Søkeresultater

1. Supertramp

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Og hvordan er lyden? Like lite i senterkanalen som ellers fra de gutta der? Dog er det konsertene deres jeg tenker på - dette er jo en spillefilm.....
  2. Supertramp

Hilsen fra oss på hjemmeautomasjon.no

Det er vel å foretrekke at man lager en egen kategori for slikt utstyr. Jeg liker ideen - halve Norge har vel nå intelligente lyspærer. Bør kategorien hete: "Smarte rom/smarte hus" ??
  3. Supertramp

Hjemme hos Qrt.

Fantastisk flott oppsett og bilde!
  4. Supertramp

grandiS -Nytt hus - Dedikert rom - Straks bygging av 2 suber og senter!

Godt jobbet! Blir de basstunge? (du liker det vel, men generelt sett)
  5. Supertramp

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men holder koken....

Ah, gøy å se Einars tråd også våkne litt til liv igjen. Focal nå........... :)
  6. Supertramp

Her er ditt liv....(La Casa Supertramp)...

Har ikke skjedd så mye nytt i stuene mine, men 2 ting er kommet inn det siste halvåret: LG V30 smarttelefon med dedikert DAC innebygget HifiMan HE4XX (Massdrop)
  7. Supertramp

Velkommen til ny AVforum.no plattform!

Oj, AVForum har gjenoppstått! Ser jo veldig bra ut!
  8. Supertramp

Noen med RiksTV som kan sjekke dette for meg ?

Ja, det var latterlig enkelt å få godt signal med RiksTv antenne vs. Parabol, her i huset i hvert fall. Så får jeg leve med å ha noen færre HD kanaler og sikkert noe dårligere bilde. Bedre det enn intet parabol-signal. Sendt fra Tapatalk/Moto Z Play
  9. Supertramp

Jo det vet jeg men det ble engang sånn nå. Får se hvordan det er et års tid. Sendt fra Tapatalk/Moto Z Play
  10. Supertramp

Hmmm, hvis det ikke sendes mer enn 2.0/2 .1 så må jeg bruke ProLogic slik jeg har gjort det med Viasat da jeg hadde det. Takk for svar, forresten. Noen som vet om det er enklere å stille inn RiksTV antenne enn parabol? Bør vel være lettere siden det bare er å finne én retning (kompass) og ikke...
  11. Supertramp

Er det noe spes jeg må huske på når jeg kobler opp surrerundt receiver på RiksTV boks? Det holder vel å ha Yamaha receiver stilt inn på "straight"? Sendt fra Tapatalk/Moto Z Play
  12. Supertramp

Men er det hørbar forskjell om det er DD eller DTS på flerkanal (5.1)?
  13. Supertramp

Her er ditt liv....(La Casa Supertramp)...

Beklager 2 mnd for sent svar :) Denon'ene var bra de, men de er solgt nå for jeg ønsket å oppgradere til Sennheiser PXC550. Denon er basstunge og må "tunes" med EQ. Ellers er de bra.
  14. Supertramp

Musikk Quiz Les regler i post 1

Er det Immigrant Song vi venter svaret på her? Må jo bare høres på live-albumet How the west was won. Det svinger big time!
  15. Supertramp

Whisky tråden

Godt nytt år! Mange gode bourbon over-there. Jim Beam og Jack Daniels er jo trofaste og forutsigbare. Min favoritt er nok Four Roses etter et feilkjøp for noen år siden :) https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/Land/USA/Four-Roses-Bourbon/p/16501 Men jeg skal også snart få prøvd Maker's Mark...
  16. Supertramp

Dankes Stuekino

Den blå stiller med handicap.....litt pga størrelsen men også pga fargen :) ha ha Sendt fra Tapatalk/Moto Z Play
  17. Supertramp

Dankes Stuekino

AMEN! Se hva som ligger på Spotify av Queen og deres studioalbum.... ALLE er remaster-helvete-et-eller-annet-årstall. Spill så av Death on two legs... fra ANATO på en remaster-helvete og sammenlign med en CD (eller LP) som ikke er remaster. Det er ille.. Når det er sagt, siden det i de siste...
  18. Supertramp

Helt riktig Sendt fra Tapatalk/Moto Z Play
  19. Supertramp

Uff ja Sendt fra Tapatalk/Moto Z Play
  20. Supertramp

Gruppa er nå oppløst etter at den karismatiske vokalist/gitarist døde for et par år siden Sendt fra Tapatalk/Moto Z Play