Søkeresultater

1. alias

alias bygger hjemmekino - Nye oppdateringer etter 3 års stillhet

Det er etter endel forsinkelser endelig blitt tid til å begynne på hjemmekinoen i kjelleren. Som utgangspunkt hadde jeg et rom på 774 cm x 360 cm med inngang helt i den ene enden og tre vinduer på motsatt vegg. Rommet ligger som sagt i kjelleren og 150 under bakken. Dette rommet hadde tidligere...
  2. alias

Døde XTZ W12 DSP

Jeg har to stk XTZ W12 DSP subber som i løpet av 14 dager begge to har sluttet å fungere. Indikatorlyset skifter fra rødt til blått når jeg slår dem på men lcd skjermen fungerer ikke og det er heller ikke lys i noe av det andre bak. Det er ikke lyd i noen av dem og det kommer heller ikke den...
  3. alias

Signal styrt forsterker

Finnes det en måte å få sqeeze box duett til å styre forsterker dvs av og på . Jeg planlegger å ha et par forsterkere og squeeze box'er i et teknisk rom og vil da gjerne kunne styre på / standby på forsterkeren ved å slå av på squeeze box'ene. MVH alias
  4. alias

Styring av aktive høytalere

Jeg skal til å bygge meg hus og lurer litt på å sette opp et multisone lyd system basert på aktive høytalere eller forsterkere + høytalere i sammen med squeeze box duett. Det jeg lurer på er hvordan kan jeg få slått av og på høytalere / forsterkere da disse blir satt i et eget rom. Ønsker også...
  5. alias

3806 og HDMI til kompositt

Jeg har min PS3 koblet til denon 3806 med HDMI normalt har jeg bilde ut via HDMI men er det mulig og få bilde ut via kompositt også . Dette vil jeg gjerne siden jeg skal bruke PS3 som media spiller og når jeg spiller musikk vil jeg gjerne ikke ha på tv men kun en liten 7" skjerm som jeg har...
  6. alias

sprengt element i psb center - ny center

Jeg har sprengt et element i min PSB image c8 center. Nå lurer jeg på om det er mulig å få tak i et nytt element til en løselig pris og eventuelt hvor. men jeg vil vel helst kjøpe ny så jeg trenger råd med hva slags center jeg bør kjøpe. Jeg har en Denon 3806 forsterker ,Patos basic 510 front...
  7. alias

2 x XTZ 12" og denon 3806

Jeg kjører nå med en XTZ 12" og Patos 510c som front rekke i et 7.1 oppsett har nå kjøpt en XTZ til og lurer litt på hvordan jeg kobler opp dette . Jeg går ut i fra at man bruker et y ledd på forsterkeren , men det som forvirrer meg litt er om man oppnår noe ved å bruke et y ledd slik at man får...
  8. alias

patos og Focal Profile SR 908

Er det noen som har en formening om å kjøre patos basic 510 som front høytalere og Focal Profile SR 908 som bak høytalere. Er ellers ute etter en eller annen vegg høytaler som kan kombinerse med patos'ene. Forsterker er Denon 3806. Håper på svar for focal'ene ligger til salgs her...
  9. alias

Denon avr 3806 og impedans på 4 (Fikk svar)

Jeg har noen Patos basic 510 med impedans på 4 .Jeg ser at på forsterkeren min Denon avr 3806 skal helst ha høytalere med impedans mellom 6-16 kan dette by på problemer mvh alias Jeg fant svar på dette når jeg bare åpnet øynene
  10. alias

to aktive subber og denon 3806

Er det mulig å kjøre to aktive subber på en denon 3806 og i tilfellet hvordan kobler man det opp mvh alias
  11. alias

Denon 3806 og Audiopro blue diamond

Jeg lurer litt på om dette kan være en bra kombinasjon i et hjemme kino oppsett.Jeg skal uansett kjøpe en 3806 men er ikke sikker på høytalerene.Hvor mye er en overkomlig pris for noen brukte blue diamond og en balck vector senter. MVH alias
  12. alias

Infinity Alpha 50

Lurer på å kjøpe et par av disse bruk for kr 3000 .De var nye i 2001 og skal brukes til front i et surrond anlegg med en yamaha rxv 2500 eller 1500 Passer de til denne forsterkeren og er prisen eventuelt ok MVH alias
  13. alias

Yamaha RX-V1500 eller 2500

Lurer litt på en av disse forsterkerene men hva er egentlig forskjellen og kan de eventuelt kombineres med Proson Black Pearl høytalere eller er det andre høytalere i samme prisklasse som er bedre. Kan dere eventuelt anbefale billigste butikk for dette MVH Nybegynner
  14. alias

Lampe til Samsung Bakprosjeksjons tv

Hvor kan man få tak i billige lamper til samsungen MVH alias