Søkeresultater

1. M

AV selges Full pakke! Epson Projektor m/takfeste | 77'' Lerret | Harman Kardon 2.1

Epson EH-TW7200 projektor + Grandview 77'' lerret + projektor-oppheng selges! (Har også Hvit Harman Kardon 2.1 blu-ray system inkl trådløs sub til salgs) nypris 8.500.- Kontakt: mortenstj@gmail.com -------------------------------- Hjemmekino-projektor: Full HD med 3D (briller medfølger)...
  2. M

Ny kjellerstue. Hjelp til valg av projektor og lerret.

Takk for svar! Lurer på om jeg går for Epson TW7200 og Kingpin Screen 77" manuelt. Montert på hylle.
  3. M

Takk for svar! Har god lyskontroll med at det ikke er noen vinduer i rommet, men har lyse vegger. Ser for meg at det må bli 77" lerret (bilde: 1704x958mm ) Den prosjektoren du nevnte virker som et bra valg. Er det en ulempe at den er LCD og ikke DLP? Har også blitt anbefalt Optoma 3D DLP...
  4. M

Hei Jeg har nå pusset opp en kjellerstue og skal nå gjøre meg klar til å bestille min første projektor og lerret. HDMI kabel har jeg lagt opp allerede. Har laget en tegning som viser en oversikt over rommet. Det er et rom uten vinduer og sitter ca 3 meter unna lerretet. Budsjett for...
  5. M

Best bilde, minst mulig input-lag og minimalt med dilldall

Da ville jeg ha lest litt tester av Sony 55W905A ''Console Gaming When we placed our input lag with the Sony KDL-55W905A set to [Game Mode], we were bowled over by the returned figure of 19.6ms, this is an utterly outstanding achievement'' Kilde...
  6. M

Veggfeste UE65F8005

Og jeg lurte på om det er 400x400 eller 600x400 VESA standard på denne?
  7. M

Veggfeste UE65F8005

Vurderer selv UE65F8005 Kan dere som har denne fortelle litt mer om den? Positivt/nagativt
  8. M

Kalibrering av tv - I hvilken bildemodus?

Oki, takk! Slik standard innstillingene er synes jeg det er best å bruke ''Naturlig'', både til kabel og film. ''Film'' innstillingen gjør alt veldig grått. Men jeg skal bruke 'Film' da jeg skal kalibrere, takk :)
  9. M

Kalibrering av tv - I hvilken bildemodus?

Hei Jeg har nettopp bestilt meg kalibreringsplate DVE HD Basic. Har en Samsung UE55D7005 55'' Har ett spørsmål før jeg starter, i hvilken bildemodus burde man kalibrere, har det noe å si hvilken man gjør det i? Dynamisk/Standard/Naturlig/Film Takk på forhånd
  10. M

Strømfilter for å fikse brumming fra tv?

Hva heter filteret som du fikk? Hvor får jeg kjøpt det og kan det hjelpe mot buzzing fra tv?
  11. M

Ny 55"

Jeg kjøpte ps59d6905 fra elkjøp for 2 uker siden. Den er meget bra, bra bilde og mange funksjoner! Men dessverre skal jeg levere den inn igjen og finne meg en ny tv ettersom jeg plages mye med støy fra tven. (buzzing) Dette varierer hvor du har tven din, på vegg, i seksjonen etc. Min står i...
  12. M

Beste TV 60"+ film/3D/spill maks 20000.-

Jeg kjøpte nylig en 59'' fra Samsung Samsung PS59D6705 Koster 18995 på elkjøp. Er meget imponert over bilde og funksjonene, men vil nok levere den tilbake ettersom den sliter med mye støy (buzzing). Så ille at man hører den selv med litt volum på tv.
  13. M

Samsung 2011 LED-TVer D5000, D6000, D7000, D8000, D9000

Hvordan er multimedia supporten på sony sin tv? Samsung er meget bra med at de støtter mange filtyper/undertekst ++ på minnepenn. Hvordan er sony på denne? Vurderer selv og bytte inn samsung til sony..
  14. M

Samsung 2011 Plasma-TVer

Fikk tven i dag. PS59D6705 Veldig fornøyd, men den sliter med støy. (buzz lyd)
  15. M

Samsung PS59D555 og gjennskinn..

Høres meget bra ut! :) Gleder meg stort nå.. Leste mye bra om den på avsforum.com
  16. M

Samsung PS59D555 og gjennskinn..

Hvordan var inntrykket ellers om ps59d6905? Bestilte denne nå på fredag uten å ha sett den, men bare ut ifra kommentarer på nett :-P
  17. M

Samsung 2011 Plasma-TVer

Buzzinga er vel en fysisk støy du hører, akustisk. Ferritkjerner hjelper ikke mot akustisk støy, men spenningsstøy. :)
  18. M

Samsung: 55'' Led vs 59'' Plasma! *LØST*

Etter mye lesing på avforums.com ble valget enkelt, det ble Plasma 59'' :) Gleder meg
  19. M

Samsung: 55'' Led vs 59'' Plasma! *LØST*

Hei Nå er det like før jeg skal bestille. Står mellom disse to. Plasma: PS59D6905 Elkjøp plasma Led: UE55D6757 Elkjøp led Jeg trenger hjelp med å velge mellom led eller plasma, jeg ser store fordeler med plasmaen med at den er større og er meget god på film. Men er redd for at bilder skal...
  20. M

Samsung D6507 vs D6505

Takk for svar :) Ja ser ut som jeg går for 6755 istedenfor. Mer ser på elkjop at de har 3 forskjellige versjoner med samme pris. D6327 - D6755 - D6757 Klarer faktisk ikke å finne forskjell på disse. Regner med 6755 og 6757 er som du sa istad, med tuner? Morten