Søkeresultater

1. J

70" Sharp

Om en skal på svenske tur til Nordyby Shopping Centre i helgen så står tven utstillt hos Nordby Digital, fikk en rask titt på den i går. Sparer meg for å si så mye om bildet, de brukte samme testdisken som de har brukt i flere år, pluss jeg så på bildet i bare et minutt, ble ingen wow følelse...
  2. J

70" Sharp

Litt mer info... Tv-test: Sharp LC-70LE836S - DinSide Bolig
  3. J

Mkv. 1080p og blu-ray avspilling på denne?

Ok, takk for linken, vil bruke den når jeg ser på pcer heretter, prøver å finne en pc med stor lagringskapasitet i tillegg til å kunne spille av type filer som jeg har nevnt tidligere. Budget ligger på 4000-4500 kroner, HPen jeg hadde valgt var billig, i tillegg hadde jeg hatt råd til noen...
  4. J

Kommer nok til å kjøpe meg en HP Compaq CQ1110sc istede, den har AMD Fusion E-450, 4GB DDR3, 750GB HD, Radeon HD6320. Samme hardware som sitter i en ASUS X53U-SX259V som er en laptop som har integrert blu-ray spiller. Linker: Komplett.no - HP Compaq CQ1110sc ASUS X53U-SX259V 15,6" laptop med...
  5. J

Ok, takk for svar. Det er harddisk kapasiteten jeg er ute etter i tillegg til å kunne spille av forskjellig media i 1080p, men da styrer jeg nok unna pga. usikkerheten rundt kvaliteten på hardwaren.
  6. J

Lurer på om noen kan skinne et lys på om denne pcen fra netonnet kan spille av Mkv. 1080p og blu-ray? (planen er å sette i en intern blu-ray leser) Grafikk er av typen Intel GMA X4500. Link: Acer Aspire M3900_W Stasjonær data med 4,5 TB lagring
  7. J

Slapp ikke unna Viasat

Ja, bruk mail eller chat, med chat skal du få tilsendt en logg på skriftlig dialog :wink:
  8. J

Triax TD64 parabol og Multiblock TD 4 LNBs, er det mulig å kombinere disse?

Har skaffet meg en Triax TD78 istede. Var ikke problem å sette i orginalkort, fungerer med scam og cccam. Men om CD skal inføre pairing, så er det vel å anbefale å ha en pairing cam, den vil vel fungere med et orginalkort i en mottaker ihvertfall.
  9. J

Triax TD64 parabol og Multiblock TD 4 LNBs, er det mulig å kombinere disse?

Har per idag en Triax TD64 parabol antenne (fulgte med Canal Digital mottakeren), ønsker nå å få in litt flere satellitter da jeg har gått over til en Vu+ Duo mottaker istede for orginal Canal Digital PVR-mottaker. Leser på nett at det er anbefalt å bruke en Triax TD78 mot Multiblock TD som et...
  10. J

Hjelp med installasjon av Vantage DiSEqC Motor HH120.

Driver å skal installere en slik, mitt problem er at jeg er usikker på om jeg har valgt korrekt Elevation på parabol, og korrekt Latitude på motor. Bor i Sarpsborg, og utifra dishpointer.com skal Elevation være 30.0°, og Latitude skal være 59.2929°, men etter manuel justering av parabolen...
  11. J

Shopmania.no anbefales ikke!

Har fått en forklaring, jeg poster mine oppdateringer så at andre som tenker de kanskje skal handle med Shopmania får se hva som kan skje, pluss se hvor lang tid ting kan ta, og hvordan support de kan forvente.
  12. J

Mottok i dag en av to artikler så da er vi halvveis. Men fortsatt ingen tilbakemelding fra Shopmania, og status på min ordre er fortsatt "pakker".
  13. J

Leveringstid er forsåvidt greit, og den er som sagt oppgitt til å være 7-21 dager. Men hjemmesiden nevner null om at varen kan bli stående på lager i flere uker før den blir sendt ut. Trist at ting blir slik, vil bare som sagt fraråde noen å handle med dette "firma".
  14. J

La in bestilling på 2 artikler den 2.juni 2011, betaling var godkjent via paypal samme dag ca. kl. 11.25. Problemet er at varene aldri blir sendt ut av lager, bestilling har hatt samme status i 13 dager, status på orderen er "pakker". Det står også at leveringstiden er 7-21 dager, med ordet...
  15. J

Billig homeplug/powerline.

Vet ikke om de er av kvalitet, men komplett har et tilbud på noen fra TP-link. Tenkte jeg skulle slå til. Komplett.no - TP-LINK TL-PA211 PowerLine Mini Kit
  16. J

Billig homeplug/powerline.

Hvor kan jeg kjøpe billig homeplug/powerline, helst under kr. 400,-
  17. J

Handle OPENBOX S9 fra Dealextreme?

Mottok boksen for 2 dager siden, fungerte med en gang med orginalkort fra tv-leverandør. Tv-bildet var like godt om ikke bedre en HDPvr fra Sagem. Men...og dette er et Stooort MEN, mottaker har krasjet etter å ha installert siste firmware. Det sto en advarsel i teksten før jeg lastet ned...
  18. J

USB 2.0 til RS232 hunn

Takk for tilbakemelding:D Skal forhøre meg på noen Sat forum angående dette. Fint om noen andre kunne svart om det har erfaring med dette:)
  19. J

USB 2.0 til RS232 hunn

Trenger hjelp med å finne en kabel som jeg kan koble mellom pc og satellitt mottakeren. Mottakeren har RS232 hann, jeg har dessverre ikke en pc med RS232, derfor trenger jeg å bruke USB, finnes det en type kabel for å koble i sammen disse?
  20. J

Handle OPENBOX S9 fra Dealextreme?

Jeg har vel egentlig ikke sagt noe om mitt formål med mottakeren, den skal brukes i sekundeær rom. Har ikke så veldig høye krav, vil ha en mottaker jeg kan pause og spole med, er ikke avhenging av opptak, har en HDPVR fra Canal Digital fra før til dette. Har også en "vanlig" HD-mottaker fra...