Søkeresultater

1. H

Fornuftig pris?

Hei, Grunnet plassmangel og en dalende interesse for hifi, vurderer jeg å selge anlegget mitt. Det jeg derimot er veldig usikker på, er hva som kan være en fornuftig pris å selge det for. Elektronikk og høyttalere er fra 2009. Kablene ble kjøpt brukt fra Oslo Hifi Center, så aner ikke hvor...
  2. H

Stegen Electronics

Vil bare anbefale kjøp av multiregion BD-spiller fra til Stegen Electronics. Bestilte en Panasonic BD-30 på tirsdag ettermiddag, og fikk den levert på døren i formiddag! :mrgreen: Suveren service. Endelig har jeg muligheten til å spille region A filmer :-D
  3. H

Verdi på høyttalere?

Hei, Jeg har en venn som ønsker å selge et par Jamo E850 gulvstående høyttalere med tilhørende surroundpakke E8ADD (senter, bakhøyttalere og subwoofer). Settet ble kjøpt i 2001 og kostet da ca 15000,-. Alt er svært pent brukt, uten hverken kosmetiske eller lydmessige skader. Hva er realistisk å...
  4. H

Defekt forsterker

Hei, Jeg har en gammel Yamaha stereoforsterker som det er et problem med. Når jeg vrir på kildevelgeren, får jeg som regel kun lyd i én kanal, og må "rikle" litt på kildevelgeren får å få lyd i begge kanaler... Hva kan problemet være her? Og lar det seg fikse?
  5. H

Matching HT og sub

Har et par Auiovector S3 Signature, som jeg vurderer å supplere med en sub. Får man noe lydmessig gevinst åved kjøpe sub i samme serie, eller er det litt hipp som happ hva man velger når det gjelder suben?
  6. H

Cube møbler fra HFK

Hei, Vurderer sterkt å gå til innkjøp av et Cube oppsett fra HFK. Noen her som har erfaringer med disse møblene??
  7. H

Erfaringer div. høyttalere

Hei, Skal ha nye høyttalere, og har vært litt rundt og prøvelyttet. Foreløpig står da valget mellom følgende: B&W 703 Auiovector S3 Super T+A Criterion TS300 Dali Mentor 6 Noen som som vil dele sine erfaringer med disse? Skal drives av en T+A Power Plant halvdigital forsterker. Musikkmessig...
  8. H

Skade på element

Har fått en ørliten bulk (kanskje 0,5mm dyp, og kanskje et par mm i diameter) i det ene basselementet i en av mine B&W DM683. Jeg kan personlig ikke høre noen lydmessig forskjell, men teoretisk sett, hvordan kan en slik skade påvirke lyden i høyttalerne? Og litt på siden, jeg planlegger å selge...
  9. H

Forslag/erfaringer

Jeg har i dag NAD C372 og C272 koblet til mine B&W DM683, men må/vil bytte til noe litt mer konevennlig, og vurderer følgende: Primare I30 T+A Power Plant Lyngdorf SDAI2175 Noen som har noen negative erfaringer med disse? Noen som kan foreslå andre gode alternativer i prisklassen ca. 15-20000...
  10. H

Logitech Harmony 1000 & Get PVR

Hei, Har et par spørsmål/problemer med min Harmony 1000 og Get PVR. 1) Da jeg satte opp Get box PVR i Logitech programvaren, fant jeg en match, men inputen her var svært mangelfull. Det var forsåvidt ikke noe problem, da det gikk som en drøm å lære de manglende kommandoene, men det slår meg at...