571 er ikke dette meeget billig:-D
  14. scanspeak

hva er aging???

har hatt et kort lite service besøk idag med samsungen min..de skulle bytte mainboardet i den for å luke bort noen små forstyrrelser jeg har slitt med i tekst og meny delen ...MEN nå blinker det aging MIDT i skjermen med rød skrift....hva F... er det og hvordan får jeg slikt dritt bort...hmmmm:evil:
  15. scanspeak

hva skal man gjøre???

har en lillebror på 16 år som sier han vil kjøpe nye cerwin vega clsc215 til 8k det er kunn høy lyd som er poenget her altså..hva skal man si til sånt....jeg håper noen kan komme med gode forslag her..er vel noen cerwin folk her som jubler men det må da være noe annet som kan brukes til gutten...
  16. scanspeak

roger watters stavanger

hei har ikke noe bilde å sette inn og mulig jeg er på feil link ..men er det noen som skal på konserten i stavanger til mandag :grin:
  17. scanspeak

lind fuentes nilsen holm LIVE

ny plate som alle bør ha
  18. scanspeak

nytt delefilter

hallo folkens noen som har lyst til å gi meg nen filter forslag på en treveishøytaler med scanspeak 9900 revelator 8640 mellomtone 18w 8545 basser 2stk..skal prøve å finne datablader på de hos eltek... http://www.mamut.com/dynabel/subdet136.htm elementene i 45liters kasser mlt har eget...