Søkeresultater

1. Hektor

Kan jeg koble en sub til denne forsterkeren?

Hvor mye tenker du å legge i sub? Stort rom?
  2. Hektor

Kompakt høytalere til film

Jamo D500 i hvit ser temmelig strøkne ut, og i tillegg har de fått bra skussmål i de tester jeg har lest. Ville også tatt en titt på den nye serien til XTZ, Cinema. Blir noe dyrere, men skal være tilsvarende bedre. Skal du feste på vegg eller ha de på stativ?
  3. Hektor

"Trend" over dammen. PA-topper til hjemmekino.

Veldig nøye og bra write up! Ikke verst at Behringer holder såpass følge den beskjedne prisen tatt i betraktning. Har litt problemer med å forsvare flere par høyttalere og har akkurat røket på en Dollar-smell på ca 15K da kursen gikk rett vest etter bestilling av hifi fra Statene, men frister å...
  4. Hektor

Takk for tilbakemelding. Ut i fra specs går jo Tempestene en del dypere og er vel designa til å klare seg greit uten sub til musikk. B215XL må vel ha en sub til musikk for å ikke låte slanke. Er frista til å kjøpe B215XL til samme formål som deg, men blir fort like dyrt som Tempestene dersom de...
  5. Hektor

Hvordan er de i midbassen i forhold til Fusion Tempest 12? Markant forskjell i i fysisk trøkk?
  6. Hektor

Høytallere jeg må stappe opp i to hjørne? Kan jeg kjøpe Klipsch?

Rart at Guttenberg stusser på at de ikke går dypere enn 50hz. Med 99db i sensitivitet og så liten kasse er det vel ganske opplagt at de begrenser seg nedover.
  7. Hektor

Utendørshøytaler med Airplay - noen å anbefale?

Dersom du dropper Airplay og går for Bluetooth, så øker jo utvalget betraktelig (men det er du sikkert klar over)
  8. Hektor

Nope, ingen 215 på Finn. Så på Avsforum at sjefs-promoter i Statene hadde fjernet dekselet bak og gjort om til open baffle. Skal ikke stå på kreativitet og nysgjerrighet.
  9. Hektor

Hei, takk for interessant lesning Teddytusen. Hvordan opplever du middbassen fra 80 og opp i disse? Sparker det hardt i brystet?
  10. Hektor

På jakt

http://www.audioconsult.dk/ http://www.ktradio.dk/main.asp http://www.topsoundhifi.dk/?layout=1
  11. Hektor

Såpass.. Tomt på lager eller dårlig rutiner. Bestilte hdmi billig på nett en gang. Lot vente på seg, så ringte for å annullere kjøpet. Ikke noe problem mente de. Kjøpte 10 meter hdmi på Claes O. istedenfor og var fornøyd med den. Plutselig fikk jeg kabelen fra nettbutikken ca en uke etter. Mye...
  12. Hektor

Når regner du med at kabler er på plass og høyttalerne evaluert?
  13. Hektor

Det er vel litt vanskelig med tre slike i en frontrekke uten å plassere de bak lerret, bortsett fra det så de jo ut som de kunne lage liv og røre. Spesifikasjonsmessig er de vel en grei last for en receiver og uten behov for effektforsterker koblet til.
  14. Hektor

Oversvømte Yamaha NS-555

Er det noe framdrift i prosjektet ditt? Hvordan gikk liminga?
  15. Hektor

Dayton 15 HO i lukket kasse

Koster 250 USD, og så kommer porto med Jetcarrier og mva på det hele. Tipper det blir en tusenlapp mer enn 15" fra Avshop.
  16. Hektor

Takk for respons:) Dayton vil nok knuse SVS PB12NSD oppover i frekvens, men regner ikke med å få så mye nedover. Har og tenkt på 18 tommer fra Dayton, men da blir det import og høyere kostnad. Effektmessig har jeg tenkt på Behringer eller Crown XLS serien. Burde kanskje ha eq og kjøre high...
  17. Hektor

Hei, sitter med planer om å kjøpe ett par av disse elementene fra Avshop og bestille "ferdige" kasser fra diysoundgroup. De har både 3 cubic feet og 4. Er ingen handyman, så tror dette prosjektet er det mest avanserte jeg kan gå for, selv om jeg tror porta hadde vært å foretrekke i en...
  18. Hektor

Annlegg til 22K

Bor du i Østlandsområdet burde du lytte til denne kombinasjonen Stereopakke 3 - Mala Audio Tror det skal komme en test i neste utgave av Watt.
  19. Hektor

Bygge nye fronthøytalere

"Low budget DIY fronter med ok sq. Hvilke elementer gir mest bang for bucks?" Eller er det ljudia som gjelder? Edit: glemte godkjent lydkvalitet.