Søkeresultater

1. JLmorten

Klipsch SB3 brukt pris

Har et sett med Klipsch SB-3. Lydplank å Sub. Vurderer selge siden jeg ikke har TV lengre. Så blir ikke mye brukt. Men hva kan dette være verd??
  2. JLmorten

Sus / during i Klipsch RT-10D

Oppdaget ved tilfeldighet i dag at det komm svak durelyd i fra min Klipsch RT-10D. Er en helt svak during/bruming. legger jeg yttersiden av handa mot subbelementet kan man kjenne at det er helt små vibrasjoner, og preser jeg forsiktig på elementet forandre denne brumingen seg. Det kommer ingen...
  3. JLmorten

Onkyo SR-705

Skal kanskje bytte ut min Onkyo SR-705. Lurer på hva denne er verd i dag?? Kjøpt ny av meg i 07 eller 08
  4. JLmorten

Klipsch klubben

Ny Subb. Har i 1års tid ca levd lykkelig med min Klipsch xw500. Den overasker stadig, og syns bare den integreres bedre og bedre med RF82. Det er kjekt og spille musikk også på lavt nivå, og det merkes at den spiller i ett med Rf82`ene. Men har jo altid hat lyst på ein RF subb, ein av...
  5. JLmorten

På jakt etter en kompakt sub

Energy ESW-M8 denne burde i vertfall være waf :mrgreen:
  6. JLmorten

Problemer med hakking i lyd

:( hadde nokk vært fordel og nevnt at det er VLC som bli brukt ja. Men høres ut som du nesten viste hva eg brukte ut i fra problemet:mrgreen: pc e isje min store greie:???: :???: :???:
  7. JLmorten

:( hadde nokk vært fordel og nevnt at det er VLC som bli brukt ja. Men høres ut som du nesten viste hva eg brukte ut i fra problemet:mrgreen: pc e isje min store greie:???: :???: :???:
  8. JLmorten

Kjører Optical kabel i fra pc til dac (Cambridge DacMagic) ut i fra Dac Optical til Onkyo Reciver og RCA til Forforsterker (Parasound NC2100) Spille eg musikk på pc så funke det fint, Dac gjør jobben sin osv. og sende signal videre i RCA. Når eg ser film på pc og velger kjøre lyden ut i fra pc...
  9. JLmorten

Toyota Hiace.

Har ein fantastiske firmabil, toyota Hiace. med det som eg oppfatte som bilverdens dårligste anlegg. Bilen er en 2010 model, men anlegget høre hjemme i ein bil i fra 1910. Siden dette er en firmabil vil jeg ikke legge ut så mange kroner på anlegg, og så er den i tillegg leaset, så kan ikke...
  10. JLmorten

Subb til soverom.

Har en DENON RCD-M38 CD-receiver og et par Audio Pro Black Ruby(byttes med Tannoy Revolution Signature DC4 en gang i frammtiden) . Hadde også en liten subb, men den tok kveld. Har nå blitt så avhengige av bass/subb at eg isje klare høra musikk uten. Er ikke ute etter den kjellerdypeste bassen...
  11. JLmorten

Forforster med god DAC

Fins det noen gode forforsterkere med god DAC og HT /prosessoringang?? Bel Canto e.One DAC 2.5 har analog inngang som kan kobles opp mot Reciver som Prosessorinngang, eller denne innganen kan brukes vanlig RCA inn, f.eks fra RIAA. Hadde denne bare hat 2 analoge, ein for RIAA og en for...
  12. JLmorten

Klipsch klubben

Noen som har hørt Audiolab på Klipsch? nysjerrige på hvordan Audiolab 8200MB vil låte på et sett med Klipsch RF-82 eller andre RFer Også nysjerrig på den nye Musical Fidelity M6 PRX. Liker den geniale måten at den har 2 innganger, gjør at valget av forforsterker kan utvides til forsterkere uten...
  13. JLmorten

HDMI-switch med Digital utgang??

koster faktisk mindre den. men den støtter ikke 1.3a, litt domt ,, for det burde være et must/minimumskrav...
  14. JLmorten

Jepp eg fanr. denne må da kunne brukes MX0402-AU1 4x2 Matrix med 7.1 Analog lyd eheitmann.no
  15. JLmorten

Ja har vurdert om jeg skal prøve og satse på stereo fram til jeg får mere plass til skikkelige kino. Men skal jeg gjøre dette så må jeg løse noen problem først. har 4 stk HDMI kilder, men bare to inn på Tv, så derfor brukes Reciveren til styre HDMI. Samt at lyd også kjøres via HDMI. med unntak...
  16. JLmorten

Problemer med brum og ny Forforsterker

La på 3 lag med slik blank teip, julapapirteip. Gikk ikke hull i det i vertfall. Vente på svar fra forhandler om denne forforsterketen må ha jording pga garanti osv. Men rekner ikke med det. Så da blir støpselet klipt og nyttstøpsel uten jording satt på..
  17. JLmorten

Har ikke tv antenne. Er fiber her(altiboks) så ikke noe fare med det.
  18. JLmorten

Teipte rett og slett over jordingen te forforsterkeren og brum forsvant. så blir nokk og koble ifra jording. Klippa av støpsel og sette på uten jording eller få meg ein nye kabel uten jording. sikker best og få meg ny kabel så vist det skjer noe og jeg må reklamere osv så har jeg orginalkabelen...
  19. JLmorten

Emotivas venner

følgte med kabel ja, men støpselet passet ikke, men det var lett og bytte.. Får finna meg ein nye og prøva ut det ja..
  20. JLmorten

Som tittelen sier har jeg fått et lite-stort problem. Har send en mail til forhandler for og høre deres mening også. legger inn kopi av mailen jeg sendte, ble så fryktelig mye og skrive...:confused: :confused: :confused: Har kjøpt meg ny forforsterker, Parasound NC2100. Har koblet den inn...