Søkeresultater

1. E

Sub anbefaling til Kef LSX?

Hva med KEF sin KUBE! Kommer i 8-10 og 12 tommer. Har ikke hørt dem selv, men KEF anbefaler dem (merkelig det). Har selv LSX og leker med tanken om den minste! Kan kjøpes på allestedsnærværende Elkjøp!
  2. E

Hjelp til valg av trådløs høyttaler med Airplay

Har hatt en Libratone Zipp et par år! Den har alle tilkoblingene du etterlyser og har etter min smak veldig god lyd. Noen ganger, hvis plasseringen er akustisk korrekt, låter den himmelsk! Meget god batterikapasitet og elegant utseende (subjektivt), men skal du få fram de finere detaljer må...
  3. E

Orb audio + XTZ sub?

Orb Det kostet meg 185$ for s&h. Kan virke noe dyrt, men jeg tror settet er priset overkommelig sett med norske øyne. Sammenlignet med BOSE er det billig, sammenlignet med KEF er det fortsatt overkommelig. SAT-SUB kombinasjoner har alltid "hengekøye"-lyd. Mye kan alikevel gjøres med oppsettet...
  4. E

Orb audio + XTZ sub?

Jeg har ORB Har kjøpt ORB-Audio sitt "Peoples Choice" sett for 8 mnd. siden. Er veldig happy med lyden. Satelitter blir vel aldri det samme som regulære høyttalere , men som sat. system er dette veldig bra. SUB-en slutta å virke her om dagen. Og her sitter jeg og skryter! Det jeg egentlig...